Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

 

הגדרתי לעצמי את התכונות של הרכב הבא.

 

חשוב לי שהרכב יהיה אמין, ושלא יהיה יקר לאחזקה מבחינת ביטוח וטיפולים.

אני רוצה שיהיה לרכב אופי ספורטיבי (למרות שכנראה שהוא יהיה אוטומט - אלא אם אני אצליח לשכנע את האישה לנהוג על ידני).

חשוב שהרכב יהיה מעניין, מיוחד, מלהיב וכו'.

הרכב צריך להיות מרווח ולפחות עם 4 דלתות.

והמחיר יהיה בסביבות 50 אלף.

 

האם יש כזה רכב?

 

היום יש לי 306 1.8 אוטומט 4 דלתות. סוג של רכב של סבא. אני מרוצה מההתנהגות שלו. אני לא מרוצה מהתאוצה, האמינות ומצריכת הדלק הגבוהה.

 

תודה,

רועי

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

גם ספורטיבי , גם אמין , גם מרווח -סדאן 4 דלתות , גם צריכת דלק יותר טובה מ306 1.8 (אבל עם תאוצה יותר טובה) וכל זה במחיר של 50 אלף ש"ח?

 

אתה רוצה הכל ובזול , זה טוב לרצות , אבל במציאות כדאי שתתחיל להתפשר על חלק מהדברים.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אוקיי... אז נתפשר...

 

אפשר גם לעלות קצת בתקציב.

 

חשבתי על כמה אופציות, לא כולן עונות על כל ההגדרות:

1. אלפא 156

2. פורד פוקוס

3. אאודי A4

4. סקודה אוקטביה

5. סובארו B4

 

אני יודע שאין ממש קשר בין המכוניות, ושלא כולן עונות על כל ההגדרות (אוקטביה ספורטיבית?), וכאן אני צריך את עזרתכם.

 

איזו מהנ"ל תהייה המהנה ביותר לנהיגה ויחסית אמינה?

האם ה156 כל כך נוראית במחינת אמינות?

כמה יקר יהיה להחזיק A4 ?

 

אני כבר מבולבל....

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם
אוקיי... אז נתפשר...

 

אפשר גם לעלות קצת בתקציב.

 

חשבתי על כמה אופציות, לא כולן עונות על כל ההגדרות:

1. אלפא 156

2. פורד פוקוס

3. אאודי A4

4. סקודה אוקטביה

5. סובארו B4

 

אני יודע שאין ממש קשר בין המכוניות, ושלא כולן עונות על כל ההגדרות (אוקטביה ספורטיבית?), וכאן אני צריך את עזרתכם.

 

איזו מהנ"ל תהייה המהנה ביותר לנהיגה ויחסית אמינה?

האם ה156 כל כך נוראית במחינת אמינות?

כמה יקר יהיה להחזיק A4 ?

 

אני כבר מבולבל....

אם הגודל לא ממש קריטי, תוכל להוסיף הרבה אפשרויות טובות לסל.

אלפא 156 רכב מצויין.

אם תמצא ידני שמור, תבדוק אותו טוב, ולך עליו.

×
×
  • תוכן חדש...