Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 2 כלבים, אחד בוקסר והשניה בוקסרית מעורבת. אולי אחד מכם נתקל בחנות שמוכרת GPS לכלבים(כדי שאם הם בורחים, ניתן היה למצוא אותם בעזרת זה)? ואם למישהו מכאן יש אחד לכלבו מאיפה הוא הביא אותו? והאם נראה לכם ש http://www.roameoforpets.com/ יעבוד בארץ?

תודה רבה לעונים.

אילון.

פורסם

כמו כל GPS טוב, גם לזה אמורה להיות תוכנה עם כל המפות של ישראל. אם אין לה, אז בכלל לא בטוח שהיא תעבוד...

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

GPS לכלב? כשהכלב שלי יוצא לטיול, אני לכל היותר מציידת אותו במפת דרכים..

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

פורסם

רשמתי הודעה ואני לא מבין למה מחקו אותה לכן אנסה שוב.

 

יש לאיתוראן מכשיר איתור שנקרא איתורפאל.בדוק אצלהם.

 

יום טוב

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
כמו כל GPS טוב, גם לזה אמורה להיות תוכנה עם כל המפות של ישראל. אם אין לה, אז בכלל לא בטוח שהיא תעבוד...

מה? מה לעזאזל הקשר? ההתקן GPS (לכלבים) שולח מידע לא מקבל, והוא שולח קוי אורך ורוחב ולא רחוב שפרינצק בת"א.

לפי דעתי GPS לכלב זה קצת פרנואידי.

ולגבי קניית התקן, אחי הזמין לכלב את שלו מארה"ב דרך האינטרנט. אני אשאל אותו מאיפה ואומר לך.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

ואיך האדם אמור להבין מקווי אורך ורוחב איפה הכלב שלו נמצא?

 

"הכלב שלי נמצא באורך 96 רוחב 82" מאיפה הוא אמור להבין את זה? הוא יתחיל עכשיו לחפש את קווי האורך/רוחב של העיר בה הוא נמצא?

 

או שאני לא מבין איך זה פועל, או שאנחנו לא מתכוונים לאותו הדבר...

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

roameo_handheld_pet_locator.jpg

אתה לא צריך להבין, המכשיר קורא את זה לבד ומראה לך איפה הכלב נמצא ביחס אליך.

אתה הנקודה האדומה, והכלבים הם הכתומה והכחולה לדוגמא...

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

"יש לי 2 כלבים"

 

לא מאמין שהיא תסכים ללכת עם זה קבוע

 

 

 

 

 

:wink:

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
יש לי 2 כלבים, אחד בוקסר והשניה בוקסרית מעורבת. אולי אחד מכם נתקל בחנות שמוכרת GPS לכלבים(כדי שאם הם בורחים, ניתן היה למצוא אותם בעזרת זה)? ואם למישהו מכאן יש אחד לכלבו מאיפה הוא הביא אותו? והאם נראה לכם ש http://www.roameoforpets.com/ יעבוד בארץ?

תודה רבה לעונים.

אילון.

 

אולי פשוט תשמור עליהם יותר טוב ?

פורסם
רשמתי הודעה ואני לא מבין למה מחקו אותה לכן אנסה שוב.

 

לא מחקו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני שומר אליהם מאוד טוב. אבל קורה לפעמים והם בורחים, כי מישהו לא סגר את השער. וגם לפני כחודש גנבו את אחד מכלבי, ומאז החלטתי שזה הפיתרון היחיד, שדרכו אפשר היה למצוא אותם.

פורסם

אני דווקא לא סתרתי את עצמי. אם יש לך כלב אתה בטוח יודע, שלא משנה כמה תשמור אליהם תמיד היה את האחות שלך שתפתח את הדלת, והכלב ישר ירוץ ויצא או מישהו ידפוק בדלת תפתח לו את הדלת והוא פשוט ירוץ. אז לא משנה כמה תשמור אליהם הם תמיד יברחו. ולא רק זה אלה אצלי בבית עשינו גדר מיוחדת לכלב שמקצה לו שטח משלו בלי גישה לשער של הגינה וזה סגור תמיד רק שלפני חודש מישהו פתח ולקח את הכלב אז אני מחפש דרך שאם יגנבו אני יוכל למצוא אותו. וברמת העיקרון אין כמעט אפשרות שהכלבים יברחו אבל זה אמצעי הגנה למקרה וזה יקרה.

×
×
  • תוכן חדש...