Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכלוםם צוהרים טובים

אתמול שבאתי לראות משהו מה הבאג'ז הבחנתי בדבר מוזר שקרה לי פעם אחת לפני זה וחשבתי שזה לא קריטי ראיתי כי בצד אחד של הבאג'ז צד ימין מלא מים כיאלו כמו מים כאלה ברמה עדינה אחרי אדים ושמתי לב שהסאב והמגבר גם כן היה עליהם שכבת מים כזאת עכשיו יכול להיות שזה חוסר של אוויר בבגא'ז וגורם לאדים ובגלל זה יש מים או שזה יכול להיות חור מישהו יכול לנסות לעזורר לי בזה מדובר ברכב מיצובישי לנסר 92 ויש לי עוד שאלה קטנה לגבי איטום של הבאג'ז כמה פחות או יותר עלויות של זה ?

תודהה רבה יקיר

פורסם

אם לרכב הייתה תאונה או אפילו מכה (כלומר מעט מעבר ללחיצה על הטמבון) יכול להיות שיש איזה מרווח שנכנס מים.

לפעמים גם אחרי תיקון זה לא הכי מסתדר . בדיקה פשוטה קח צינור מים ותתחיל לשפוך על כל איזור הבגג' איזה 5 דקות לאחר מכן תפתח אותו ותראה אם נכנס מים ,אם כן אז תפנה לפחח רכב ותן לבעל מקצוע לסדר את זה .

 

 

 

 

 

 

 

 

בברכה אלכס

פורסם

תודהה רבה לך אלכס על התשובות המהירות שרשמת לי אני ינסה לבדוק את הדרכים שאמרת ואם זה עדיין לא יעזור אז נפנה לבעל מקצועע ומה לגבי לאטום את הבאג'ז כמה זה אמור לעלות פחות או יותר כי אני מתחיל לשמוע רעשים של פח מהבגא'ז וזה כנראה מחוסר אטימות ...

פורסם

עד 1000 ש"ח (לי יצא 700 באפלאוז במכה עם רווח של כ5 סנטימטר)

יותר מזה על מכה לא רצינית נראה לי מוגזם

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

×
×
  • תוכן חדש...