Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

עברתי על הפורום וראיתי הוראות התקנה וצבעי החוטים, אך בפנסוניק מסדרת CQ הצבעים שונים.

יש אפשרות לזהותם ולעזור לי בחיבור??

שחור

צהוב

אדום

לבן

לבן-שחור

כחול

כחול-שחור

ירוק

ירוק-שחור

אפור

אפור-שחור

ורוד(סגלגל)

ורוד(סגלגל)-שחור

ת ו ד ה ר ב ה ע ל ע ז ר ת כ ם ! ! !

"לכל בעיה יש פתרון. שאם לא כן, לא הייתה בעיה" אלברט איינשטיין

שברולט מליבו 4.3 1978

פורסם

לבן+לבן שחור-רמקול בעל פלוס ומינוס ועם יש לך את הצמה המקורית צריכה להיות מדבקה שאומרת גם איזה רמקול (ימין קידמי וכ'ו)

כך גם הכחול+כחול שחור

ירוק+ירוק שחור

אפור+אפור שחור

ורוד+ורוד שחור

 

אדום קבל מתח

שחור קבל פריקה

וצהוב אם אני לא טועה ופה שיתקנו אותי

זה כאשר אתה מחר אותו הרדיו דיסק נידלק רק בסוי'ץ או אם אתה לא מחבר אותו הרדיו דיסק נידלק רק בסוי'ץ

פורסם

טעות הכחולים הם לא של רמקול

אלא של - רימוט חיבור מגבר חיצוני , אנטנה חשמלית .

 

לבן , אפור - רמקולים קדמיים כאשר אלא שעם הפס השחור מתחברים לקוטב + בטרמינל של הרמקול .

ירוק , סגלגל - רמקולים אחרויים כאשר אלא שעם הפס השחור מתחברים לקוטב+ בטרמינל של הרמקול .

 

שחור - הארקה .

אדום - + אחרי סוויץ

צהוב - + קבוע ( מהמצבר).

×
×
  • תוכן חדש...