Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

1. הבעיה בציינגר? 2. MP3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1)

 

כפי שאולי חלקכם זוכרים, יש לי בעיה עם שירים עם באסים בווליום מעט גבוה. זה נשמע רע מאוד. חשבתי שהבעיה היא ברמקולים / חוסר מגבר או משהו כזה אבל לפני זמן מה גיליתי משהו מעניין. כאשר שמעתי שיר מסוים ברדיו, בעוצמה מסוימת, הוא נשמע סבבה אבל ששמעתי אותו מדיסק אז הייתה את הבעיה הרגילה. אז כאן חשבתי - אולי הבעיה היא בציינגר?

 

יש לי ציינגר 12 דיסקים ועל הפנאל בתוך האוטו הוא של JVC.

 

2)

 

החלטתי שאני רוצה ללכת MP3, יכול להיות שרק את הפנאל אני צריך להחליף והציינגר ידע לטפל גם ב MP3? (קשה לי להאמין, אבל למה לא להיות אופטימי)

 

צריך להחליף הכל? יש כזה דבר בכלל ציינגר MP3?

 

חשבתי על אופציה של לקנות נגן מפי3 נייד ולפעמים פשוט להביא אותו לאוטו ולחבר אותו לאוטו, אפשרי? מסובך?

 

תודה מראש על התשובות :idea:

 

דני החייל

פורסם

אפשרי לחבר נגן אמ פי 3

בשיטה אומנם ממש מעפנית אבל עובדת

יש קלטת שנכנסת לטייפ(בהנחה שיש לך רדיו טייפ )

עם חוט שמתחבר היישר לנגן אמ פי 3 שד"א יכול להיות גם דיסקמן של אמ פי 3

לא יקר בכלל.

איכות לא בשמיים אבל אם אתה עובד בלי מגבר זה יספיק אבל אני לא יודע אם זה

ישנה לך משהו בבעיה שקיימת אצלך כרגע הבעייה אצלך היא בטח חוסר במגבר וברמקולים

או שהרמקולים לא מתאימים פשוט.

מה יש לך שם?

פורסם

אם הhu שלך הוא jvc תשאר איתו ותקנה צ'נג'ר mp3 של jvc!!!

יש להם צנגר שזוכה לביקורות מעולות בכל עולם!

אני לא זוכר את שם הדגם אבל באמצע שלו יש את המספר 1500

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

מתקן שאפשר להכניס בו כמה דיסקים ביחד? אז יש כזה גם ל 12 דיסקים?? איך זה נכנס במערכת?? אפשר תמונה?

 

ומה זה פאנל בדיוק? מה ההבדל בין פאנל למערכת?

 

תודה

פורסם

1) טווח התדרים של רדיו הוא נמוך משל דיסק ולכן יכול להיות מאוד שאתה לא מבל את כל תדרי הבאס שאתה מקבל בדיסק.

 

2) צ'יינג'ר רגיל לא יוכל לקרוא MP3. כנס לאחת החנויות (נסה את סאונדומיין) שבהודעה הדביקה שבראש הפורום ושם תוכל לראות צ'יינג'רים MP3, רדיו דיסקים וכו' עם הסברים קצרים.

פורסם
אפשרי לחבר נגן אמ פי 3

בשיטה אומנם ממש מעפנית אבל עובדת

יש קלטת שנכנסת לטייפ(בהנחה שיש לך רדיו טייפ )

עם חוט שמתחבר היישר לנגן אמ פי 3 שד"א יכול להיות גם דיסקמן של אמ פי 3

לא יקר בכלל.

איכות לא בשמיים אבל אם אתה עובד בלי מגבר זה יספיק אבל אני לא יודע אם זה

ישנה לך משהו בבעיה שקיימת אצלך כרגע הבעייה אצלך היא בטח חוסר במגבר וברמקולים

או שהרמקולים לא מתאימים פשוט.

מה יש לך שם?

 

אני חושב שאני אנסה את זה.

 

איזה רמקולים יש לי? לא יודע. אני חושב שמקום שמיועד לטוויטרים מקדימה, אין כלום :evil:

פורסם

פאנל זה השלט (כביכול) של ההד יוניט שלך שיכול להיות נשלף נגד גנבים וכו' וכו'.

 

הד יוניט זה כל הרדיודיסק. כולל מה שבתוך הדשבורד עצמו.

 

ומערכת זה System בעברית.

זהו :lol:

 

אהה ויש צ'יינג'ר אמפי3.

(זה כמו קלסר דיסקים ששמים בדרך כלל בבגאז' שאפשר לשים בתוכו יותר מדיסק אחד והוא מחובר להד יוניט)

 

DJO: כשאתה שומע שיר ברדיו - התדרים הגבוהים (Treble) והתדרים הנמוכים (Sub-Bass) חתוכים. ככה זה רדיו בארץ. (אייל, תקן אותי אם אני טועה לגבי איזה תדרים לא עוברים ברדיו הישראלי)

 

לכן המגבר הפנימי של הרדיודיסק שלך לא מתאמץ יותר מדי כי אין פיקים של סאב-באס.

בדיסק כל התדרים מושמעים מן הסתם (אלא אם כן צרבת שירים באיכות ממש ממש גרועה שהוקלטה מהרדיו הישראלי למשל :lol: ) והמגבר הפנימי מקבל פיקים שכנראה בגלל איזושהי סיבה הוא לא מסוגל להתמודד איתם יותר מדי.

 

אבל בוא נלך צעד צעד:

מה הווליום המקסימלי של הרדיו דיסק שלך ובאיזה ווליום הוא מתחיל להישמע לא טוב?

פורסם

נראה לי שיש משהו בדבריו של Soundwave , בארה"ב למשל זאת הסיבה של השימוש בתדרים אי זוגיים, שזה מאפשר יותר רוחב פס לתחנות הרדיו. מה שבטוח הוא שהסאונד עובר כיווץ, ומתקבל משהו סטייל mp3 64kbps .

פורסם

אחרי שקראתי את זה הגעתי למסקנה הזאת שבארה"ב (ואני מניח שיש עוד מדינות) הרוחב פס לתחנות הרבה יותר גדול מבארץ... ולכן טווח תדרי השמע גם יותר גדול (כי הם יכולים להרשות לעצמם לא לחתוך אותם בגבוהים ובנמוכים בגלל הרוחב פס הגדול יותר)

 

http://home.computer.net/~pritch/betterfm.htm

 

טיפה קשה להבין...

  • 8 שנים מאוחר יותר...
פורסם
אפשרי לחבר נגן אמ פי 3

בשיטה אומנם ממש מעפנית אבל עובדת

יש קלטת שנכנסת לטייפ(בהנחה שיש לך רדיו טייפ )

עם חוט שמתחבר היישר לנגן אמ פי 3 שד"א יכול להיות גם דיסקמן של אמ פי 3

לא יקר בכלל.

איכות לא בשמיים אבל אם אתה עובד בלי מגבר זה יספיק אבל אני לא יודע אם זה

ישנה לך משהו בבעיה שקיימת אצלך כרגע הבעייה אצלך היא בטח חוסר במגבר וברמקולים

או שהרמקולים לא מתאימים פשוט.

מה יש לך שם?

 

איפה אפשר לקנות את זה?

×
×
  • תוכן חדש...