Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני רוצה להוציא רישיון על אופנוע, אני מתלבט אם להוציא על 125 סמק, או על 500.

רציתי לדעת מה הבדלי המחירים בשיעורי נהיגה, וגם בביטוחים בכלליות.

 

יש לי רישיון על רכב כבר כמעט שנה והשאלה שלי היא כזו, האם אני צריך להוציא תיאוריה על אופנוע מחדש?

כי שמעתי שאחרי שנה עם רישיון על רכב, מגיע לי פטור על דבר כזה. ורציתי לדעת האם זה נכון.

 

בתודה לעוזרים, אלעד.

פורסם

נכנסתי, פתחתי נושא ונעלו לי אותו כי אין לי רישיון עדיין.

הרבצתי חיפוש, ולא מצאתי שרשור מתאים.

 

אז אולי תעזור במקום לשלוח אותי לאתרים אחרים, זה כולה שאלה פשוטה, לא שאלתי על תחזוק האופנועים ואיזה חלק.

פורסם

לא מבין איך לא מצאת שרשור על הוצאת רשיון בפורום של FULL GAZ.

גם הפורום שלהם וגם הפורום הזה מלאים בשרשורים על איך כמה למה ואיפה להוציא רישיון.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

500, רישיון 125 זה למי שמוגבל בגיל, במוח, זה שווה ערך לרישיון על רכב אוטומטי.

ומדוע? ההפרש בין הרישיונות עומד על 500-700 שקל ועוד כמה ימים.

 

אתה צריך להוציא תיאוריה מחדש, גם אני עשיתי את זה.

הפטורים נחשבים לפסה.

----

פורסם

אין כבר 500.

יש לך אופציה לעשות 125,שהטסט הוא על קטנוע 125 .

או עד 33 כ"ס שזה יוצא בערך 250 סמק, שהטסט הוא על אופנוע הילוכים.

 

עם שנה רשיון לרכב אני חושב שאין הרבה הבדל בהוצאת הרשיון.

 

 

כלים בקטגוריית ה 125 מאוד מוגבלים בגלל שהם מיועדים לצעירים באירופה.

יש פער מאוד גדול בביצועים בהשוואה ל 250.

 

מחיר ביטוח חובה הוא זהה.

אייל

פורסם

בבקשה, מעל 500 תגובות על כל שעלה שעולה בדעתך בעניין הרשיונות, ולא הייתי צריך לחפש, זה בראש העמוד. http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=17038

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

3 שנים עם רישיון - אתה יכול להוציא רישיון A2 (עד 14.6 כ"ס - או 125 סמ"ק לצורך העניין) - ויש פטור מתאוריה - אין מינימום שיעורים ואין טסט - רק מבחן שליטה (אני הוצאתי בשיעור אחד + מבחן שליטה)

 

אם יש לך פחות מ 3 שנים - תאלץ לעשות תאוריה + 15 שיעורים + מבחן שליטה + טסט (או בקיצור, תוציא כבר A1 - 33 כ"ס)

 

 

מקווה שזה ברור מספיק

×
×
  • תוכן חדש...