Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

60 יותר ?!

המלצות :

 

1) כשתקבל את הרשיון שלך בחזרה עוד כמה שנים , בבקשה סע לאט .

2) חבל על כסף שתבזבז על עורך דין כי גם אביגדור פלדמן (שלא ניראה לי שאתה יכול להרשות לעצמך) לא יוציא אותך מזה .

 

אבל שיהיה בהצלחה

יצאתי עמבה

פורסם

למה כמה זה 60 יותר? בסה"כ 150 קמ"ש בכביש מהיר.

לא להתרגש מכל שטות.

אין על מי להמליץ לך אבל פשפש קצת בפורומים של אתר וואאללהה יש ש פורום דיני תעבורה.

 

 

בהצלחה

ואל סע מהר

חרדון מקבוצת החרדוניה :roll:

פורסם

שחר, צודק מזה 60 קמ"ש מעל המותר, כלום.

רק שהמחוקק לא חושב כמוך ו-39 ומעלה מעל המותר זה משפט ושלילה מינהלית במקום ובטח עוד שלילה במשפט וקנס, ואם יש הרבה עבירות תנועה אז אולי עונש חמור יותר.

 

דוד, נכון שאף אחד לא יוציא אותך מזה אבל עו"ד יכול להיות ההבדל בין 6 שנים שלילה לשנתיים, וגם בטח למינוס 5,000 ש"ח בחשבון שלך (שכ"ט).

 

אני מציע לך בכל מקרה להתייעץ עם עו"ד וכדאי כמה שיותר מוקדם ולא להמתין למשפט. פגישת ייעוץ בדר"כ לא עולה כסף ועו"ד הוגן יוכל לומר לך אם כדאי לך בגלל לקחת עו"ד. ייתכן שהדברים שאמרת לשוטר שעצר אותך סיבכו אותך כך שגם עו"ד לא יעזור כלל.

 

בכל מקרה, שיהיה בהצלחה ותתחיל להיפגש עם כמה עו"ד עד שתמצא אחד שמתאים לצרכים שלך.

פורסם

אל תתן לילדים להבהיל אותך.

מנסיון שלי, דומה מאד, אפשר לצאת עם חודש שלילה, וקנס של 2000-3000, ועל תנאי.

בהנחה שאתה לא נהג חדש ואין לך גיליון מאד עשיר.

ממליץ על אסף שמיר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

גם אני ממליץ על אסף שמיר, 176 במקום 90, הוציא אותי עם 3 חודשי שלילה...

למרות שאני קיוויתי לחודשיים :roll:

Scooby WRX

פורסם
60 יותר ?!

המלצות :

 

1) כשתקבל את הרשיון שלך בחזרה עוד כמה שנים , בבקשה סע לאט .

2) חבל על כסף שתבזבז על עורך דין כי גם אביגדור פלדמן (שלא ניראה לי שאתה יכול להרשות לעצמך) לא יוציא אותך מזה .

 

אבל שיהיה בהצלחה

 

אני מכיר אנשים שיצאו ממקרים יותר גרועים

ולפותח השרשור אל תדאג יהיה טוב

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

פורסם
גם אני ממליץ על אסף שמיר, 176 במקום 90, הוציא אותי עם 3 חודשי שלילה...

למרות שאני קיוויתי לחודשיים :roll:

 

אני נשפטתי על 166 קמ"ש במקום 90 ויצאת עם 3 חודשי שלילה וקנס של 1200 ש"ח, וזה בלי עורך דין! אז כנראה שכבוד אסף שמיר לא כזה תותח כמו שממליצים עליו.

פורסם
אני נשפטתי על 166 קמ"ש במקום 90 ויצאת עם 3 חודשי שלילה וקנס של 1200 ש"ח, וזה בלי עורך דין! אז כנראה שכבוד אסף שמיר לא כזה תותח כמו שממליצים עליו.

הכל תלוי בנסיבות, בידע שלך לבטא את עצמך ולייצג את עצמך, בגיליון ההרשעות הקודמות שלך, בשופט ובסיבות

נוספות.

 

במיקרים של שלילה בטוחה עם סכנה לטווח שלילה ארוך, אני ממליץ להיתייעץ עם עורך דין.

פורסם
60 יותר ?!

המלצות :

 

1) כשתקבל את הרשיון שלך בחזרה עוד כמה שנים , בבקשה סע לאט .

2) חבל על כסף שתבזבז על עורך דין כי גם אביגדור פלדמן (שלא ניראה לי שאתה יכול להרשות לעצמך) לא יוציא אותך מזה .

 

אבל שיהיה בהצלחה

 

אני ייתן לך דוגמא של קרוב משפחה מלפני כמה חודשים, נסע באיזה כביש שני נתיבים לכל כיוון באזור טבריה שהסתיים בו השיפוץ אבל משום מה עדיין כתוב 50 , הוא נסע 110 או 100 אני לא זוכר בדיוק כמו רוב הרכבים שם , לקחו לו את הרישיון במקום עם שלילה ל-30 יום.

לקח עורכת דין שאני לא זוכר את שמה שתוך שבוע וחצי החזירה לו את הרישיון והציאה אותו מכל העניין עם קנס , סה"כ כל מה שהוא שילם כולל הקנס והעורכת דין זה 4.5K .

פורסם

תודה לכל המגיבים, עזרתם לי.

דרך אגב, בעניין המהירות: מדובר על 140 קמ"ש בכביש בינעירוני ישר וריק ביום שבת שטוף שמש ב-7:00 בבוקר...

רק שהיה שם שלט של 80 קמ"ש.

×
×
  • תוכן חדש...