Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה F-16, יד שניה מתת אלוף (בעלים קודמים 01 ברשיונות).

"פול אוטומאט".

יד ראשונה ממשלתית לשעבר.

במצב מדהים.

כל הטיפולים בוצעו במוסך המרכזי - לא נחסך שקל באחזקה, יש קבלות על הכל.

ממלא רק אוקטן 98, שמנים של מוטול. נוזל קרור של פאראפלוו.

אחרי טיפול גדול שכולל טיימינג (קצת יותר זול מקליאו 172).

המזגן עובד מעולה ומקפיא, אבל לפעמים יש לו קצת ריח של פורמלדהיד, תליתי עץ ריח ופתרתי את הבעיה.

סלון פנימי במצב מצויין, מושבי "באקט" עם כיסא מפלט בילט אין.

אין שום בעיות - מתחייב על הכל בבדיקה : גיר מנוע ושאסי.

יש רק דבר אחד קטן, פגיעת קצה שלדה בגחון מלמטה, אבל כל מי שמבין ב- F-16 יודע שמיד אחרי הפגוש, יש קורת רוחב וכל מכה קטנה בחניה מעקמת אותה - אז אני לא מחשיב את זה כשאסי.

טסט ל 3 חודשים.

מי שמכיר, יודע שיש לF-16 שלדה מטורפת, אוכל את זו של ה-106 לארוחת בוקר!!

לא קרעתי אותו בכלל, כל הנסיעות היו בינעירוני בלבד, ברובם נהגה סבתא שלי והיא אף פעם לא מפעילה מבער אחורי.

שמור, שמור, שמור!!!!

לא לקשקשנים, לרציניים בלבד. מי שלא מבין, שלא יתקשר.

אני לא מתכוון למכור אותו לכל אחד, אז לכל הילדים המתלהבים שחושבי שיקנו אותו ומחר ילבישו אותו על עץ - אני לא מתכוון למכור לכם, אז חבל על הזמן שלכם ושלי, לכו תקנו לעצמכם איזו איפרזה או DT רוצחטטטט.

מחירון 30,000,000 דולאר, אבל בגלל המצב המעולה אני מבקש 40,000,000 דולאר, לא גמיש בכלל, אז אל תנסו אפילו.

אל תתקשרו אלי עם הצעות מפגרות כמו אוסף הבולים שלכם + אופני ההרים של אחותכם הקטנה, אני מקבל מזומן בלבד.

רק לידיעה, ה-F16 רשום על שם גיסו של אחות של השכן שלי, אני לא סוחר, הוא שלי, פשוט הייתה בעיה עם ההעברת בעלות בבנק הדואר, אז רשמתי את המטוס על שמו, אין מה לדאוג, תסמכו עלי, יהיה בסדר...

למעוניינים, פרטים נוספים אפשר למצוא כאן.

 

:twisted::twisted::twisted::twisted:

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם

ביזיון!!

 

אני לא יודע מאיפה להתחיל...

-מזה שקצין שכשל בלבנון "קודם" להיות מפקד בסיס אימונים ו"נדרש" ממנו לעלות על טיסה במטוס קרב "כדי ללמוד את היכולת"?? הוא מפקד בסיס אימונים!!! וגם כשהוא כבר היה קרבי הוא לא ידע להיות מפקד ולנהל קרב!!

וזה לא נגמר בתא"ל כזה.

אם דוברת צה"ל בדרגת תא"ל תרצה סיבוב היא לא תקבל?!

 

-מי משלם על כל הטיסות ראווה האלו? מי ישלם על תיקון המטוס (אנחנו כמובן)?

 

-הזכירו את זה גם בטוקבוקים ב-ynet...ראבאק, חי"א רק מקבל תקציבים, רוכש מטוסי קרב חדשים ומבזבז את כושרם (מטוס אחד מושבת עכשיו) וזמנם בטיסות ראווה לקצינים וזה אותו חי"א שלא הפגין גדולה במלחמת לבנון ה-2..אותו חי"א שיש בו פרשיות כל שני וחמישי, אותו חי"א שמופיע כבר שנים בכותרות שליליות בעיתון!!

 

-ע"פ הכתבה נדרש מכל טמבל (תא"ל,אפסנאי, מש"קית ת"ש) שמקבל טרמפ ב- f16 ללמוד רק דבר אחד (בסגנון הבא):

 

"זאת ידית שמשמשת כמנגון ביטחון, כשאנחנו נוחתים אתה צריך למשוך אותה למעלה. זהו. חוץ ממשיכתה מעלה כשאני נותן הוראה אתה לא נוגע בכלום!!!"

 

גם בהסמכה כזאת נכשלים הקצינים הבכירים שלנו?

 

אחמדיניגא'ד מתגלגל מצחוק עכשיו.

פורסם

barak 4*4 - כתיבה מעולה ויפה .

 

עשיתה לי רצון לקנות , ( הבעיה , חברת הביטוח תטחן אותי בפרמיה , ואח"כ תגיד לא משלמת מחיר מלא )

 

רצינות - אין ברירה , הטיסות האלה הכרחיות , לשילוב , הירוקים והכחולים .

כך יודעים את , יתרונות ומוגבלות הכוח האוירי . ומשתמשים בו בחוכמה .

 

נקווה שיפיקו לקחים - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

ליין מן, יש לי שאלה.

את סימני הפיסוק, פסיקים ונקודות, שאתה שם בהודעותך, אתה ממקם באופן רנדומלי?

יש איזו שהיא סיבה לכל הסימני פיסוק הללו? כי למתבונן מהצד זה נראה כאילו אתה פשוט זורק, באופן אקראי למדי, פסיק או נקודה כל 2-3 מילים בלי שום קשר לתחביר המשפט.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ליין מן, יש לי שאלה.

את סימני הפיסוק, פסיקים ונקודות, שאתה שם בהודעותך, אתה ממקם באופן רנדומלי?

יש איזו שהיא סיבה לכל הסימני פיסוק הללו? כי למתבונן מהצד זה נראה כאילו אתה פשוט זורק, באופן אקראי למדי, פסיק או נקודה כל 2-3 מילים בלי שום קשר לתחביר המשפט.

 

ראייה מטושטשת , כתוצאה מרמות G גבוהות .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

איזה מצחיק שהם רושמים" הקצין" , כאילו שיש טייס שאינו קצין

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
ראייה מטושטשת , כתוצאה מרמות G גבוהות .

 

אייל .

 

אז תמשוך את הידית, מה הבעיה?..

 

תאונות ופשלות קורות כל הזמן אבל לא בצורה מגוכחת כל כך. רבאק! זה F16! לא פיאט אונו..

פורסם
barak 4*4 - כתיבה מעולה ויפה .

 

עשיתה לי רצון לקנות , ( הבעיה , חברת הביטוח תטחן אותי בפרמיה , ואח"כ תגיד לא משלמת מחיר מלא )

 

 

- אייל .

תעשה רק ביטוח חובה.

צד שלישי לא צריך,אם אתה פוגע במישהו זה בכוונה.

 

BMW אחמדיניגא'ד מתגלגל מצחוק עכשיו שהוא יכול לעשות מה שבא לו ולא יהיה כתוב על זה בשום עיתון.

ובארץ שני אנשים מדברים בחדר סגור ושעה אחרי זה יש ציטוט מדויק של השיחה שלהם בכל העיתונים.

אייל

פורסם
BMW אחמדיניגא'ד מתגלגל מצחוק עכשיו שהוא יכול לעשות מה שבא לו ולא יהיה כתוב על זה בשום עיתון.

ובארץ שני אנשים מדברים בחדר סגור ושעה אחרי זה יש ציטוט מדויק של השיחה שלהם בכל העיתונים.

לא הבנתי לאן אתה חותר?!

פורסם

בטח סתם ניסה "להרים אמברקס בחנייה"... :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
אחמדיניגא'ד לא מפרסם פשלות שלו בכל העולם.

אם הוא היה,כולם היו חושבים שהוא מוסכניק דפוק.

אני מאמין לך..:-)

 

הקונטוציה שלי להגדרה "צוחק" הייתה כביכול לאיך שנראה הדרג הבכיר של צה"ל המאיים על איראן.

פורסם

אחח, פיספסתי-נמכר.

 

חירניק תמיד ישאר חירניק, כמו לקחת טייס ולהכניס אותו לפעולה קרקעית (ראו מלחמת לבנון ה-2)!

זה נכון

×
×
  • תוכן חדש...