Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6715 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השימוש של הרכב הוא לזוג צעיר עם תינוק וכלב בינוני (צריך מרחב מספיק לאחסון עגלה מתקפלת).

השימוש - כ-60% נסיעות עירוניות וכ-40% בין-עירוניות.

עדיפויות שיקולי קניה ע"פ הסדר:

1. חסכון בדלק

2. אמינות

3. בטיחות (פאסיבית)

4. חסכון בתחזוקה

מעט פחות חשוב הוא נושא הנוחות.

אני מעדיף רכב עם גיר ידני (שיקולי חסכון בדלק, באמינות ובתחזוקה).

הבעיה שההתלבטות היא על טווח רחב יחסית של רכבים כגון:

קטן - פיאט פונטו ספייס משנתון 2004.

משפחתי - רנו מגאן II (עדיף דיזל) משנתון 2004 (עם דחיקה של התקציב כלפי מעלה).

גדול - פיאט דובלו (טורבו דיזל) משנתון 2003.

שוב אדגיש כי הרכבים הנ"ל הינם דוגמאות ואשמח לקבל הצעות נוספות (כמו למשל סטיישן כלשהי).

בתודה מראש.

פורסם

אם היה לי כסף זמין, הייתי קונה דובלו 2003 בלי לחשוב, ויש אפילו בלוח המכירה בפורום אחת כזו.

חסכוניות, מרווח , כח מנוע, אמינות - הכל עונה לפרמטרים שלכם יופי, רק מבחוץ היא לא תזכה בפרסי יופי...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מגאן 2 דיזל רכב מאוד חיסכוני, מרווח, בטיחותי וגם נוח. נקודה חלשה באמינות שלה זה הטורבו.

בשביל מודל 2004 במצב טוב תצטרך להוסיף עוד 10K.

אפשרות אחרת לרכב חיסכוני - סיאט קורדובה דיזל.

היא פחות נוחה מרנו וגם פחות בטוחה אבל יותר אמינה .

יש לה בגאז' מספיק גדול לעגלה מתקפלת. מה שאין לדעתי בפונטו או רכב סופר מיני אחר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ראשית, תודה על התגובות.

האם יש בעיה ספציפית עם מנוע הטורבו של המגאן II? מהמידע שחיפשתי עליה בפורומים הבנתי שהיא אמורה להיות אמינה (בעיקר בהיעדר הגיר האוטומטי), אך לא נתקלתי בטענות כלפי המנוע שדי שובח על חוזקו וצריכת הדלק הטובה שלו.

לגבי הקורדובה, האם התחזוקה שלה סבירה או שהיא יקרה כמו פולקסוואגן? היתה כזו לחבר שלי והוא מאוד אהב אותה, אבל התחזוקה עלתה לו לא מעט אם אני זוכר נכון - היה עניין עם סלילי החימום של המנוע שנשרפו לא מעט ועלו הרבה ועוד כל מיני בעיות. אגב, הוא עד היום מתגעגע למזגן שלה שהיה לא פחות ממדהים.

לגבי הפיאט דובלו, האם מישהו יודע מה צריכת הדלק של מנוע הטורבו דיזל?

תודה.

פורסם

יש לי קגנו DCI מודל 2007. מנוע 1500 טורבו (כמו במגאן 2).

הטורבו התקלקל אחרי 9 חודשים. למזלי הרכב באחריות.

וזה מה שמצאתי:

http://www.parkers.co.uk/advice/forum/topic.asp?TOPIC_ID=18664

 

תחזוקה של קורדובה לא יותר יקרה מתחזוקה של מגאן במוסכים מורשים.

היה לי לפני זה פולו קלאסיק SDI (רכב זהה לקורדובה). תקלה רצינית ראשונה קרתה אחרי 230 אלף ק"מ וזה היה דווקא המדחס של מזגן (אגב גם אני עוד לא פגשתי מזגן כמו בפולו\ קורדובה).

עד 240 אלף נסעתי על קלאצ' מקורי.

צריכת סולר בקורדובה 1:18 ממוצע.

בעיות בסלילי חימום מנוע לא היו לי.

בקשר לדובלו.

להלן נתונים של דובלו חדשה כולל צריכת סולר ע"פי נתוני היצרן.

רק תזכור שבפועל יש צריכה יותר גדולה. אני מאמין שהיא בערך 1:14 ממוצע:

http://cars.walla.co.il/ts.cgi?w=/@version&vid=742

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...