Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם המוסך ההוא לא היה יכול "להשיג" קלאץ' יפאני, הייתי פשוט קם והולך למוסך אחר.

אפשר לחשוב שאתה נוסע על סאאב נדירה שמחייבת טיפול מדוקדק.

 

בכל מקרה כמו שנאמר - הזול יצא יקר ובסוף הניסיון לחסוך יצא לך בנזק.

פורסם

הייתי במוסך היום - לפני שהגעתי אליו הרעש הפסיק .

 

אך בכל זאת נסעתי אליו הוא בדק את הקלאץ' ואת הרעש .

 

לא חסר שמן גיר , הקלאץ מעביר הילוכים חלק , הקלאץ' רך .

 

הכל בסדר עכשיו .

 

הזול לא יצא יקר .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם
תרגיע בחור! לא כל התשובות היו לא נכונות, להבא תקרא בעיון לפני אתה מגיב בכזו נחרצות.

 

 

 

 

שלום דניאל.

קודם כול אני רגוע!

אכשו ברשותך תקן אותי היכן שגיתי? ואיזה תשובות היו נכונות כמובן צרף הסבר.

אני עדין מיתעקש כול התשובות היו לא נכונות כולל שלך זו דעתי.

אם אתה יכול לתקן אותי [לא להרגיע אני רגוע] תקן אם לא

הסכת ולמד.

לתשומת לבך הרעש "נעלם" כי המיסב בלחיצות החזיר את העיוות של השמש למקומה

 

 

בברכה בני ל.

אגב איך השפה ?:lol:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

לגבי השפה, עוד טעון שיפור אבל קבל ח"ח על ההשתדלות.

 

לגבי תשובות, אולי אני לא החלטי כמוך ותמיד אהיה כך לגבי משהו שלא בדקתי, ראיתי או שמעתי ב-ע-צ-מ-י ולכן אני משתדל לרוב לייעץ בהסתייגות.

כתבתי שהתקנה לקויה של תיבה עלולה לגורם לתופעות של רעש ועפ"י מסקנותיך מהעניין, איני טועה. להשען על פלטת המצמד ולעוות אותה במהלך התקנה זה קורה וזוהי התקנה לקויה לכל דבר ועניין.

 

אגב תופעה של אצבעות פלטת לחץ מעוות מנסיוני לא ממש נפתרת ללא ישור או החלפה ותמיד יש הרגשה של רעידה בדוושה בזמן הפעלת המצמד, לעיתים היא גם מלווה ברעש.

פורסם
לגבי השפה, עוד טעון שיפור אבל קבל ח"ח על ההשתדלות.

 

לגבי תשובות, אולי אני לא החלטי כמוך ותמיד אהיה כך לגבי משהו שלא בדקתי, ראיתי או שמעתי ב-ע-צ-מ-י ולכן אני משתדל לרוב לייעץ בהסתייגות.

כתבתי שהתקנה לקויה של תיבה עלולה לגורם לתופעות של רעש ועפ"י מסקנותיך מהעניין, איני טועה. להשען על פלטת המצמד ולעוות אותה במהלך התקנה זה קורה וזוהי התקנה לקויה לכל דבר ועניין.

 

אגב תופעה של אצבעות פלטת לחץ מעוות מנסיוני לא ממש נפתרת ללא ישור או החלפה ותמיד יש הרגשה של רעידה בדוושה בזמן הפעלת המצמד, לעיתים היא גם מלווה ברעש.

 

 

 

 

שלום.

 

12 נק' לזכותך!!!

 

אז צדקתי נכון כי רק עתה העלתה אפשרות כזו.

אז בו נסכם להבא כאשר אני מגיב תמתין בסבלנות ואל מיד עשינו עסק?

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

12 נק' לזכותך!!!

 

אז צדקתי נכון כי רק עתה העלתה אפשרות כזו.

אז בו נסכם להבא כאשר אני מגיב תמתין בסבלנות ואל תגיב מיד עשינו עסק?

 

 

בברכה בני ל.

 

 

שלום דאניאל.

אתה צודק אני מיתנצל "טעות סופרים" בלשון העם.

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...