Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ממל"ז - כמה שאלות. (אחרי חיפוש מעמיק)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר שעה מדפדף בין השרשורים שנפתחו בנושא ממלז, ולא מצאתי תשובה.

 

הסיפור:

אני נוסע חזרה מהבסיס הבייתה, למרות המרחק הקצר ביניהם (6ק"מ), הגבלת המהירות משתנה מספר פעמים.

בקטע הכביש המדובר, היה מותר לסוע 50 קמ"ש (סוג של כביש עירוני).

אני לא יודע באיזו מהירות בדיוק נסעתי, אבל זה היה מעל 50.

 

הכביש הוא דו סטרי, וכל הרכבים שנסעו מולי, הבהבו לכיווני.

ישר חשדתי, התחלתי להאט, ולחפש את הניידת

 

לא חלפו 5 שניות וקלטתי 3 שוטרים יושבים בתחנת אוטובוס מוחבאת, כאשר אחד מחזיק משהו. (ככל הנראה ממל"ז)

וניידת מוחבאת קצת אחרי

 

אני יודע בוודאות שהמהירות שלי הייתה מעל 50. כמה בדיוק? 60-70.

 

 

השאלה היא, האם מכשיר נייד כלשהו, שהשוטרים משתמשים בו, כולל מצלמה?

אם לא עצרו אותי בצד, סימן שלא יהיה דוח?

 

איך זה עובד בדיוק?

 

תודה

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

פורסם

אם אתה יודע בוודאות שנעשה שימוש בממל"ז ולא עצרו אותך, אז אל דאגה.

כששוטר מיירט רכב עם הממל"ז, והרכב עובר את המהירות המותרת - בד"כ עוצרים את הרכב.

פורסם

אם לא ראית פלאש ולא עצרו אותך אז אין לך מה לדאוג.

אני מאמין שהמשטרה מחפשים נהגים של 80+

 

כל הכבוד לציבור הנהגים שהבהב לך עם האורות.

אין כמו הישראלים (:

פורסם
לא חלפו 5 שניות וקלטתי 3 שוטרים יושבים בתחנת אוטובוס מוחבאת, כאשר אחד מחזיק משהו. (ככל הנראה ממל"ז) וניידת מוחבאת קצת אחרי

 

אז הוא החזיק משהו. איך הוא החזיק אותו? כיוון אותו אליך או סתם החזיק אותו? הוא החזיק גם נשק. זה אומר שהוא השתמש בו?

אם הוא אכן הפעיל ממל"ז והמהירות שלך הייתה מופרזת, הוא היה עוצר אותך במיידית. הוא מחפש מהירות גבוהה של הזמנה לדין בעיקר (פחות 25 קמ"ש מעל המותר), וגם אם קשה להאמין, דווקא שם הם מחפפים יותר, כי ככל שהמהירות גבולית, הסיכוי שיש טעות סטייה במכשיר יותר גבוה, אז הם לא ייקחו סיכונים מיותרים.

Xbox12341

פורסם

אני לא יודע מה הוא החזיק. הסבירה שלי שזה הממלז המדובר.

השאלה אם זה יכול להיות מכשיר אחר כלשהו, הכולל בתוכו מצלמה.

 

אם זה כמו שאתה אומר, אז כנראה שהפעם יצאתי בזול מ"אי תשומת לב קלה למד המהירות". (ולא שנסעתי מהר מדיי, פשוט זה טיפשי ההגבלה בכביש הזה, אז לא שמים לב)

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

פורסם
הוא מחפש מהירות גבוהה של הזמנה לדין בעיקר (פחות 25 קמ"ש מעל המותר), וגם אם קשה להאמין, דווקא שם הם מחפפים יותר, כי ככל שהמהירות גבולית, הסיכוי שיש טעות סטייה במכשיר יותר גבוה, אז הם לא ייקחו סיכונים מיותרים.

תמשיך להאמין למידע המוטעה הזה ואל ייפלא העיניך אם תעצר ותקבל דו"ח גם על מהירות של 61 קמ"ש.

אין כאן כל שאלה של מהירות גבולית וגם לא של טעות סטייה גבוהה יותר. ביהמ"ש העליון כבר קבע כללים לנושא וקיימת הפחתה של 5 קמ"ש מהמהירות הנתפסת.

 

אני לא יודע מה הוא החזיק. הסבירה שלי שזה הממלז המדובר.

השאלה אם זה יכול להיות מכשיר אחר כלשהו, הכולל בתוכו מצלמה.

 

אם זה כמו שאתה אומר, אז כנראה שהפעם יצאתי בזול מ"אי תשומת לב קלה למד המהירות". (ולא שנסעתי מהר מדיי, פשוט זה טיפשי ההגבלה בכביש הזה, אז לא שמים לב)

אין כל מכשיר ידני אחר למדידת מהירות מלבד הממל"ז, כמובן שאין בו מצלמה.

 

אם אתה חושב שהנך יודע טוב יותר ממהנדס תעבורה על אופן קביעת הגבלת מהירות לדרך מסויימת. התחל היום ללמוד לתואר ובעתיד תתמודד על התפקיד הנחשק, כך לא יווצר לנו הגבלות טיפשיות של מהירות להבנתך.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

הוא בעצמו יודע שזה ככה,

הוא סתם מגדיל ראש, ומכסה את התחת שלו

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

×
×
  • תוכן חדש...