Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רמקול 6X9 בתקציב של 400 שקל +-

אפשר לחרוג טיפה בתקציב עם זה משו ממש איכותי ומומלץ

חשבתי על מורל אחר כך על פיוניור ואחר כך על JBL

מה אתם ממליצים ??

איך זה

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=417684

נכון שהוא זול יחסית לתקציב אבל עם אפשר בתקציב כזה למה לא ?

 

הרמקולים היו מחוברים למגבר של בוס

וכרגע יש לי קומפונט של רוקפורד וסאב של סוני

יש לי שני מגברים אז שלא תחשבו שאני מחבר את האחורים והקדמים ביחד !

פורסם

לך על ה-JBL שבלינק.

 

היו לי כאלה (CS396E) למעלה משלוש שנים ונהנתי מהם מאוד.

 

בהצלחה :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני גם ממליץ בטווח הזה של הסכום ללכת על jbl.

אני קניתי את האמת לפני יומיים מהאינטרנט את הדגם הזה וJBL-וGT5963ו

עוד לא הגיע אליי ככה שאני לא יכול לתת חוות דעת אבל שאלתי פה בפורום לדבי הרמקולים הנ"ל ואמרו שהם מצוינים,מקווה לא להתאכזב.:mm_surpri

פורסם

שחכתי לציין מה שחשוב לי אני אוהב לשמוע חזק ואני לא רוצה שהרמקולים יתפצצו מהר בגלל זה אני גם שם רמקולים אחורים שיש לי קומפונט

פורסם

את הCS אין יותר !

זו שיטה של מספר חנויות לרשום אותו עדיין במחיר זול ומחשיד אך אם תיצור קשר עם אחת מהחנויות שמוכרות אותו יתחילו לערבב אותך על זה שאין במלאי ויש את זה ויש את זה העיקר שתגיע אליהם

 

מה לעשות סוג של קומבינה :\

פורסם

" הרמקולים נקנו לפני כשנה בעל הגלגלים למי שמכיר. המחיר היה בסביבות 500 ש"ח.

הרמקולים עובדים , במצב שלם , מוסתרים בלבד אקוסטי לשמירה על הרמקול , ועובדים מצוין ללא הגברה . למי שזה מעניין אותו , הרמקולים נמכרים בגלל שהשתדרגתי בקומפוננט וסאב, ולכן אין לי צורך ברמקולים אחוריים."

לאוזן שלי יותר נוח לשמוע קומפוננט + סאב בלבד. אבל אולי זה רק אני . ככה טוב לי.

פורסם

לך על הJBL לי יש אותם חדים מאוד צליל נקי יחסית...

קניתי אותם ב500 שח..

HU:sony CDMX7815

PRONT:morel pulse 6.5.REAR:JBL GT5963

SUB:pioneer TSW307D2

AMP:audiobahn A4004T

×
×
  • תוכן חדש...