Jump to content

yovi

  • פרסום הודעות

    61
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות yovi

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. תודה לכולם, אבחן הצעות מחיר מרוברט ומראנדן ואשתדל לעדכן.
  2. תודה. טיפלתי בו בעבר (כשעבדתי בתל אביב...) מחפש מוסך יותר קרוב לירושלים.
  3. בעבר נכוויתי מהרבה מוסכים בעיר ואחרי כמה שנים שהצלחתי להמנע מכך, אני מקווה שהמצב השתפר. אשמח אם תוכלו להמליץ על מוסך מקצוען (רצוי כמובן שתהיה לו היכרות טובה עם הצרפתיות) וברמת אמינות גבוהה. עד היום טיפלתי במרכז, אבל מאחר שאני גר ועובד באזור י-ם, קשה לי להתפנות לטיפולים במוסך רחוק. תודה מראש,
  4. נסה לברר אצל מתקין כמה עולה להוציא לך חיבור AUX לדאשבורד - זה יכול להיות חוט זכר-נקבה פשוט או שקע שמקובע היכנשהו. בהנחה שלמכשיר יש הכנה ל-AUX, זה לא אמור להיות יותר מדי יקר.
  5. תודה על התגובות. כעקרון, אני מקבל את המכשיר הבסיסי ומצלמת הרוורס בחינם כהטבה על הקניה של הרכב. אין לי צורך עז להוציא כסף על שדרוגים כלשהם (מה גם שהשדרוג של ה-2000 ש"ח שהוצע לי נשמע לי יקר מאוד אם מכלילים החזר על המכשיר הבסיסי). כרגע מערכת השמע המקורית לא מתאימה למצלמת רוורס, אבל מכילה דיבורית Bluetooth וחיבורי USB ו-AUX ויש לה קליטת רדיו ממש טובה. כלומר, הסיבות היחידות, לטעמי, לעשות את ההתקנה, הן מצלמת הרוורס ותצוגה טובה יותר של המערכת. השאלה היא אם כדאי להמנע מההתקנה? אם אני כבר משדרג ומשלם על זה, אני ארצה איכות, אמינות וחיבוריות לסמארטפון (שכפול תצוגה), אך לא נראה לי שמדובר בעלות ס
  6. אני משתמש בזה בפחות מ-30 ש"ח ועושה עבודה לא רעה בכלל. ניתן להאריך למיקום טוב יותר של המיקרופון עם כבל AUX. החסרונות העיקריים: * צריך לטעון אחת לכמה ימים (לפי השימוש) * זה שהוא בולט החוצה מהפאנל * צריך להחליף ידנית את מקור השמע בקבלת שיחה * צריך להדליק ע"י לחיצה ארוכה כשנכנסים לרכב (הכיבוי אוטומטי אחרי פרק זמן קצר מהתנתקות) בהצלחה
  7. שלום, קניתי את הדאסטר מהטרייד של קרסו וכחלק מהקניה קיבלתי וואוצ'ר להתקנה של מערכת מולטימדיה ומצלמת רוורס בחברת גל-אור חלקי חשמל ותאורה לרכב, שלהבנתי תתבצע ע"י ESI מערכות לרכב. המוצר הוא כנראה סיני ששמו zed zi622. המתקין הציע לי שדרוג למערכת ZED 687 אנדרואידית בכ-2000 ש"ח. השאלה היא האם מישהו יכול להמליץ או לחוות דעה על המכשירים או על המתקין? בנוסף האם כדאי בכלל להמנע מההטבה הזו? בתודה מראש
  8. למערכת ההיגוי אני פחות חושש, אלא בעיקר לנזק במשאבת ההגה שבגלל שהיא מונעת ברצועה (לא חשמלית) היא תעבוד "על ריק" ועשויה להתחמם, להפגע ולגרום לקריעה של הרצועה - מה שעשוי לגרור נזקים היקפיים. השאלה אם מנסיעה כזו עשוי להגרם נזק כפי שתיארתי
  9. שלום לחברי הפורום, ברכבי - פג'ו פרטנר 2008 1.6 HDI במהלך נסיעה ברכב, נשמע רעש מכיוון הצד הקדמי-ימני של תא המנוע ולאחר מספר דקות התקשח ההיגוי. לאחר שהרכב עמד כשעה, ראיתי שהצטבר שמן ליד הגלגל הימני-קדמי וסביב בית הגלגל. כשפתחתי את תא המנוע ובדקתי את מיכל נוזל ההיגוי, ראיתי שאין נוזל היגוי ובנוסף, ראיתי שסביב יציאת הלחץ של משאבת ההיגוי (מונעת ע"י רצועת האביזרים) יש רטיבות רבה - נראה שנפרץ שם אולי איזה אטם של החיבור. האם ניתן לדעתכם ליסוע מחר בבוקר למוסך עם הרכב (נסיעה של כ-50 דק') או שמוטב להעלות את הרכב על גרר? בתודה מראש,
  10. תודה. אולי יש לך או למישהו אחר רעיון ממה זה יכול לנבוע? מקווה שזה לא מעיד על החלפת קלאץ' דחופה או על בעיה בגיר. אכנס לבדיקה בחמישי הקרוב במוסך המרכזי.
  11. היי בגירה, האם נתקלת בתופעה של מעין "חופש" בגיר בזמן החלפת הילוכים? תחושה שבעת עזיבת הקלאץ' יש חופש והגיר נכנס לשילוב לאחר השהיה קטנה.
  12. תודה על התגובה. נדמה לי שאמפאר בנתניה. אני יודע שממלאים ברכב שמן סינטטי מלא 5W30, כך שלחלוטין אין סיבה ברורה לעשות פלאשינג. האם מקובל "לדחוף" טיפול כזה בכדי להגדיל את הרווח? זה לא עשוי דווקא לפגום במנוע? [עכשיו אחרי קריאה קצרה על חוויות של אחרים באמפאר מאוד מתחזק הרושם של ניפוח עלויות].
×
×
  • תוכן חדש...