Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

LCD לחדר 32" - עזרה והכוונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קרא שוב את ההודעה שלי מעליך....

ותבין שזה בדיוק מה שאמרתי

 

במחיר שהן עולות, לא משתלם לקנות 32....

בכל מקרה, ישנם דגמים ספורים שנותנים רזולוציה כזאת - אני אישית לא חושב שיש טעם ברזולוציה כזאת בLCD בגודל 32 כי אי אפשר יהיה להבחין בהבדל בין HDR ל FHD. ברגע שאתה מתרחק מטר מהמסך לא תראה את זה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מרחק הצפיה הוא 2 מ', האם 32" אמור להספיק?

 

לפי הנתונים היבשים ה-LG מובילה.

1. מספיק ואפילו מעל ומעבר (אם לא בא לך "לשבת" על כל פיקסל בטלויזיה).

 

2. נתונים יבשים זה חארטה. כתת רגליך לחנויות (והרבה חנויות) ותראה מגוון רחב של טלויזיות ומחירים. בחר את זו שנותנת לך את התמורה הטובה ביותר לעין ולא תרושש אותך לחלוטין.

אל תשכח לבחון את סוג החיבור הפעיל בטלויזיה שממנה התלהבת (או שלא), ישנם מקומות שמחברים את כל הטלויזיות לממיר HD ואז רואים פ33ה גם בטלויזיה הכי מעפנה - ובמקומות אחרים מחברים את הטלויזיות לממיר רגיל עם חיבור יותר עממי (SVIDEO או סקארט) ולעיתים גם בחיבור הכי זבל שיש (קומפוזיט).

טלויזיות מהסוג הזה לא בוחנים ממרחק של חצי מטר, כמו מסך מחשב, אלא בצפיה ממרחק סביר ומעלה.

 

ישנם מותגים (פחות ידועים מ LG אבל מוכרים הרבה פחות) שאיכות התמונה והצבע שלהן לא נופלת מטלויזיות בעלות "שם". לא לשכוח שמדבור בסה"כ בטלויזיה לחדר, בגודל 32", ושבעוד מספר שנים בודדות הטלויזיות הללו כבר לא יהיו שוות כלום כי תוכל לקנות טלויזיות באיכות פי כמה יותר טובה בפחות כסף (ועבור רוב הצרכנים שאינם מחפשים FHD מסביב לשעון - פשוט אין טעם להשקיע בטלויזיה יקרה מאוד שבשנים הקרובות תהיה מחוברת מקסימום ל SVIDEO או SCART).

 

עוד משהו קטן בעניין: ככל שתחפש ותדע יותר - כך תסתבך יותר. דעות רעות וטובות יש על כל מותג שתחפש, על חלק יותר וחלק פחות. קח הכל בערבון מוגבל וקבל את העובדה שמדובר במוצרים שמיוצרים במיליוני יחידות ותמיד יכולות לקרות תקלות.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אל תשכח לבחון את סוג החיבור הפעיל בטלויזיה שממנה התלהבת (או שלא), ישנם מקומות שמחברים את כל הטלויזיות לממיר HD ואז רואים פ33ה גם בטלויזיה הכי מעפנה - ובמקומות אחרים מחברים את הטלויזיות לממיר רגיל עם חיבור יותר

 

איציק

 

 

מה זה, נהיית פקצה? :)

 

אני מסכים שאין תחליף למראה עיניים, רק חשוב לוודא שתנאי המבחן זהים.

חשוב לראות את אותה טלויזיה ב2-3 מקומות.

 

דווקא את ה32 אינץ' קניתי דיי בשליפה. באתי ראיתי, התרשמתי, ואז אחרי שבועיים לחימה במכרזים לקחתי אותה ב3000 + 99 משלוח (ב24 תשלומים) ,אחרי שמה שהלך בשוק באותה תקופה זה 3600-3700 + 250 משלוח.

 

על ה42 אינץ' (סמסונג Q91 ) עשיתי דוקטורט של חודשיים-שלושה שכלל קריאת מאמרים, ביקורות, ישיבה של שעות בחנויות השונות ,בעקבותיו אין כמעט דגם שאני לא מכיר ושאין לי דיעה עליו :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
יש מסך 24" של DELL (למחשב כמובן) שתומך FHD, המחיר הוא 3 אלף שקל.

2408. אחלה של מסך (יש לי כזה בבית).

רק שלא נראה לי שהוא באמת FHD :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני קניתי את הפלאזמה42 אינץ' של פיליפס דגם 5332 ואני מאוד מאוד מרוצה!!! =] =]

 

רואים מדהים בכל מצב גם שידורי YES רגילים וגם דרך הXBOX360 שלי עם חיבור הHDMI המדהים.:-)

 

מה שמוזר זה שהיא הגיעה עם שתי חיבורי HDMI וכל שאר העולם אמר שיש לה רק חיבור אחד...:-D

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

מאהוששדביל : במחיר שקיבלת - אחלה דיל.

 

במחיר השוק שלה שלא רחוק מדגמי סמסונג , LG ופנסוניק המקבילים - היא לא נותנת תמורה טובה לכסף ביחס למתחרים.

בשורה התחתונה : פיליפס זה פאנלים ישנים של LG. בכל מקרה, זה לא רלוונטי בגדלי 32 , שם המתחרות שולטות (LG, סמסונג וכו')

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מחיקה

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
3 אלף על מסך מחשב 24?

 

בכסף הזה אתה קונה פלזמה 32, או LCD 32 מדגמי הביניים עם פזילה מעלה.

 

1- מי משלם מחירון?

2- יש הבדל בין מסך פלאזמה/LCD שאתה יושב 2.5-3 מטר ממנו, לבין מסך מחשב שבמקרה הטוב אתה 50-60 סנטימטר ממנו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מה הקשר למחירון? אין לי מושג מה המחיר של ה DELL הזה, סמכתי על המספרים שנאמרו כאן.

ברור שלא משלמים מחירון.

 

מסך 24 למחשב סתם בשביל הכיף לדעתי מוגזם.

אני עובד עם LCD 17 במחשב שלי וזה מספיק לי.

העדפתי לשים את הכסף על פלזמות + HTPC למטרות הסרטים.

למחשב ועבודה רגילה ,למי שלא משתמש במחשב לעבודות גרפיות מתקדמות , מיותר לחלוטין.

 

אתה לא צריך כמובן להסביר לי מה ההבדל בין טלויזיית פלזמה/LCD לבין מסך מחשב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

המחיר ב"שוק" של המסך הוא באיזור ה2800 שקל. לקוחות עסקיים מקבלים אותו אפילו בפחות.

 

זה לא מסך ממוצע כמובן, אבל הוא איכותי בטירוף.

לכל אחד נוח לעבוד על מסך בגודל אחר, רק אל תשכח ש24" WIDE זה לא הרבה יותר גדול (מבחינת גובה) מ17" ריבועי.

 

ואם ה"עבודה רגילה" במחשב כוללת עבודה עם כמה גליונות אקסל במקביל, ו AUTOCAD ברקע? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לפותח הת'רד

 

אתמול קיבלתי את הLCD לחדר של סמסונג - LA32A450, המחליפה של הR81 הישנה והטובה.

השימושים שלי הם גם מחשב וגם טלוויזיה + PS3. לדעתי עד 4500 +- היא המובילה לאחר שבמשך שבועות בחנתי הרבה סוגי מסכים, אבל שוב, זו רק דעתי. אתה יכול ללכת לחנויות כמו ביג בוקס ולצפות בה.

את שלי רכשתי ב-4K והיא שווה כל שקל.

 

בכל מקרה במה שלא תבחר, שיהיה במזל :)

 

ניב

לא חותם

×
×
  • תוכן חדש...