Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי מאדם שעוסק בתחום הדלק, שהדלק של חברת פז באיכות נמוכה יחסית לחברות האחרות(דלק, סונול ודור).

לטענתו, הסיבה לכך היא תהליך סינון שעובר הדלק של חברת פז(פחות שלבי סינון).

אישית, לא נראה לי שהדלק של חברה גדולה כמו פז יהיה פחות איכותי משאר החברות.

מה דעתכם?

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

פורסם

"אדם שעוסק בתחום הדלק", הייתי שמחה לשמוע מה התפקיד של הבחור במערכת.

 

בארץ יש 2 בתי זיקוק, אחד שנסגר ואינו פעיל בחיפה, והשני שנמצא ופעיל באשדוד.

אל בית הזיקוק מגיעים כל המשאיות תובלה/הובלה של כל חברות הדלק בארץ, על מנת להעמיס את המשאיות בדלק ולהפיץ אותו בכל התחנות השונות.

כל המשאיות מועמסות בדלק מאותו "ברז" ומאותה נקודת מילוי, המשאיות נחתמות בפלומבות מתכתיות או בפלומבות אלקטרוניות.

מכאן ניתן להבין שכל הדלק שיוצא במשאיות זהה לכל חברות הדלק השונות.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם כך, אז מה שונה הדלק של דראגון משאר החברות, כנל לגבי אוקטן 99 שנימכר בסונול

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

פרסום ושיווק.

חברת סונול מצייינת ללקוחות את מה שיש בדלק בכל מקרה.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אז זה אומר שגם הדלק של פז לדוגמא הוא "דרגון ודלק שחוסך דלק" , ומה לגבי ה 99 ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אם כך, אז מה שונה הדלק של דראגון משאר החברות, כנל לגבי אוקטן 99 שנימכר בסונול

זה כנראה פשוט תוספים שמוסיפים כבר בתחנות עצמן.

:-) just smile
פורסם

אין כזה דבר דראגון, מוסיפים תוסף לדלק עוד בבית הזיקוק, גם למיכליות של פז ושאר החברות, דלק יצאה בזמנו בקמפיין פרסומי שהדלק מגיע עם תוסף, זה ניצול של הלקוח הקטן שלא מודע לדבר הזה, אנשים גם חושבים שהדראגון הזה באמת שינה להם משהו ברכב, מפעם לפעם זה די מצחיק לשמוע.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אם נסתמך על דברייך, כל הדלקים הנמכרים בכל התחנות הינם מתוספים ?

 

מה לגבי אוקטן 99 (איזה חופר אני)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בכל תחנות הדלק מגיעה אותו הדלק בדיוק ומספיק לדבר שטויות על כל מיני תוספי פלא , הכרתי בן אדם שבבעלותם של בני משפחתו יש חברה להפצת דלק ותחנת דלק, והוא בעצמו גם נהג על מיכלית והוא אמר לי בפרוש שהדלק שכולם מקבלים הוא אותו דבר (וזאת לפי תקן מסוים של תוספים שחייבים להוסיף לדלק בישראל).

יש תחנות שמוהלות דלק ולכן איכות הדלק שם נמוכה, יש תחנות שהמובילים מוהלים דלק לפני שהם מגיעים לתחנה וגם שם איכות הדלק ירודה.

אישית אחרי פרשת המהילה וזיוף המונים של חברת דלק בירושלים אני משתדל לא לתדלק אצלם.

וסתם למידע אצלי גם ברכב הנוכחי וגם ברכב הקודם צריכת הדלק הכי טובה היא מתדלוק בפז (תחנה קבוע) וזאת לאחר שניסיתי את כל החברות והרבה תחנות באזור ירושלים.

פורסם

אני גם חושב שאיכות הדלק תלויה בתחנה עצמה, ולכן צריך למצוא אחת טובה ואמינה, שתהייה תחנת תידלוק קבועה.

השיטה שלי לקביעת תחנה אמינה:אני בודק מס' תחנות ולאחר מכן מחשב את צריכת הדלק, הצריכה תהייה המדד לאיכות הדלק בתחנה.

לגבי הטענה על איכות הדלק בפז, אני יברר שוב את הדברים.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

×
×
  • תוכן חדש...