Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממליץ לך להצפין לרעננה ל"דינמומטר" ברח' התעשיה באזה"ת הצפוני.

 

10 דקות נסיעה, תור קצר יותר - ובדיקה אמינה.

 

בהצלחה.

 

אזהרה: באותו רח' ברעננה יש מכון בשם "אבחון מושלם" שלא הייתי ממליץ עליו... (וד"ל)

 

מאחר שמדובר ברכב שטח אולי כדאי שתשאל גם באתר ג'יפולוג המתמחה ברכבים מסוג זה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ממליץ לך להצפין לרעננה ל"דינמומטר" ברח' התעשיה באזה"ת הצפוני.

 

10 דקות נסיעה, תור קצר יותר - ובדיקה אמינה.

 

בהצלחה.

 

אזהרה: באותו רח' ברעננה יש מכון בשם "אבחון מושלם" שלא הייתי ממליץ עליו... (וד"ל)

 

מאחר שמדובר ברכב שטח אולי כדאי שתשאל גם באתר ג'יפולוג המתמחה ברכבים מסוג זה.

 

למה לא ההית ממליץ על איבחון ?

המון אנשים בודקים שם הם עושים את העבודה בצורה מקצועית נותנים אחריות , והם בין היחידים בארץ שיש להם דינמו לרכבי 4 על 4 המון מכוניות ספורט הנעה כפולה מגיעים לשם .

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

סיבות למה אני לא ממליץ עליהם לקונים (למוכרים אגב המכון מ-א-ד מומלץ...:-P)

 

1. בפעם הראשונה שנכנסתי אליהם (בתור מוכר לפי בקשת הקונה) הם לא עלו כמעט על אף אחד מהפגמים שהיו ברכב (שאגב הצגתי אותם לקונה טרם הבדיקה)

2. פעם שניה חבר נכנס עם רכב שה-ABS וכריות האוויר נותקו (נורות הבקרה דלקו בלוח המחוונים) לא היתה כלל התייחסות לדוח.

3. חבר הביא לבדיקה לנדרובר דיסקברי במיוחד בגלל הסיפור של 4X4 המנוע יצא תקין והסתבר לאחר שבועיים שקיים סדק בבלוק שהוכח שהיה טרם הבדיקה (בעל הרכב קיבל הצעה לאוברול בשל בעיה זו שבוע לפני הבדיקה) בבית המשפט המכון התחמק בטענה שמאז שנעשתה הבדיקה הבעול הוחלפה....

4. בקיצור לדעתי - רמתם המקצועית טעונה שיפור.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גם לדינמומטר לא חסר ושילמו לחבר על מנוע חדש ברכב ,

נורת כריות אוויר שהיתה מבוטלת ולא עלו עליה ,

מתיחה שהיתה בקורת רוחב ולא עלו עליה .

אין סוף חבר יקר,

 

מבחינת אמינות ורמת בדיקה האיבחון לוקחים בגדול , כל אחד יכול לטעות וכל אחד יכול לפספס דברים ,

שמע בלי שהם יפספסו הם תמיד כותבים המון כסת"ח והמון דברים הם שטויות מוחלטות !

 

ששואלים אותי לאן לקחת אני ממליץ חד משמעי על איבחון ,

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

אני נהניתי לבדוק רכב במכון "מבדק".

מלבד הכסתח הרגיל, הם היו מקצועיים , עלו על התקלות הרלוונטיות, הסבירו בפירוט.

אני חושב שגם המוכר היה מופתע לטובה מהם. (omri_t)

×
×
  • תוכן חדש...