Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רכשתי לפני כחודש פולו 16v שנת 2001,

הרכב שמור עם 110K ואני די מרוצה ממנו

שמתי לב לדבר אחד קטן,

בהאצה (בעיקר חלשה) יש איזשהו גמגום קל מצד המנוע בזמן עליית הסל"ד

באזור ה-2000-2400 סל"ד (מתבטא במין נענוע קל של הרכב אם אתם מבינים את הכוונה)

הגמגום הזה קורה גם אם נשארים בסל"ד הזה לאורך זמן (נגיד בהתקדמות איטית בפקק)

יש לציין שהגמגום קורה כמעט אך ורק בהילוכים שני ושלישי ורק באזור הסל"ד הזה

(בסל"ד יותר גבוה ובהאצה חזקה זה לא מורגש בכלל)

התופעה גם לא קוראת במין תבנית קבועה, לפעמים גם לא מורגשת

בבדיקה הייתה הערה על "מנוע מצלצל- דרוש כיוון"- למרות שהמכונאי שלי בדק אותה לאחר הבדיקה ואמר שהמנוע תקין.

בכל מקרה, אני מתכוון לבדוק את זה, לפני שאני בודק, רציתי לשאול אם מישהו נתקל בתופעה,

והאם טיפול תקופתי הכולל מסננים, שמנים, פלאגים, ותוסף יכול לדעתכם לפתור את הבעיה- אני לא יודע בדיוק מתי

בוצע הטיפול האחרון ברכב, ד"א טייימינג בוצע לפני שנתיים ב-80k,

תודה.

פורסם

באלפא שלי היתה בעיה דומה מאוד למה שאתה מתאר. כמו כן כאשר ההילוך לא היה משולב היה קשה לשמור על הסל"ד על 2000 ובתחום אחר בסל"ד לא היתה בעיה.

פירוק של המצערת ומנוע צעדים וניקוי יסודי שלהם פתר את הבעיה.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אחי אני מצטער להגיד לך אבל אם זה מה שאני חושב שזה תתכונן לנזק של הרבה מאוד כסף במידה ולא תימצא חלק חלופי תקין שזאת משימה כמעט בלתי אפשרית.....יש לי את אותו הרכב מאותה השנה רק 3 דלתות קניתי אותו לפני 4 חודשים אחרי חודש עשיתי טיפול החלפת שמנים ומסננים ואחרי שבוע התחילו הגימגומים ואחרי עוד שבוע בערך האוטו גם היה נכבה בעליות וכשהייתי מדליק את המזגן ומה שהתברר זה שהמצערת נדפקה והיו חייבים להחליף אותה עכשיו לך תחפש את אותו הדגם של המצערת עם אותו המספר כי אי אפשר לשים מצטערת של פולו משנה אחרת אתה חייב את אותו מספר סידורי.

מקווה בשבילך שזאת לא הבעיה אני ברוך השם אחרי 3 חודשים הצלחתי למצוא חלופית שכפי הנראה היא היחידה בארץ אחרי שחרשתי את כל הצפון המרכז והדרום.

בהצלחה

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
שלום לכולם,

רכשתי לפני כחודש פולו 16v שנת 2001,

הרכב שמור עם 110K ואני די מרוצה ממנו

שמתי לב לדבר אחד קטן,

בהאצה (בעיקר חלשה) יש איזשהו גמגום קל מצד המנוע בזמן עליית הסל"ד

באזור ה-2000-2400 סל"ד (מתבטא במין נענוע קל של הרכב אם אתם מבינים את הכוונה)

הגמגום הזה קורה גם אם נשארים בסל"ד הזה לאורך זמן (נגיד בהתקדמות איטית בפקק)

יש לציין שהגמגום קורה כמעט אך ורק בהילוכים שני ושלישי ורק באזור הסל"ד הזה

(בסל"ד יותר גבוה ובהאצה חזקה זה לא מורגש בכלל)

התופעה גם לא קוראת במין תבנית קבועה, לפעמים גם לא מורגשת

בבדיקה הייתה הערה על "מנוע מצלצל- דרוש כיוון"- למרות שהמכונאי שלי בדק אותה לאחר הבדיקה ואמר שהמנוע תקין.

בכל מקרה, אני מתכוון לבדוק את זה, לפני שאני בודק, רציתי לשאול אם מישהו נתקל בתופעה,

והאם טיפול תקופתי הכולל מסננים, שמנים, פלאגים, ותוסף יכול לדעתכם לפתור את הבעיה- אני לא יודע בדיוק מתי

בוצע הטיפול האחרון ברכב, ד"א טייימינג בוצע לפני שנתיים ב-80k,

תודה.

הייתה לי אותה בעיה בפולו החלפת כבלי הצתה פתרה את הבעיה.

×
×
  • תוכן חדש...