Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6560 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב!

צפיתי בתוכנית מתחיליתה ועד סופה.

אינני צדקן, אך חשתי מבוכה רבה, בשם החברה האחות והאמא, אצל המשתתף הראשון,

חשתי חמלה לחברה, של בחור שחצן, שובינישט, שמתגאה קבל עם עדה , ושקלים, וכל המרבה הרי זה משובח..

על כך שהוא מעדיף את חברת חבריו לעבודה,מאשר את חברתו/ אשתו לעתיד, את חברתו עם ניתוח הגדלת חזה, פנטזייה של לקיים יחסי מין עם אחותה התאומה, והודאה על קיום יחסים בעבר עם נערת לווי תמורת כסף.

יש לציין שהבחור הוא משכיל עובד בחברת הייטק נראה טוב, מרוויח היטב, אך תמורת תאוות בצע , מוכן להשפיל את חברתו/ אשתו לעתיד.

גם עם חברתו לעתיד ידעה את כל "סודות העבר "של חברה /בעלה לעתיד, ומוכנה שהוא יחשוף זאת בפני עם ישראל החטטן, הרכלן, וגם עם השאלות שהוא נשאל בתחקיר המקדים, היו ידועים לה, אסור לה היה לאשר זאת לחשוף בפומבי, ולשמור זאת בינו ובינה.

כנ"ל גם עם המשתתף השני, המבוגר יותר, סגן אלוף במילואים, העומד להתחתן עם בחירת ליבו, שהוא יוצא איתה כבר כשנתים וחצי, ועם נמצאת בהריון, וצעירה ממנו ב17 שנה. ומודה בפני האומה, שהוא גרוש פעמים, בגד באשתו הראשונה. חודש לאחר הנשואים, יצא עם בחורה צעירה ממנו בעשרים שנה, בגיל של בתו הבכירה, נשאל האם הוא חושב שהוא מוסרי, וקריינית תוצאת הפוליגרף , אומר בתשובה"אמת".

לא אינני תמים, ואינני מתחסד, אין אנשים מושלמים, ולא כולם מוסריים, אך המרחק בין להודות זאת בפני מיליון צופים, הדבר בעיני בהחלט לא מוסרי.

המשך יבוא....

הדיון לדעתי רק בתחילתו, ובתוכניות ההמשך, שבוודאי ירצו למשוך רייטניג, יצר המציצנות, של עם ישראל , יחשוף אנסים בעבר ובהווה, שודדי בנקים, מרגלים ומוכרי סודות מדינה ועוד כהנה וכהנה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הכל ברור לי.

רק לא ברור לי למה אנשים מוחאים כפיים למשמע התשובה "אמת", הוא הרי יודע את התשובה. וכמה מביכה שהיא תהיה זה לא ימנע ממנו להתקדם בשלבי המשחק.

תוציא את הרפש, תזכה במליון וזהו. איפה אפשר להפסיד פה, אתה הרי יודע את כל התשובות (כבר ענית עליהן). וזה נראה כאילו לאנשים אין בעיה לדרוך על הקרובים אליהם.

מוסר וערכים במיטבם.

משכנתא זה קל

פורסם

לא צפיתי בתכנית ואני גם לא מתכוון לצפות בה.

 

לא בגלל התוכן אלא בגלל העובדה שהיא משודרת בערוץ 2

 

בכל מה שקשור לתכניות ביזאר יש רק מקום שבו היא יכולה להצליח והוא : בערוץ ביפ!

 

 

אגב הרעיון עצמו לא כזה חדש , בשעשועון החטא ועונשו של קיציס/פרידמן זה היה השוס של התכנית , שלא לדבר על וידויים פרונטליים שעשו שם בשידור (בגדתי בך עם החתול של השכנה , שמתי לך אמוניה בקפה וכד') , הקטע שכולם חיכו לו.

 

אני עד היום צופה בשידורים חוזרים בערוץ ביפ וזה משעשע אותי.

 

 

ערוץ 2 איבד את מבחינתי את הרלוונטיות , לא יודע למה פשוט לא בא לי לצפות בערוץ הזה , הוא מקרין עייפות.

GOT סחוג?

פורסם
לא אינני תמים, ואינני מתחסד, אין אנשים מושלמים, ולא כולם מוסריים, אך המרחק בין להודות זאת בפני מיליון צופים, הדבר בעיני בהחלט לא מוסרי.

 

אכן, כל מילה שכתבת - בסלע.

 

אני מסתכל על האנשים האלה שמוכנים להשתתף בתוכנית ולא מאמין, זונות מוכרות בצנעה את גופן תמורת כסף, האנשים האלה מוכנים למכור את נשמתם אל מול פני האומה תמורת נזיד עדשים.

 

סגן אלוף??? אוי לצבא שאלה הם פני מפקדיו.

פורסם

לפי דעתי אין אמת וחצי אמת בתכנית, הכל נראה מזוייף עם משחק גרוע, אני באמת שלא מבין את הקונספט גם ל התכנית, אם נצא מנק' הנחה שזה אמיתי, אז אם באת לתכנית כזאת ואין לך בעיה לחשוף פרטים, אז מה הבעיה ללכת עד הסוף?

 

בקיצור, סתם חרטה

פורסם
אבל גדי סוקניק!?! מה נסגר איתך בנאדם?!? מה לעזאזל עבר לאחד כמוהו בראש כשהציעו לו להנחות את התכנית הזו!? עוד מעט נראה את ירון לונדון או אפילו חיים יבין מגישים את "לרדת בגדול" העונה הרביעית...

 

איך נפלו גיבורים...

 

 

שאלו את סוקניק אם היה מוכן להשתתף בתוכנית הזאת אבל מן הצד השני (נחקר/מרואיין). תשובתו היתה שהיה מוכן אם המחיר היה מתחיל בשאלה הראשונה במיליון שקל.

כנראה שבשביל מיליון שקל לעונה הוא מוכן להגיש את התוכנית הזאת, ואני חושב שהרבה אחרים גם היו מוכנים להיות מגישים בשכר שכזה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...