Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6561 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בנוגע להקשחת התנועה של המוטות והמתלים ביחס לשלדה אתה צודק...

הבוקסות מורכבות פחות או יותר פה:

norm_5323C38A00EF4669842594F910DF2483.JPG

 

כלומר בכל האוטו....

 

תודה על ההסבר המלומד.

שוב, בהצלחה בשידרוג ותהנה!

פורסם

איזה גודל הטורבו הזה? הוא נראה פיצפון.

יש לך מנוע בנפח 3 ליטר, לא?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בערך בגודל של K04 עם פליטה גדולה יותר

 

קטן מידי ולא מתאים למנוע הזה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הבולמים והבוקסות יעשו חתיכת הבדל, +1 לטובת הוספת אנטירולים להשלמת החבילה.

לגבי הרכב עצמו ומע' הפליטה, מדהימים!

בהצלחה בהמשך הגדוש בגדישה. :wink:

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם
אפשר לשאול איך הזמנת את הבולמים?

 

אחרי נסיונות רבים לייבא לבד נאלצתי להזמין דרך פיט סטופ...

המחיר של הבולמים ברשת נראה מפתה אבל משלוח עולה כ1500 שח ומכס מחשבים כולל עלות המשלוח כך שלהזמין מהאינטרנט

זה לא משתלם...:evil:

פורסם

אוקי אז ככה,תקראו לי בור או ברבור או איך שתרצו.

אבל לא הבנתי משהו,הרכב בעל מנוע מסוג V ואם הוא מסוג V אז זה אומר שיש לו 2 יציאות של אגזוז,אז למה לפצל בסוף את האגזוז במקום לעשות 2? אני לא מבין את זה,מישהו מוכן להסביר לי?

פורסם

1.זה לא ממש משנה, העיקר שכשזה מתמזג יש צינור בעל קוטר מתאים.

2.זה דווקא רצוי, המיזוג עצמו גורם ליצוב ההתנגדות (back pressure) שצריכה להיות למערכת פליטה

3.דוגמא קלאסית למה שטענת: יצרני BMW לאורך השנים משתמשים לרוב בשני צינורות לכל אורך הרכב, ככה יותר קל לספק מספיק מקום להעברת הציר הינע לגלגלים האחוריים,

האלפה היא הנעה קדמית אז זה לא מחייב ומחזיר אותנו לסעיף 1

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לאחר נסיעת מבחן אני עדיין מתקשה להאמין אני מרגיש שיש לי רכב חדש

ההתנהגות בפניות פשוט מדהימה! :D

אפילו בחלומות הוורודים שלי לא האמנתי שהחלקים ישפיעו ככה

ההבדל פשוט קריטי :!:

כמה תמונות שצילמתי במהלך העבודה...(מישהו יודע איך מורידים גריז מהפלאפון :lol: )

 

 

orig_5A912D00876D4051989EF518ACD9D6D7.JPG

 

orig_95BCE320438B4BD29D144E603E194F09.JPG

×
×
  • תוכן חדש...