Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לעונש שאני עלול לקבל.....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Kמה להיתעצבן...

אני לא באמת עשיתי את זה זאת רק היתערבות אם חבר...

 

 

הוא אמר שלא יעשו על עברה כזאת כלום חוץ משנה על תנאי שלילה לשלושה חודשים וקנס 750 ש"ח...

 

אני אמרתי לו שלפי דעתי זה יהיה משהו כמו שלילה עד גיל 21 קנס של 2500 שח...

והחרמת הכלי לצמיתות...

 

 

צדקתי..

עוד חמישים שקל בכיס תודה רבה לכם!

פורסם
2? בלי קסדות? בלי קשת? בילוש?

 

תן לי לנחש!

 

נסעת על וואריור או על עונדה??

 

אתה עונה בדיוק על התיאור של הערסים בחדרה.

:wink:

 

 

למרות שאני גם לא כל כך בסדר, גם אני נסעתי ללא ביטוח על הטרקטורון שלי.(עד שלפני שבועיים מישהוא פשוט חמד בו :evil::mad::evil::mad: )

 

אבל.... אני לפחות נסעתי רק בשדות, קסדה תמיד, לא הרכבתי כמעט, עם קשת וטסט בתוקף. פשוט ביטוח עלה 4600 שקל בשנה לחובה בלבד.

וגם כן, לא נוסע בחיים יותר בלי ביטוח... פשוט לא שווה! אבל מה לעשות

"בשביל להיות חכם וזקן צריך להיות קודם צעיר וטיפש"

 

רק שתדע שקשת אחורית לא מסייעת בכלל ואפילו מסוכנת ביותר. ישראל היא המדינה היחידה בעולם שבה חובה להתקין קשת התהפכות וכתוצאה מכך טרקטורונים רבים אינם מגיעים לארץ. המגזין DIRT WHEELS שאני מאמין שיודעים דבר אחד או שניים, "זיכו" את ישראל ב"פרס על הרעיון המטומטם ביותר בכל הזמנים, קשתות התהפכות בטרקטורון. כנראה ש"המומחים" במשרד התחבורע יודעים משהו ששאר העולם לא...

אין זה מצדיק אבל את מעשיו של הבחור, אך בטרקטורון שלי לא תהיה קשת התהפכות.

 

 

אז, בוא ואני אגיד לך משהוא:

 

עקרונית גם אני חשבתי כמוך עד ש.....

 

דפקתי התהפכות אחורה בעלייה ממש חזקה.(כן אני אידיוט.. :lol: ) והטרקטורון עף אחורה, כמוני. הקשת מנעה ממנו להמשיך להתגלגל אחורה, ובמקרה זה - עלי! אז היא די הצילה אותי.

ובהתהפכות השנייה (זהו היו רק 2), הפכתי הצידה, הייתה בעייה במערכת היגוי(נשבר חלק תוך כדי נסיעה) עקב דפיקה של מוסכניק אידיוט! שלא שם שמן כשהוא החליף לי את הבולם זעזועים. זה סיפור בפני עצמו.

בקיצר, הטרקטורון הפך הצידה ואני הייתי עליו בנפילה, כלומר על הצד, עם הרגל השמאלית מתחת לכלי, אם לא הייתה קשת הכלי היה שוב מוחץ אותי.

 

אקיצר אני בחיים לא יסע בלי קשת, עד שלא תתהפכו עם ובלי לא תדעו מה ההבדל! ולדעתי חייבים להשאיר את הקשת בחוק!

פורסם
Kמה להיתעצבן...

אני לא באמת עשיתי את זה זאת רק היתערבות אם חבר...

 

 

הוא אמר שלא יעשו על עברה כזאת כלום חוץ משנה על תנאי שלילה לשלושה חודשים וקנס 750 ש"ח...

 

אני אמרתי לו שלפי דעתי זה יהיה משהו כמו שלילה עד גיל 21 קנס של 2500 שח...

והחרמת הכלי לצמיתות...

 

 

צדקתי..

עוד חמישים שקל בכיס תודה רבה לכם!

 

 

:shock::shock::shock:

 

הפעם חברים הוא הכניס לנו חזק :roll:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

כן, בטח הכניס חזק...

אחרי השטיפה שהוא עבר פה, למה ציפיתם? שהוא לא ימציא איזה קשקוש בשביל להציל את כבודו האבוד?

 

אגב, מר משתולל יקר, הטרקטורון רשום על שמך או שהוא גם גנוב ואת זה שכחת לספר?

פורסם
2? בלי קסדות? בלי קשת? בילוש?

 

תן לי לנחש!

 

נסעת על וואריור או על עונדה??

 

אתה עונה בדיוק על התיאור של הערסים בחדרה.

:wink:

 

 

למרות שאני גם לא כל כך בסדר, גם אני נסעתי ללא ביטוח על הטרקטורון שלי.(עד שלפני שבועיים מישהוא פשוט חמד בו :evil::mad::evil::mad: )

 

אבל.... אני לפחות נסעתי רק בשדות, קסדה תמיד, לא הרכבתי כמעט, עם קשת וטסט בתוקף. פשוט ביטוח עלה 4600 שקל בשנה לחובה בלבד.

וגם כן, לא נוסע בחיים יותר בלי ביטוח... פשוט לא שווה! אבל מה לעשות

"בשביל להיות חכם וזקן צריך להיות קודם צעיר וטיפש"

 

רק שתדע שקשת אחורית לא מסייעת בכלל ואפילו מסוכנת ביותר. ישראל היא המדינה היחידה בעולם שבה חובה להתקין קשת התהפכות וכתוצאה מכך טרקטורונים רבים אינם מגיעים לארץ. המגזין DIRT WHEELS שאני מאמין שיודעים דבר אחד או שניים, "זיכו" את ישראל ב"פרס על הרעיון המטומטם ביותר בכל הזמנים, קשתות התהפכות בטרקטורון. כנראה ש"המומחים" במשרד התחבורע יודעים משהו ששאר העולם לא...

אין זה מצדיק אבל את מעשיו של הבחור, אך בטרקטורון שלי לא תהיה קשת התהפכות.

 

 

אז, בוא ואני אגיד לך משהוא:

 

עקרונית גם אני חשבתי כמוך עד ש.....

 

דפקתי התהפכות אחורה בעלייה ממש חזקה.(כן אני אידיוט.. :lol: ) והטרקטורון עף אחורה, כמוני. הקשת מנעה ממנו להמשיך להתגלגל אחורה, ובמקרה זה - עלי! אז היא די הצילה אותי.

ובהתהפכות השנייה (זהו היו רק 2), הפכתי הצידה, הייתה בעייה במערכת היגוי(נשבר חלק תוך כדי נסיעה) עקב דפיקה של מוסכניק אידיוט! שלא שם שמן כשהוא החליף לי את הבולם זעזועים. זה סיפור בפני עצמו.

בקיצר, הטרקטורון הפך הצידה ואני הייתי עליו בנפילה, כלומר על הצד, עם הרגל השמאלית מתחת לכלי, אם לא הייתה קשת הכלי היה שוב מוחץ אותי.

 

אקיצר אני בחיים לא יסע בלי קשת, עד שלא תתהפכו עם ובלי לא תדעו מה ההבדל! ולדעתי חייבים להשאיר את הקשת בחוק!

 

אז אתה בא להגיד שאתה מבין יותר מהמגזין DIRT WHEELS?!

יש בטרקטורונים קשת קטנטנה בחלק האחורי של הטרקטורון שאמורה למנוע את ההתהפכות אחורה בעליות. הקשת האחורית הגבוהה זה פשוט רעיון מטומטם, היא משנה לחלוטין את מרכז הכובד של הטרקטורון, ובעת התהפכות בנסיעה מהירה קצת יותר אתה בקלות יכול להתמסגר עליה. קרו הרבה מקרים כאלה, חוץ מזה היכול להיות שמשרד התחבורע עלה על רעיון גאוני שיצרני הטרקטורונים ושאר משרדי התחבורה בעולם לא עלו עליו? האמת לא ממש נראה לי.

second is the first looser

פורסם

תראה, את זה אני יודע.

 

אני רק אומר שמניסיון ולא ממה שקראתי הקשת עזרה לי מאוד, ואם היא לא הייתה...

 

הסיבה העיקרית שהחברות מתנגדות לה היא שאם אתה מתהפך עם קשת, רוב הסיכויים שתהיה לך שאסי. והקשת תשבור/תסדוק תשילדה, מה שבאמת קרה לי, אבל אתה יודע מה? שילך כל השאסי מצידי, העיקר שאני יצא בחיים.

פורסם
תראה, את זה אני יודע.

 

אני רק אומר שמניסיון ולא ממה שקראתי הקשת עזרה לי מאוד, ואם היא לא הייתה...

 

הסיבה העיקרית שהחברות מתנגדות לה היא שאם אתה מתהפך עם קשת, רוב הסיכויים שתהיה לך שאסי. והקשת תשבור/תסדוק תשילדה, מה שבאמת קרה לי, אבל אתה יודע מה? שילך כל השאסי מצידי, העיקר שאני יצא בחיים.

 

זה לא העניין. הקטע הוא שהקשת משנה לחלוטין את מרכז הכובד של הטרקטורון מה שמזיק רבות ליציבות הכלי. אני גם מדבר על בסיס נסיון, יותר מידי אנשים התמסגרו על הקשתות האלה! הגיע הזמן שמשרד התחבורע ישנה את התקנה המטומטמת הזו.

second is the first looser

פורסם

נהג מיומן יקפוץ מהכלי בזמן התהפכות והקשת תיכנס לו בראש...

נהג לא מיומן יקפא....ישאר על הכלי והקשת תמנע מהכלי למעוך אותו

 

חוץ מזה שאם התהפכת עם קשת יכול להיות שהתהפכת בגלל שמרכז הכובד שלך היה גבוה מאשר הכלי מתוכנן אליו

×
×
  • תוכן חדש...