Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מסכן הבחור לא היה לו כסף לאחת עם מנוע V8 ממש להזיל דמעה 8)

http://www.diymobileaudio.com/forum/showthread.php?t=45862

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איזה כייף להיות בן 19 במקומות מסויימים.

 

תתעודדו. איכשהו..

בברכה.

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

בטח שיהיה לו אוטו כזה מגניב וגם מערכת שווה כי באמריקה זה לא עולה כ-ל-ו-ם @!!!!!!!

 

רק בארץ שלנו דופקים לנו מחירים שאי אפשר להסביר אותם ובמיוחד כשמס ההכנסה לוקח לך את כל הכסף שעבדת בשבילו חודש שלם אין מה לעשות ככה זו הארץ החמודה שלנו

 

אבל אפשר להתנחם בדברים אחרים שאצלנו יותר טוב ואצלהם לא :-)

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

הרפואה למשל....אצלהם זו הרפואה הכי יקרה בעולם

 

ואצלנו זה כמעט חינמי למשל תרצה לעשות ניתוח פנדציט זה יעלה לך כמעט כלום כסף לעומת בארה"ב ששם זה יעלה לך כמה אלפי דולרים טובים..

 

אבל זה לא קשור לפורום הזה =] תתעסקו בנושא 8)

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

איזה אוטו..

 

בארץ רובם באמת דופקים מחירים מהת*ת.

 

למרות שיש צדיקים בסדום, ויש כמה "משלנו".. :wink:

 

תבדוק את המחירים בחו"ל [תוסיף מכס ומשלוח], ובארץ, אתה תופתע.

 

הרפואה אולי יותר יקרה [היא באמת מאד יקרה שם] אבל גם ברמה גבוהה מאד.

פורסם
מה בדיוק יותר טוב אצלנו מאצלהם?!

 

כוח הקנייה!

 

יש להם כוח קניה פי 9 יותר גדול משלנו פחות או יותר.

 

דיור אמנם עולה פי 3 אז חלק מהדברים מתאזנים אבל רוב הדברים שם עולים שליש עד רבע מהמחיר כאן בארץ - בייחוד מכוניות

 

והמחיר שהם משלמים שם על רכב עולה להם בדולרים והם מרוויחים בדולרים אז מבחינתך זה כאילו שהיית משלם את שליש המחיר אבל גם בשליש מהשווי שלו - ושליש כפול שליש זה אחד ל תשע...

 

תחשוב שאופנוע שעולה לך כאן בין ה100 ל120 אלף יעלה לך שם בין ה8 ל12 אלף דולר - אבל תתייחס לזה לא כאילו שאתה משלם בין 30 ל 40 אלף שקל אלא כאילו שאתה משלם משהו כמו בוא נאמר 15 אלף שקל על האופנוע הזה מבחינתך.

 

ומה אתה יודע - 120 לחלק ל15 זה בדיוק 8 - פי שמונה יותר חזקים בכח הקניה (ואני הלכתי רחוק עם ה15 ככה שזה באמת בערך יחס של אחד לתשע).

 

מה עוד יותר טוב שם? ההתנהגות על הכבישים, היכולת של המשטרה להשליט חוק וסדר, מערכת הענישה בכללי - אין שם התנהגות ברברית לא על הכבישים, לא במקומות ציבוריים ומסחריים ולא בין בני אדם באותה הכמות הזוועתית שאתה נחשף אליה כאן בארץ.

 

רוב הדברים שהם קונים מיוצרים שם - לכל ליין של מכוניות יפניות - יש להם ליין מקומי משלהם טוב יותר שמייצר אותן שם.

 

אוכל - זול! אתה הולך לאכול במסעדת יוקרה ואתה משלם מחיר שהייתה משלם כאן בארץ על ארוחה של מקדונלדס...

 

יש גם דברים רעים מאוד, כמו ניקור, בדידות, שעמום - אבל כל אחד והשיקולים שלו.

 

אבל שכחתי לענות על השאלה - מה טוב יותר אצלנו -

 

זה ששכן זה לא מרחק של שעה נסיעה.

זה שאם אתה תצעק הצילו ברחוב - עוד יש סיכוי שלא יתעלמו ממך.

זה שאתה לא צריך לפחד כאן ש"חבר" שלך יתבע אותך על משהו.

 

בכלל האנשים בארץ הם מאוד חמים, מלאי תשוקה.

 

יש לנו ארץ קטנה ויפהיפיה - כל 20 דקות אפשר למצוא משהו שונה על הדרך, כל אזור בארץ נראה שונה לחלוטין מקודמו.

 

בארה"ב אפשר לנסוע שעות ולראות בדיוק את אותו הנוף - למען האמת בנסיעה של 4 שעות אתה מוכן להשבע שראית את אותה הגבעה עם אותו העץ 20 פעם לפחות...

 

יש ויש...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בהחלט שכוח הקנייה שלהם חזק יותר

נהג בארץ ברוויח 5K-8K ש"ח

בארה"ב זה באיזור ה- 4K-6K אבל בדולרים $$

 

אני כמובן לא מדבר על אלו שעובדים 24 שעות ביממה ועושים "קצת" יותר כסף..

 

הבחור בארץ תריך לקנות רכב נגיד מנהלים ב- 150K-200K

הבחור מארה"ב את אותו הרכב יקנה ב- 15K-20K (עם "קצת" יותר תוספות מכאן)

 

תחשבו שהייתם מרווחים 5K ש"ח והייתם יכולים לקנות הונדה אקורד ב- 18K ש"ח? קורץ?

 

לגביי מערכות סאונד זאת אותה המנגינה.

 

אם היה לי רעיון מעשי כיצד לשפר את המצב בארץ הייתי עושה הכל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

מנואל , כל עוד המדינה שלנו תמשיך להתנהל כמו שהיא היום זה לא יהייה קרוב אפילו .

אנחנו חיים במדינה של מי שיושב בראשה חייב להתקמבן לגזול ומה לא

 

צריכים "לחפוף" את הראש שלנו עם הרבה סבון יש שם יותר מדי "כינים" .

פורסם

המצב בארץ לא כל כך נורא...

אחי עבד תקופה בארה"ב (פילדלפיה) וסיפר לי מספיק על הניכור והראש המוזר של האמריקאים

אבל אנגליה לעומת זאת מדהימה!

אז נלך לאנגליה!

אבל שם יותר יקר מפה!

אז נשאר פה!

 

לוגיקה פשוטה :-)

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

777

בא לך לפרט אל איזה ניכור מדובר?

ומה כל כך טוב באנגליה?

אני יודע שבאירופה בכללי רמת החיים הרבה יותר גבוהה אבל זה רק אומר שכדיי להשאר בחיים צריך להרוויח הרבה יותר MANY שם..

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

מנואל, אחי חי בארה"ב, וסיפר לי לא פעם על הניכור הזה.

 

אף אחד לא רואה אותך שם ממטר, לא אכפת לאף אחד ממך.

 

בנאדם יכול לשכב פצוע ברחוב, אף אחד לא ייגש אליו.

 

המרוץ המטורף שלהם אחר המאני, מאני, מאני, גורם להם להתכנס כל אחד בעצמו. יש שם תחושת בדידות נוראית, גם לאלו המנהלים חיי חברה תקינים. אין סחבקיה כמו כאן. וזה דבר ששווה מיליונים. המצב הכלכלי שם גם לא מזהיר מי יודע מה, אנשים כבר הורידו פרופיל או שניים בכל מה שנוגע למותרות. נכון, יש שם דברים זולים משמעותית, אבל הדברים החשובים באמת, יקרים.

 

אוכל, יקר. רפואה, יקרה. בתי ספר, יקרים. דיור, יקר.

 

נכון, רמת החיים שם אולי גבוהה יותר, אבל למשל לי לא קורץ בכלל להיות שם [אלא אם כן ארוויח 100K בחודש ואז אפשר לחיות גם בקניה או ניקרגואה..]

 

לגבי אירופה, האנשים יותר נחמדים ומעורבבים. רמת החיים טובה, אך לא בכל מדינה.

 

יש זוג ידידים של המשפחה שחיים בגרמניה, היו כאן אפסים ושם הם מליאנים. הייתי שם וזה מדהים. אם לא השפה המעצבנת שלהם והקונוטציה הבעייתית הייתי ממליץ בחום לחיות שם.

 

 

נ.ב.

איך הגענו לזה בפורום אודיו?:lol:

פורסם

ניכור לא במובן של ניכור לזרים

אנשים פשוט שומרים על הפרטיות שלהם בצורה קיצונית שיכולה להראות אפילו פארנואידית למי שלא מכיר

תרבות צריכה ותו לא - אין תוכן יש כסף

לא חיים שהייתי רוצה

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
המצב בארץ לא כל כך נורא...

אחי עבד תקופה בארה"ב (פילדלפיה) וסיפר לי מספיק על הניכור והראש המוזר של האמריקאים

אבל אנגליה לעומת זאת מדהימה!

אז נלך לאנגליה!

אבל שם יותר יקר מפה!

אז נשאר פה!

 

לוגיקה פשוטה :-)

 

 

מנסיון רב מאוד עם עבודה עם לקוחות אנגליים - גועל נפש...

 

ולגבי ארה"ב - בוא נאמר שרכב יוקרה ופאר מהיקרים אתה תקנה שם בין 40 ל80 אלף דולר אבל אני מדבר איתך על פורשות, לקסוסים, אינפיניטי, מונטה קרלו וכדומה.

 

אבל מנסיון - נהיגה ברכב משפחתי שיש לו 300 כוחות סוס - זה פשוט מגוכך! אין לך שום אפשרות להביא את הרכב לידי ביטוי אם אתה לא מוכן להסתכן בדו"ח או תאונה - פשוט דבילי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מצחיק...

בטח יש איזה פורום בחו"ל שכותבים את אותם דברים אבל הפוך

כמו

"אל תשאלו איזה משפחות ענקיות יש בישראל... ראיתי שם אחד שכול תל אביב אחים שלו! מדהים!!!"

:-P

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...