Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיין לא התייחסת לשאלה ששאלתי מה תפקידו של החבר שנמצא בתחום.

 

שנית, רצוי וכדאי כמו שנאמר לתדלק בתחנות מוכרות, לבדוק מידי פעם את הפירסומים של מנהל הדלק לגבי תחנות מוהלות, להתרחק מהן ובמקביל גם להזהיר אחרים.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אם נסתמך על דברייך, כל הדלקים הנמכרים בכל התחנות הינם מתוספים ?

 

מה לגבי אוקטן 99 (איזה חופר אני)

 

1 -כן ,כל הדלקים מתוספים לפי התקן .

2 - 99 זה בעצם 98 אם" תוסף" ,תשובה של סונול ל"דראגון" של דלק.

לגבי עניין התוסף ראה סעיף 1 :)

P.S

בזמנו עשיתי מועדפת בסונול, משם המידע למי שמעוניין

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם
עדיין לא התייחסת לשאלה ששאלתי מה תפקידו של החבר שנמצא בתחום.

 

שנית, רצוי וכדאי כמו שנאמר לתדלק בתחנות מוכרות, לבדוק מידי פעם את הפירסומים של מנהל הדלק לגבי תחנות מוהלות, להתרחק מהן ובמקביל גם להזהיר אחרים.

 

 

ל'

 

אלוהים יודע למה הם לא יוצאים בקמפיין פרסומי לגבי התחנות המוהלות (סוג של הרתעה) או לפחות שיפרסמו בצורה גלויה יותר את המידע הזה ושיהיה קצת יותר נגיש לאזרח הקטן.

 

מה גם שלא זכור לי שיש רשימה מעודכנת של תחנות מוהלות (או שיש ואני אשמח לקישור)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אם אינני טועה פירסמו אותה לא מזמן על גבי הפורום.

רשימת התחנות המוהלות לא משתנה בדרך כלל, ואותן תחנות כמעט מופיעות בה כל פעם מחדש.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני חייב לציין, שכבר יותר משנה קבוע אני מתדלק בפז, לפני שבוע תדלקתי בטן והצלצולים הקלים מאוד שהיו לי נעלמו פתאום לחלוטין, זה ההבדל היחיד שאני מרגיש, שום הבדל בסחיבה, בתגובה של המנוע או משהו כזה.

 

מה שכן לעולם לא הרגשתי הבדל בצריכת דלק בין תחנות שונות ותדלקתי בעשרות תחנות ברוב אזורי הארץ.

פורסם

הבעיה שבארץ לא מצליחים לעשות חרם צרכני .

אני זוכר לפני כשנתיים תפסו את הרשת "ש.י.א אנרגיה" מוהלים באופן מרוכז!

היתה אפילו כתבה בחדשות.

אז הם הגדילו קצת את ההנחה ואנשים עדיין ממלאים שם :screwy:

וזה במקום שהמדינה תסגור את כל הרשת ברגע שתפסו אותם !

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

שמעתי שבארץ מזקקים דלק מאוד איכותי ומייצאים אותו לחו"ל והוא לא ניתן למכירה בארץ, מישהו יודע אם אכן יש אמת בדברים?!

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
אם אינני טועה פירסמו אותה לא מזמן על גבי הפורום.

רשימת התחנות המוהלות לא משתנה בדרך כלל, ואותן תחנות כמעט מופיעות בה כל פעם מחדש.

 

 

 

 

 

 

ל'

 

יותר מעניין תחנות חדשות שמוהלות, לפי מה שזכור לי 75 אחוז מהתחנות בעיר רחובות מוהלות, בגלל זה אני די מתעניין כדי לא ליפול על תחנה מוהלת. כיום אני מתדלק בנס ציונה בגלל זה בתחנה ידועה שגם נותנת הנחה של 30 אגורום בשרות עצמי.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

ברחובות יש את מיקה בצומת ביל"ו,דלק איכותי ,מתדלקים שם קבוע ואין רעשים וקירקושים.

ויש שטיפה חיצונית ועיתון.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אולי נפתח שרשור המלצות על תחנות דלק ושכל אחד יתאר את בדיקת המעבדה שהוא ביצע ועל הדרך להמליץ על סניף ילו/מנטה שבו המוכרת שווה טיפ

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

שאני מתדלק בפז ולא חשוב באיזה תחנה של פז המנוע מתחיל לצלצל (שהתורים עולים יש רעש כאילו המנוע דופק)

שאני מתדלק בדור אלון כלום.... אין שום דבר...

ב2 מוסכים אמרו לי שהדלק של פז לא משו...

פורסם

אצלי בפיאסטה ז"ל היה מצב הפוך - אחרי תדלוק בכל תחנת דור המנוע היה מצלצל כמו פעמון, חוץ מדור בית חורון שאחרי תדלוק אצלם המנוע היה מגמגם ונחנק בטורים נמוכים...

 

בשום תחנה אחרת - לא סונול, לא דלק ולא פז לא נתקלתי בתופעה כזו.

פורסם

תדלקתי בדור בחדרה, וזאת פעם היחידה שהצלחתי להגיע ל500 קמ לטנק דלק.

אני מניח שזה היה מיקרי .

יתר הפעמים גם כן זה נבדק על מיכל מלא....

אבל אין מדד נוסף כמו אותו מסלול נסיעה .

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

×
×
  • תוכן חדש...