Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותנו קאוואליר מודל 2000 עם 185 אלף ק"מ על השעון.

 

האם יש טעם להחליף את כל הצנרת בלימה?

 

והאם יש טעם להחליף את צנרת הקירור?

 

ועוד כמה שאלות אם יורשה :wink:

 

*ציריות לקאוואליר - מומלץ אורגינל? או תחליפי?

 

כמה משמעותי?

 

*בולמי זעזועים איזה מומלצים לקאוואליר?

המקוריים רכים מדי והנסיעה לא ממש נעימה,הרכב מתנדנד.

 

מה העלויות של בולמים? ואיזה חברה תחליפית מומלצת?

 

תודה רבה :wink:.

 

לאחרונה נשמע תקתוק שסתומים חזק, האם מוסב לגפ"מ וממש לאחרונה זה התחיל?

 

יש למישו מושג לאיזה כיוון ?

 

האם עדיין ניתן ליסוע ככה?

 

הביצועים של הרכב נשארו טובים מאוד וזה לא משפיע על הביצועים,והרעש נשמע בעיקר בעמידה .

פורסם

מבחינת צנרת, אם היא ייבשה מומלץ מאוד להחליף. כי אם יהיה פיצוץ בצנרת באמצע הדרך - זה מאוד לא נעים.

אני תמיד בעד טיפולים פרופילקטיים כדי למנוע בעיות פוטנציאליות.

 

מבחינת מנוע, ממליץ לפנות למוסך אמין לאבחון, אבל בוא נמתין לתגובות המומחים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
מבחינת צנרת, אם היא ייבשה מומלץ מאוד להחליף. כי אם יהיה פיצוץ בצנרת באמצע הדרך - זה מאוד לא נעים.

אני תמיד בעד טיפולים פרופילקטיים כדי למנוע בעיות פוטנציאליות.

 

מבחינת מנוע, ממליץ לפנות למוסך אמין לאבחון, אבל בוא נמתין לתגובות המומחים.

זה בדיוק מה שרציתי לשאול,האם לקראת ה190 אלף ק"מ הצנרת כבר מתחילה להראות סימנים של יובש?

 

דרך אגב,לפני כמה ימים נסדק המיכל עיבוי והוחלף למקורי חדש.

 

האם זה סימן מקדים? או פשוט צרוף מקרים?

פורסם

תפרק את הצינור קירור שהכי נגיש אליך ,ותראה מבפנים מה המצב ,חפש סדקים או סימני יובש.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

לגבי צנרת בלימה: לא שווה לך סתם להחליף אלא אם כן יש תקלה או הבחנת שעומדת להיות אחת.

אבל אם כבר אתה כבר מחליט להחליף אז צינורות שזורים משדרגים פלאות את איכות הבלימה.

לכבי תקתוק מהשסתומים: אצלך נראה לי שיש מרימים אז אין כיון,אם ככה אז נראה שיש חופש בפיקות

×
×
  • תוכן חדש...