Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה משונה קצת בקשר לרכב

אם אביא מנוע 1.4 16 שסתומים, עם גיר ידני קומפלט, יהיה מסובך יותר העניין להתקין ולאשר את זה?!

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

פורסם

תוסיף מערכת ידית הילוכים, דוושות, כבל מצמד, תושבות מנוע, אולי גם מחשב הזרקה (שמותאם לתיבה ידנית) ובטח יש עוד כמה דברים ששכחתי. יתכן כי הפרוייקט יהיה יקר מאשר לשפץ את התיבה האוטומטית של רכבך.

פורסם

הבנתי..

באמת צרה צרורה הגיר הזה!!! אמשוך עוד קצת איתו עד שאחסוך לי כמה שקלים ונראה מה אעשה עם זה!

אבל הבעיה הגדולה שלו שהוא מאוד אוהב דלק!! זולל בכמויות אדירות!!!

עושה בממוצע 1/8 !! זה טירוף!! איך אפשר להסתדר עם הדבר הזה?!

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

פורסם

בטח שפתרונות מעשיים, אני לא בוכה ולא מחפש כתף! פשוט רציתי לדעת שככה האוטו בנויי לזלול דלק? או בגלל תקלת הגיר הוא זולל הרבה? זה הכל.

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

פורסם

שלום לכולם

יום שישי הלכתי למוסך במטרה לסדר את השתום ולהחליף רינגים לגיר ולצאת משם

אבל אחרי פתיחת הגיר נמצא שהכל גמור בפנים ונאלצתי ללכת על כל הקופה ולעשות שיפוץ גיר כללי!!

אז מחר בעזרת ה' נראה לי האוטו יצא מהמוסך, ונראה מה יהיו התוצאות... עד כאן להיום.. המשך יום נעים!

החיים הם סרט אז תנסה לחיות כמו כוכב :evil:

×
×
  • תוכן חדש...