Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קניית PS2


אלכס501
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6548 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון לרכוש את הקונסולה הנ"ל בעתיד הקרוב ממש, התחלתי לפשפש ולבדוק ואז ראיתי שיש כמה דגמים, למשל 7704SCPH, 7704CB, 99006 , לא יודע אם דייקתי בול במספרים אבל מי שיודע על מה אני מדבר יבין.

מישהו יכול להסביר לי על ההבדל בין הדגמים?

 

דבר נוסף, מצאתי PS2 עם צ'יפ ושלט אחד באזור ה-900 שקלים, סביר?

 

 

כל מי שעובר לו בראש - "אבל למה פלייסטיישן 2, יש כבר שלוש" - אני חייל, אין כסף.!

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את התר'ד.

 

אותה שאלה, מתעניין בזמן האחרון בקניית הקונסולה ואני קצת דיי מבולבל:

המון גרסאות, המון שמות לצ'יפים והבדלים של מאות שקלים בין דילים שונים! :-o

 

משהו יכול לעשות סדר בבלגן??

 

תודה לעונים!:wink:

פורסם

אני אגיד לך ככה,

לי יש X360 (שהעדפתי לקנות בBUG בלי קומבינות וכל השטויות) השינוי לעומת הPS2 הוא עצום

העניין דומה גם בPS 3 שגם בו רואים מדהים

 

לעומתם הPS2 נראה כמו איזה טטריס

 

במחירים היום של יד שניה אפשר לקנות XBOX360 בסכום משתלם של עוד כמה מאות שקלים (וגם אותו ניתן לפרוץ, למרות שאני העדפתי לא לעשות את זה)

 

900 שקל? כבר עדיף לחסוך עוד קצת ולקנות xbox360 או PS3

במיוחד עדיף אם יש לך גישה לחו"ל

 

אם אתה קונה ב500 פחות או יותר זה משתלם הטטריס הזה (PS2)

פורסם

אם אתה מתכוון לקנות חדש, עזוב אותך PS2.

עם הדולר של היום, תוסיף עוד כמה שקלים ותקנה WII.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...