Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המשכת לימודים, עתודה{י"ד}


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עמית שוב פעם,יש לך תעודת טכנאי ביד?אם לא אז לא הייתי פורש עכשיו במקומך.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

תסיים כבר את הלימודים כמו שצריך ותמשיך לי"ד.

אם כבר בזבזת שנה של למידה במקום גיוס, תן כבר עוד חצי שנה ותצא עם תעודה מלאה.

ואם תפרוש עכשיו ותתגייס במחזור הקרוב תשתחרר חצי שנה לפני היעוד של הנדסאי.. אז?? זה רווח?

 

נכון, ההבדלים בין טכנאי ובין הנדסאי הם מינוריים, אבל בסופו של יום להנדסאי יש יתרון מסויים וזה יכול להוות חשיבות מסויימת בזמן מיונים לקבלת עבודה בתחום.

 

לי לימודי העתודה עזרו רבות אך עדיין איני ממליץ לכל אחד לללמוד אותם, אלא כל מקרה לגופו.

נכנסת לזה כבר? תסיים!

פורסם

אני בתור אחד שסיים יד אלק' לא מזמן יכול להגיד לך כמה דברים.

1) אף אחד לא יכול להבטיח לך שמה שתעשה בצבא יהיה קשור כל כך לאלק' אתה יכול בדרג א' ששם אתה לא בדיוק תתקן דברים אלה תחליף פגום לתקין, או בדרג ב' שזה יותר תיקונים ויש את דרג ד' שזה פיתוח, זה תלוי בעיקר בפרופיל בעוד נתונים צבאיים ופחות בציונים שלך.

2) עדיף תמשיך עוד חצי שנה שתהיה לך תעודת הנדסאי ביד ככה שגם אחרי הצבא תמיד תהיה לך אפשרות להתחיל את החיים עם משהו, והיום דרושים הרבה הנדסאים לאינטל וכו'

 

אני ממשיך כנראה ללמוד למהנדס והתואר הנדסאי מביא לי פטור חלקי מהלימודים למהנדס.

 

בנוסף גם אם תחליט לפרוש בסופו של דבר אתה לא תתגייס ישר זה יכול לקחת מספר חודשים ככה שהפרש הזמנים בגיוס לא יהיה כזה גדול.

 

בהצלחה בכל מקרה.

פורסם
1) אף אחד לא יכול להבטיח לך שמה שתעשה בצבא יהיה קשור כל כך לאלק' אתה יכול בדרג א' ששם אתה לא בדיוק תתקן דברים אלה תחליף פגום לתקין, או בדרג ב' שזה יותר תיקונים ויש את דרג ד' שזה פיתוח, זה תלוי בעיקר בפרופיל בעוד נתונים צבאיים ופחות בציונים שלך.

2) עדיף תמשיך עוד חצי שנה שתהיה לך תעודת הנדסאי ביד ככה שגם אחרי הצבא תמיד תהיה לך אפשרות להתחיל את החיים עם משהו, והיום דרושים הרבה הנדסאים לאינטל וכו'

 

אני ממשיך כנראה ללמוד למהנדס והתואר הנדסאי מביא לי פטור חלקי מהלימודים למהנדס.

 

1. למה לא? אם אתה ממוין מראש לפרויקט או מסלול מסוים אתה יכול לדעת בוודאות סבירה לאן תגיע בשירות הצבאי שלך. אגב, דרג ד' זה לא פיתוח, זה עדיין תחזוקה. פיתוח זה פיתוח.

2. הנדסאים לאינטל? עשה לי טובה.

3. פטור חלקי ביותר, אם אתה לומד במוסד אוניברסיטאי. במכללות מקבלים קצת יותר פטורים ממעבדות וכמה קורסים קלילים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

Tzvika-Pick כתב:

2. הנדסאים לאינטל? עשה לי טובה.

 

הוא לא צריך, אינטל כבר עושים לך את הטובה.

אמנם אני לא מעודכן בביקוש שלהם כיום, אבל אני מכיר מספר הנדסאים שעובדים/עבדו באינטל במספר משרות מכובדות (וגם כמה יב'ניקים).

PUG-306 XSI MK2

פורסם
1.

2. הנדסאים לאינטל? עשה לי טובה.

3. פטור חלקי ביותר, אם אתה לומד במוסד אוניברסיטאי. במכללות מקבלים קצת יותר פטורים ממעבדות וכמה קורסים קלילים.

2. יש תפקידים באינטל להנדסאים מדופלמים (גם אלק, גם מכונות).

3.אפילו לא חלקי, במכללה קיבלתי 8.5 נק' זכות שכולן מבוססות מעבדות (בדיחה) ובאונ' אתה מקבל בערך 0 נק' זכות.

פורסם

לגבי פטורים באוניברסיטה - לפי מה שאני יודע תעודת הנדסאי חשמל פוטרת אותך ממעבדה אחת או שתיים בתואר מהנדס חשמל. לא משהו רציני. מה שכן, וזה יתרון גדול למי שאין לו 5 יח"ל במתמטיקה - הציון הסופי שתקבל בלימודי המתמטיקה בהנדסאים יכול להחליף את הציון של 5 יח"ל מתמטיקה, לפחות בחלק מהאוניברסיטאות. מניסיון של כמה וכמה חברים, הרבה יותר קל לקבל 90 בהנדסאים מאשר בבגרות.

 

לגבי הנדסאים לאינטל - רוב המשרות שמפורסמות הם למפעל בקריית גת, לא לפיתוח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לגבי פטורים באוניברסיטה - לפי מה שאני יודע תעודת הנדסאי חשמל פוטרת אותך ממעבדה אחת או שתיים בתואר מהנדס חשמל. לא משהו רציני. מה שכן, וזה יתרון גדול למי שאין לו 5 יח"ל במתמטיקה - הציון הסופי שתקבל בלימודי המתמטיקה בהנדסאים יכול להחליף את הציון של 5 יח"ל מתמטיקה, לפחות בחלק מהאוניברסיטאות. מניסיון של כמה וכמה חברים, הרבה יותר קל לקבל 90 בהנדסאים מאשר בבגרות.

ההנדסאי תפס לי כמקצוע מוגבר בן 7 יח"ל אם אני זוכר נכון.

למתמטיקה 4 יח"ל התייחסו בכל מקום אליו ניגשתי.

לגבי ציון 90 בהנדסאי מול ציון בגרות- שמעתי את זה מעוד כמה אנשים שטוענים את אותו דבר..:shock:

האמת שלי לא הייתה בעיה לכאן או לכאן אבל דווקא המתמטיקה השימושית בהנדסאי נראתה לי הרבה יותר מאיימת מזו של הבגרות.

:roll:

 

לגבי הנדסאים לאינטל - רוב המשרות שמפורסמות הם למפעל בקריית גת, לא לפיתוח.

אף אחד לא דיבר על תפקידי פיתוח באינטל.

האמת שאני מכיר לא מעט הנדסאים שישתלבו יפה מאוד בתעשייה גם באינטל וגם באלביט.

אני לא חושב שזה משהו מוכח שאפשר לסמוך עליו...רוב התפקידים המוצעים היום להנדסאים הם לא בשמיים (בלשון המעטה).

×
×
  • תוכן חדש...