Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן כן... יום חמישי בלילה זה קרה...דפקו לי את כל החלק הימני מאחורה...אבא שלי היה בכניסה לחנייה...עצר כדי לתת להולך רגל לעבור...ולפני שהוא שם לב ג'יפ כבר היה בתוך החלק הימני האחורי שלנו...

 

האוטו מושבת לא יודע עד מתי...אבא שלי אמר לי שהנזק הוא מ9000 שקל...

 

 

ואני יושב פה,בלי אוטו,בלי חברים...חחח סתם,רק בלי אוטו :)

 

אולי זה לא מעניין אתכם אבל נזכרתי בזה עכשיו...

:?:?:?

חודש הבא יש טסט...אני מקווה שנתקן עד אז...

כבר הרבה זמן לא הלכתי ברגל...צריך להתרגל מחדש :roll:

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

9000 ש"ח? זה לא קצת בשביל A80.

איזו שנה היא?

 

עוד מקרה לעצירה (אולי פתאומית,ולכן ההתנגשות מאחור) לפני מעבר חציה או רמזור,

והתנגשות מאחור ע"י נהג/ת שני/ה. כנראה שזה קורה הרבה בזמן האחרון..

 

:?

172

פורסם

אני כמעט נכנסתי באלפא 145 מאחור אתמול, כשהיא החליטה ברגע האחרון לעצור להולך רגל.

 

נכון, אני לא קדוש, והמחשבה הראשונית שלי אחרי העצירה כ-4 מ"מ אחריה היתה "אני צריך לשפר בדחיפות את הרגלי שמירת המרחק שלי".

 

עד שהבנתי (אחרי כמה שניות) שאין לה אורות ברקס!!!!!! :shock::shock::shock::shock::shock:

 

כמובן שרמזור אחרי זה עמדתי לידה ודיווחתי לה אבל לא נראה שזה זיעזע אותה במיוחד. אני מקווה שהנהג הבא שייכנס בה ישים לב לזה וידאג להחתים אותה על הודאה...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אני כמעט נכנסתי באלפא 145 מאחור אתמול, כשהיא החליטה ברגע האחרון לעצור להולך רגל.

 

נכון, אני לא קדוש, והמחשבה הראשונית שלי אחרי העצירה כ-4 מ"מ אחריה היתה "אני צריך לשפר בדחיפות את הרגלי שמירת המרחק שלי".

 

עד שהבנתי (אחרי כמה שניות) שאין לה אורות ברקס!!!!!! :shock::shock::shock::shock::shock:

 

כמובן שרמזור אחרי זה עמדתי לידה ודיווחתי לה אבל לא נראה שזה זיעזע אותה במיוחד. אני מקווה שהנהג הבא שייכנס בה ישים לב לזה וידאג להחתים אותה על הודאה...

 

אתה בטוח שאם אתה מחתים נהג שנכנסת בו על זה שאין לו אורות ברקס זה פוטר אותך מתשומת לב מינימלית להתנהלות מלפניך על הכביש? ואם בדיוק נשרפה לו הנורה? ואם בכלל השמש באה חזק ממול ואתה לא רואה מלפניך כמעט? תחשוב על זה, במקרה הזה לא נראה לי שזה יתפוס, חוץ מזה, שבמקרה בין הכי פחות טובים, ההתנגשות תנפץ את הפנסים האחוריים, ואז לך תוכיח שלא היו לו אורות ברקס.

פורסם
שבמקרה בין הכי פחות טובים, ההתנגשות תנפץ את הפנסים האחוריים, ואז לך תוכיח שלא היו לו אורות ברקס.

 

נקודה חזקה!! בחיים לא הייתי חושב על זה....

פורסם

אמממ העצירה לא הייתה פתאומית כי אבא שלי כבר התחיל להיכנס לחניה..אותו נהג אמור היה להמשיך ישר...הכביש באמצע הלילה ריק 3 נתיבים !!!

איך אפשר?? מה עוד רואים סימני עצירה למרחק של 50 מטר...

 

והששנה של האוטו שלנו 89 למי ששאל :wink:

Fiat Tipo Media 1.4Ei 1994

Citroen Xsara 2001 1900 Diesel

Opel Corsa 2000 1200

פורסם

אבל שמעתי פעם, שיש דרך לדעת אם נורה פעלה לפני שהתרסקה או לא.

בודקים את זה על מטוסים שהתרסקו, כדי לברר אם דלקו חיווי אזהרה לפני ההתרסקות.

נדמה לי שמנורה שהתרסקה כשהיא דולקת, הסליל שלה נשאר שלם.

אשמח לתיקונים.

 

אריאל :)

פורסם

מה זו הכותרת הזו ? ? :shock:

 

לא הבנתי מילה !

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אני כמעט נכנסתי באלפא 145 מאחור אתמול, כשהיא החליטה ברגע האחרון לעצור להולך רגל.

 

נכון, אני לא קדוש, והמחשבה הראשונית שלי אחרי העצירה כ-4 מ"מ אחריה היתה "אני צריך לשפר בדחיפות את הרגלי שמירת המרחק שלי".

 

עד שהבנתי (אחרי כמה שניות) שאין לה אורות ברקס!!!!!! :shock::shock::shock::shock::shock:

 

כמובן שרמזור אחרי זה עמדתי לידה ודיווחתי לה אבל לא נראה שזה זיעזע אותה במיוחד. אני מקווה שהנהג הבא שייכנס בה ישים לב לזה וידאג להחתים אותה על הודאה...

 

אתה בטוח שאם אתה מחתים נהג שנכנסת בו על זה שאין לו אורות ברקס זה פוטר אותך מתשומת לב מינימלית להתנהלות מלפניך על הכביש? ואם בדיוק נשרפה לו הנורה? ואם בכלל השמש באה חזק ממול ואתה לא רואה מלפניך כמעט? תחשוב על זה, במקרה הזה לא נראה לי שזה יתפוס, חוץ מזה, שבמקרה בין הכי פחות טובים, ההתנגשות תנפץ את הפנסים האחוריים, ואז לך תוכיח שלא היו לו אורות ברקס.

 

1. עובדה ששמתי לב למתרחש לפני והספקתי לבלום (בקושי...) בכל-זאת.

2. נשרפה נורה? קורה לכולם. נשרפו 3 נורות? לא-נראה-לי.

3. אורות ברקס בכוונה מתוכננים להיות בוהקים ככה שרואים אותם גם במצבי סינוור מהשמש.

 

ולגבי לך תוכיח - אם הנהג לא נותן הודאה בכתב שלא היו אורות ברקס, אני מזמין משטרה ומבחינתי שהשוטר/בוחן יבדוק את הרכב ויגלה את חוסר אורות הברקס.

ולגבי שבירת המנורות וכו' - קשה לי להאמין שבמהירות 30-40 ישברו כל 3 מנורות הברקס... וגם אם כן אז יש איזו שיטה לבדיקה האם הנורה דלקה ברגע השבירה כמו שציינו פה.

לדעתי בכלל היתה לה בעיית חיבורים/פיוז ולא סתם נורות כי כמו שאמרתי לא הגיוני ש-3 יישרפו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...