Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז ככה בחדר אצלי מחוברים למחשב רסיבר

ושני רמקוליים רצפתיים (תוצרת luxman לא שזה משנה עכשיו אבל הכל זאת)

אוטוטו הולך לבוא גם די וי די ואני מתכונן להשלים את הסט של הרמקולים.

 

ליציאת ה rca לסאב חיברתי מגבר סטריאו די ישן תוצרת

marantz ואליו מחובר סאב פיוניר 12"

לכל מי שעדיין לא הבין אני מדבר על סאב של אוטו שבן דוד שלי הביא לי

וחיברתי אותו למערכת

מחר הוא לוקח אותו הוא רוצה לחבר אותו ברכב שלו

ולכן אני מעוניין לבנות תיבה מ mdf

וופר אני אשיג זאת לא הבעיה

 

אני בטוח שכולכם אומרים מה הדפוק הזה מנסה לעשות

אז פשוט אני רוצה לבנות תיבה סתם בשביל הכיף

ותהיתי אם מישהו יוכל אולי לתת לי קישורים לבנייה שמישהו עשה

טיפים וכו...

כמובן שאם זה מלווה בתמונות אז בכלל זה סבבה

ועוד שאלה קטנה כמה אום אמור להיות סאב ביתי?

 

כמובן שבעתיד אני ארכוש סאב אקטיבי כמו שצריך

פשוט עכשיו אני עושה את זה אך ורק בשביל הכיף

 

אז בבקשה מי שמעוניין לענות בציניות ובכל מיני יציאות לא במקום

שיעבור לת'רד הבא

 

תודה מראש לעוזרים!!!

פורסם

ללא נתונים של הסאב או לפחות שם דגם אנחנו יכולים רק לזרוק ניחושים פרועים.

 

תשיג דגם ו/או נתונים מדויקים ורק אז נוכל להגיד לך איזה תיבה אתה צריך.

 

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

תראה יש אצלנו חנות שמוכרת ממברנות רמקוים כל מיני

עכשיו זה וופר בלי פירמה

סתם כתוב עליו 400 וואט

אז ככה שזה לא הכי עקרוני

אני מתכוון לתיבה בסדר גודל של סאבים אקטיביים ביתיים

 

התכנון שלי בראש שזה יהיה משהו בסגנון הזה גם מבחינת גודל הוופר והתיבה

http:// http://shopping.walla.co.il/shopmind_portal_heb/auctionProd.asp?auction_id=1043677

אני מעדיף תיבה אטומה

פורסם
help?!??!?!

 

אין אף אחד שיוכל לעזור לי? :?::roll:

 

אני מציע שתלך לפורמים בתפוז שעוסקים בנושא שם תמצא אנשים מקוצעיים הרבה יותר שעוסקים בזה יום יום....

http://www.tapuz.co.il

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

בדיוק לא מזמן בכלל עשיתי תיבה לסאב לרכב... (וואלה במקרה 12'' של פיוניר)

קודם כל אתה צריך להחליט איזה תיבה אתה רוצה לבנות לו... תכלס יש איזה 5 סוגים אבל מה שהכי הולך זה או אטומה או בס ריפלקס והשאר גם מסובכות אחושרמוטה ורובם עם יותר מסאב אחד...

דבר שני שאתה צריך לעשות זה לתפוש את ההוראות של הסאב (שבאות עם הסאב) ולבדוק מה הנפח המומלץ לתיבה בשביל הסאב הספציפי הזה (כל סאב והנוחיות שלו)

 

עכשיו אתה צריך לשבת ולתכנן תיבה (אני מקווה שהשקעת בשיעורי מתמתיקה.. נפח שטח וכל אלה..חשוב!!)

 

אני הבאתי את הMDF מנגר ערבי שגם חתך לי את זה ממש בזול (עבודה לא מדהימה מי יודע מה)

 

אם יש לך שאלות.. או אם אתה רוצה לקנות תיבה יש לי אחת ספייר (אם כבר בונים אז 2 :))

 

אה ו.. סאבים לאוטו באים או ב4 אוהם או ב2 (נדיר אבל קיים)

סאבים לבית באים ב8 אוהם (בדרך כלל, צריך לבדוק עם המגבר)

פורסם

תודה אחי על התגובה

אבל כמה דברים שאולי לא שמת לב :oops:

 

התיבה הולכת להיבנות אך ורק מתוך תחביב

חשבתי על זה היום ואני אקנה וופר בגודל 10"

מידות לתיבה בערך

ג -40 ס''מ

ע-45 ס''מ

ר-35 ס''מ

 

אלה בערך המידות שהולכות בסאב ביתי{אני מתכוון למידות ממוצעות}

הוופר הולך להיקנות מחנות של מוצרי אודיו שמוכרת בין השאר גיטרות תופים

וכל מיני סוגים של רמקולים

ןבינהם כל מיני וופרים בגדלים שונים{זה לא פירמה מוכרת או משהו אלא וופרים פשוטים בלי חברת אם מוכרת }

לכן אני לא כ''כ שם דגש על נפחים ודברים כאלה

כי לדעתי המידות שהבאתי יספיקו

אני לא מתכוון להשקיע הרבה כסף כי בעתיד אני מתכוון להוסיף סאב אקטיבי

והנ''ל יתרם כנראה לאחותי 8)

חשבתי למקם את הוופר בתחתית התיבה ובחזית למקם פיר

 

אם יש למישהו לינק למדריך מוצלם על עוד אחד משועמם כמוני שבנה תיבה

אני מאוד אודה לו

כי אני ממש מת להתחיל לעבוד על זה

ואטוטו מתגייס אז אני רוצה לסיים את זה כמה שיותר מהר :roll:

 

ושוב תודה רבה רבה לכל העוזרים

פורסם

תשמע אם אתה רוצה לזרוק כסף אני אשמח לקחת אותו

וופר 8 אינצ' בתיבה שלא מתאימה לו מחברה שלא קיימת, גם אם תוסיף אותו למערכת סאונד מסריחה ב500 שקל היא בסופו של דבר תשמע פחות טוב איתו מאשר בלעדיו

 

ומה אתה צריך פרויקט מצולם?! תשמע אם אתה לא יודע לדפוק מסמרם בעץ תמונות לא יעזרו לך

 

נ.ב. סאב אקטיבי זה לא "כמו שצריך"

×
×
  • תוכן חדש...