Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב מיועד למשפחה

הדגם הינו 99

ק"מ מתחת למאה

יד שניה

שמור מאוד

 

 

בעבר היה לאבי את הדגם קלאסיק מנוע 100 כ"ס גם שנת 99.

לרכב היה גיר אוטומתי לומד נוראי שעשה מה שבא לו.

חויית הנהיגה בעקבות זאת לא היתה נעימה.

 

מספר שאלות

האם מדובר באותו גיר נוראי?

האם זה גיר 4 מהיריות או 3?

האם האוטו יהיה עגלה לא נורמלית עם 75 כ"ס ואוטומת?

 

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

75 סוסים ואוטומט, האוטו יסע, אבל לא יותר מזה. גיר הוא 4 הילוכים.

אני מניח שמדובר במנוע 1595, כניראה זה אותו גיר כמו ל-100כ"ס, רק עם דפרנציאל אחר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם זה אותו גיר לומד:crazyeyes

אז הנסיעה צריכה להיות גרועה.

גם גיר גרוע

גם מנוע חלש.

 

אני ירד מזה כנראה.

אתה בטוח שזה אותו גיר?

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם
פולו עושה הרבה בעיות,

לדעתי מבחינת אמינות היא גרועה.

 

 

קשקשן. לפי איזה נסיון אתה בדיוק מדבר?

 

מנסיון של בעלות על אחת (ידנית שנת 97) במשך 5 שנים, ונסיון של חברים שעדיין מחזיקים פולו מהשנים הללו :

לפולו מהשנים הללו מכלולים פשוטים ודיי אמינים.

אם הרכב טופל כהלכה בחלקים מקוריים, לא צפויות בעיות.

לדעתי מדובר בקניה מומלצת,למרות שהייתי מעדיף ידנית.

 

בקשר לגיר : זה לא גיר לומד, אלא גיר אוטומטי פשוט.

 

שני המגיבים האחרים לא ממש מבינים על מה הם מדברים, אבל מעדיפים להעלות עוד הודעה במונה,

על פני שקילת מלים, או ויתור על תגובה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
קשקשן. לפי איזה נסיון אתה בדיוק מדבר?

 

מנסיון של בעלות על אחת (ידנית שנת 97) במשך 5 שנים, ונסיון של חברים שעדיין מחזיקים פולו מהשנים הללו :

לפולו מהשנים הללו מכלולים פשוטים ודיי אמינים.

אם הרכב טופל כהלכה בחלקים מקוריים, לא צפויות בעיות.

לדעתי מדובר בקניה מומלצת,למרות שהייתי מעדיף ידנית.

 

בקשר לגיר : זה לא גיר לומד, אלא גיר אוטומטי פשוט.

 

שני המגיבים האחרים לא ממש מבינים על מה הם מדברים, אבל מעדיפים להעלות עוד הודעה במונה,

על פני שקילת מלים, או ויתור על תגובה.

 

אני לא אומר את זה מניסיון, אני אומר לפי הדעות של בעלי הפולו, ואני מכיר הרבה מעלים של הרכב ולא היה אחד שאמר שהרכב הזה אמין, כולם אמרו שהוא בעיתי, וגם תשים לב בפורום הטכני הרוב שעושה בעיות זה פולו!

×
×
  • תוכן חדש...