Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משפחתי רכשה את המאזדה 3 החדשה וכשלקחתי אותה מהחברה הם אמרו לי שאסור לי להפעיל במערכת דיסקים צרובים שזה פוגע בקרן לייזר של המערכת ושזה יכול לגרום לכול המערכת לההרס ושבנוסף לזאת זה יבלע את הדיסקים מה אתם מציעים לי לעשות כי אני לא מתכוון לקנות דיסקים מקוריים.....

והאם מהירות הצריבה משפיעה על איכות הדיסק ועל איזה מהירות כדי לצרוב???

תעזרו בבקשה אני לא יודע מה לעשות :(:(:(:(

פורסם

אם אני לא טועה, ענו לך ב YNET.

 

אבל זה בסדר שאתה רוצה לקבל דיעות נוספות.

 

בכל אופן, לפי דעתי, תצרוב לך דיסק מוזיקה במהירות נמוכה (מהירות גבוהה פוגמת באיכות) ותנסה.

 

מקסימום, לא יקרא את הדיסק, אבל לבטח שלא יתקע.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אני צרבתי כבר כמה דיסקים וז קורה אותם בלי בעיות אבל רציתי לדעת אם זה פוגע במערכת עצה, אם כן אז איך???? והאם אמומלץ לשמוע דיסקים צרובים :?::?::?:

מצטאר שאני כזה נודניק אני פשוט לא רוצה לפגוע באוטו

פורסם

שמע בעיקרון אין הרבה הבדל בין דיסק צרוב למקורי, אבל מה, תשתמש בדיסקים לצריבה של חברות מוכרות כמו tdk maxell וכו... וכמו שכבר נאמר עדיף לצרוב במהירות נמוכה יותר מהמהירות המכסימלית של הצורב וזה תלוי גם בצורב שאתה משתמש בו.

 

אם אתה מתכוון לדיסקים מת"מ בת"א אז תנסה אם זה עובד לא צריכה להיות שום בעיה(אלא אם אתה משתמש בהם בתור מעמד לבירה :) )

פורסם

תודה רבה אנשים :lol::lol::lol:

אה ורק אם אתם יודעים איפה אני יכול לקנות את הצבע בשביל לרשום את המספר על הכיסוי של האוטו תודה

kim

×
×
  • תוכן חדש...