Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מגאן 1600 בנזין אוטומט 2001.

 

הרכב מתחמם בפקקים.

 

הצינור הנ"ל קרוע.

 

1. מה זה צינור הזה?

2. בגלל זה הוא מתחמם?

3. יש למישהו מושג כמה עולה דבר כזה?

 

תודה!

Picture 141.jpg

Picture 143.jpg

Picture 144.jpg

פורסם

תפקיד הצינור הוא להעביר לסעפת היניקה אויר חם יותר ובכך לייעל את התחממות הרכב אחרי ההתענה.

הצינור יעיל למדינות קרות ולא חסר כאלה. אצלנו הוא לא אפקטיבי.

תהייה רגוע, אין קשר בין הצינור הקרוע להתחממות הרכב שלעצמו מחייב בדיקה יותר מעמיקה.

פורסם

כשאתה אומר מתחמם, למה אתה מתכוון ? לאיזה תחום בדיוק עולה המחט ?

בכל מקרה, איזה נוזל קרור יש כרגע ברכב ? מה הק"מ של הרכב ? האם יש לך היסטוריה כל שהיא לגבי מערכת הקירור (ניקוי רדיאטור, החלפת טרמוסטט, ראש מנוע ועוד...)?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

האמת היא שההתחממות של המנוע כאן היא משנית (בכל הקשור להודעה הזאת)

הרכב יילקח למוסך וייבדק בצורה הקפדנית והמקיפה ביותר ע"מ לגלות את הסיבה להתחממות.

והוא לא ייצא משם עד שהוא יהיה 100% תקין.

 

חוצמזה, שזה לא רכב שלי אז אני לא יודע כמה הוא התחמם, למה ומתי.

 

אז בקיצור הצינור זה מה שדניסאן אמר?

ולהתחממות אין שום קשר אליו?

פורסם

אין קשר בין התחממות לצינור הנ"ל. זהו צינור יניקה של אויר לפילטר אויר (הקופסה המרובעת היא קופסת תהודה ואחריה נמצא הפילטר אויר). מומלץ לנסות להדביק את הצינור הנ"ל או להביא אחד מפירוק כי מחירו כחדש לא זול. אין חשיבות אם יהיה אטום לגמרי היות ונמצא לפני הפילטר אויר.

התחממות - לאיזו נק' מגיע מחוג החום בשיא בפקקים ?

 

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם
תפקיד הצינור הוא להעביר לסעפת היניקה אויר חם יותר ובכך לייעל את התחממות הרכב אחרי ההתענה.

הצינור יעיל למדינות קרות ולא חסר כאלה. אצלנו הוא לא אפקטיבי.

 

תפקיד הצינור הזה הוא בדיוק הפוך.

 

תפקידו הוא להוביל אוויר קר מאיזור חזית הרכב אל פילטר אוויר.

ללא הצינור המנוע ישאב אוויר חם יותר מאיזור תא המנוע.

כידוע אוויר קר הוא צפוף יותר, ויש יותר מולקולות של אוויר בנפח אוויר נתון.

מנוע שיונק אוויר קר, יפתח הספק גבוה יותר.

 

בפועל אבל, לא מרגישים הבדלים בין צינור קרוע לשלם.

 

 

פורסם

אולי אנחנו לא מדברים על אותו צינור.

אני מדבר על צינור שרשורי, שמוחזק על ידי הבחור בתמונה האמצעית.

 

אני חושב, שרואים בתמונה בבירור, שהצינור מוביל מחזית הרכב לפילטר אוויר.

 

 

פורסם

מה מוזר בזה ?

 

כמעט בכל רכב יש צינור כזה, או דומה לו, או שרוול פלסטיק, שמבצע את התפקיד הזה.

 

השאיפה היא, כאמור, לא לינוק אוויר חם ישירות מתא המנוע, אלא אוויר חיצוני קר יותר.

 

 

פורסם

למה אני אומר מוזר? כי בפיז'ו 205 שהיתה לי ,הצינור עבר מסעפת הפליטה למסנן אויר, בגלל זה הבלבול.

בכל מקרה, פותח השרשור לא צריך לדאוג בקשר לצינור הזה, לא הוא הגורם להתחממות המנוע.

פורסם
מוזרים הצרפתים האלה.

אתה מוזר. יותר מדי פעמים אתה רושם תגובות שאין להם שום קשר/מענה/בקיעות בדגם וכו'.

במה שלא מבינים, אין צורך לעזור כי אתה רק מבלבל ומטעה. אל דאגה, כאשר מונה ההודעות יגיע ל-1000, עדיין לא תקבל 1000 ש"ח מקארספורום.:idea:

 

להעשרת הידע: כמו שציין בוקי, הצינור המדובר הוא צינור יניקת אויר לפילטר אויר. בכל רכב קיים ונמצא בחלק הקדמי של הרכב על מנת להכניס אויר כמה שפחות חם למנוע. וממתי יש צינור הכנסת אויר לסעפת פליטה ?:roll:

 

אל תעלב, אבל להגיב בכל מחיר מבלי להבין בבעיה/נושא לא עוזר ולרוב גורע.

 

לפותח השרשור, מק"ט הצינור המדובר הוא 8200166104 ומחיר צינור חדש כזה הוא סביב ה-450 ש"ח. לכן, ממליץ בחום להדביק את הצינור הנ"ל ולחסוך את הכסף.

(חלק מס' 1 בתמונה).

air k4m.jpg

Veni Vidi Vici

פורסם

צינור מסעפת פליטה לבית פילטר אוויר היה קיים במכוניות ישנות רבות, אני לא יודע אם משתמשים בו היום.

 

השימוש בצינור כזה הוא בעיקר במכוניות מוזנות קרבורטר, לקרבורטור קשה להיתמודד עם אוויר קר מאוד.

 

בכל מקרה, צינור מסעפת פליטה לבית פילטר אוויר היה תמיד מצוייד בשסתום תרמי כלשהוא, שסתום הזה היה נסגר, כשהמנוע היה מגיע לטמפרטורת העבודה, ויניקת אוויר היתה עוברת לפתח קידמי/ראשי של בית המסנן.

 

אם נילך עוד יותר אחורה, לשנות ה 70, במכוניות רבות היה קיים מצב חורף/קייץ ליניקת אוויר.

 

כלומר את מכסה בית המסנן ניתן היה להרכיב בשני מצבים - פתח יניקה לכיוון החזית לקייץ, או לכיוון קיר האש בחורף, על מנת למנוע יניקת אוויר חורפי רק מידי.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...