Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות | מפגש STI בקניון איילון


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6492 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חלק מהתמונות

 

לתמונות בגודל מלא יש ללחוץ מאוד חזק על התמונה עד שתראו את העכבר מתפרק.

 

IMG_1684x.jpg

 

IMG_1685x.jpg

 

IMG_1694x.jpg

 

IMG_1699x.jpg

 

IMG_1702x.jpg

 

IMG_1703x.jpg

 

IMG_1706x.jpg

 

IMG_1709x.jpg

 

IMG_1741x.jpg

 

 

בשביל לא להציף את הפורום הזה, ( מי יודע, אולי אחסם הפעם :) ) אתם מוזמנים לבקר בגלריה המוטורית. ( המתעדכנת מחר )

pbase.com/vovka43r

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תמונות מאוד יפות! תודה על התמונות של האוטו שלי:-) למי ששאל זה 2 ליטר אוטומאט....

באנו הרבה חברה מהצפון. העלתי בנתיים חלק מהתמונות, מי שרוצה באתר המועדון שלנו יש הרבה תמונות בhigh-boost.co.il

 

xf3p2.jpg

ixus7q.jpg

2u9sabc.jpg

34otu6t.jpg

33mmqv9.jpg

ofohzl.jpg

oqzvw1.jpg

303kdnd.jpg

 

הינה תמונה של ה406 קופה המדהימות:

2ih6jwh.jpg

פורסם

חברים,

 

רצינו לומר תודה ענקית לכל מי שהגיע וכיבד אותנו ואת המעמד, אומנם התוכנית קצת נפגעה עקב סגירת כל המתחם של האיצטדיון למשחק של היום, אבל בכל זאת הצלחנו לעשות משהו :wink:.

 

תודה גם לכל הצלמים שאת עבודתם אני מניח נראה בימים הקרובים.

וכמובן תודה ליבואנית סובארו - יפאנאוטו שתמיד נענים לרעיונות שלנו וזורמים איתנו לכל אורך הדרך.

 

מכל צוות מועדון STI

TIG Motorsport - כשחלומות ומציאות נפגשים

רחוב החורטים 6, חולון. 03-5566608

http://www.tig-motorsport.com

פורסם

גנה, גם אתה נהיית מושפע כמו חברינו בכפר כנא? (אני בקשר ללוחית הלבנה מקדימה :-)) אחלה תמונות..

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

נראה כמו מפגש הכל רק לא סובארו :roll:

 

המפגש היה לזכרו של קולין מקריי.

 

משהו שמצאתי אתמול במגזין "CAR" המפורסם , סיכום על הGT :

"Blame colin. without him the impreza might have gone unnoticed.

the turbo is a true supercar which has been chewing up supercars since 1994 . candidate for the car of the decade."

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
נראה כמו מפגש הכל רק לא סובארו :roll:

 

המפגש היה לזכרו של קולין מקריי.

 

משהו שמצאתי אתמול במגזין "CAR" המפורסם , סיכום על הGT :

"Blame colin. without him the impreza might have gone unnoticed.

the turbo is a true supercar which has been chewing up supercars since 1994 . candidate for the car of the decade."

 

 

אני מבין שלא היית שם. לא צריך לשפוט לפי התמונות. אני למשל, לא צילמתי למועדון STI את המפגש, בגלל זה אתה רואה תמונות רכבי המבקרים. ראיתי שם צלם בבגדי סובארו אז כנראה יש להם תמונות של הארוע עצמו. (גם כאשר מפורסמות תמונות ממועדון ה5 רואים רכבי מהחניה הסמוכה. )

 

למועדון STI היתה מטרה, וכנראה גם צלם לאותה המטרה.

פורסם

הוא היה שם (אפילו הוא באחת התמונות), אבל אני מסכים עם עומר במידה מסויימת שמצחיק שאין אפילו תמונה אחת של החלק של STI...

אז מה אם היה צלם של STI? המפגש הזה היה מאורגן על ידם ורכבי המבקרים זה החלק השולי ולא העיקרי.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye


×
×
  • תוכן חדש...