Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה לעשות אבל הוא צודק, בדגמים מסויימים (לרוב ברכבי קרבורטור ) קיימת מערכת לחימום האויר הנינק למנוע, כאשר יש צינור המחובר למגן החום של סעפת הפליטה, וכך נשאב אויר מחומם המסייע לעבודת המנוע בימים קרים.

פורסם
אתה מוזר. יותר מדי פעמים אתה רושם תגובות שאין להם שום קשר/מענה/בקיעות בדגם וכו'.

במה שלא מבינים, אין צורך לעזור כי אתה רק מבלבל ומטעה. אל דאגה, כאשר מונה ההודעות יגיע ל-1000, עדיין לא תקבל 1000 ש"ח מקארספורום.:idea:

 

להעשרת הידע: כמו שציין בוקי, הצינור המדובר הוא צינור יניקת אויר לפילטר אויר. בכל רכב קיים ונמצא בחלק הקדמי של הרכב על מנת להכניס אויר כמה שפחות חם למנוע. וממתי יש צינור הכנסת אויר לסעפת פליטה ?:roll:

 

אל תעלב, אבל להגיב בכל מחיר מבלי להבין בבעיה/נושא לא עוזר ולרוב גורע.

 

לפותח השרשור, מק"ט הצינור המדובר הוא 8200166104 ומחיר צינור חדש כזה הוא סביב ה-450 ש"ח. לכן, ממליץ בחום להדביק את הצינור הנ"ל ולחסוך את הכסף.

(חלק מס' 1 בתמונה).

 

כמו מה ידידי, תן דוגמאות.

פורסם
מה לעשות אבל הוא צודק, בדגמים מסויימים (לרוב ברכבי קרבורטור ) קיימת מערכת לחימום האויר הנינק למנוע, כאשר יש צינור המחובר למגן החום של סעפת הפליטה, וכך נשאב אויר מחומם המסייע לעבודת המנוע בימים קרים.

דניאל, אני החכמתי בנושא ולמרות זאת, במגאן הנ"ל אין שום מערכת בסגנון.

Veni Vidi Vici

פורסם

הייתי מוסיף את דברי , ואף נותן דוגמה (באודי שלי, יש 2 דרכי אויר למסנן אויר. אחד ישירות מסעפת הפליטה , לשם אויר חם , ואחד מקדמת הרכב, לשם אויר קר, ויש שסתום עם דלת כזו , שבורר מהיכן יילקח האויר).

 

אבל בוקי סיכם את העניין בצורה מדוייקת ביותר.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

הצינור הזה יותר חשוב מאויר או קר שהוא מוביל, הוא מונע כניסת מים עקב נסיעה בשלולית. מיקום השאיבה הוא מתחת למכסה מנוע הקדמי וכך הסיכוי לגל מים החודר למנוע נמוך מאוד.

×
×
  • תוכן חדש...