Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פולו 96, אני מעוניין להחליף את השמן במנוע ופילטר השמן. אני לא סגור איפה הוא נמצא...

העלתי תמונות על מה שאני חושב שזה הפילטר....

בתמונה נראה בצבע שחור , האם זה זה? תודה

DSC04831.jpg

DSC04830.jpg

פורסם

לא ברור בדיוק על מה אתה מדבר.

בתמונה השמאלית הפקק השחור, אני חושב זה הוא פקק מילוי השמן.

בתמונה הימנית מה שמתחת לצינור האפור, אני חושב שזהו האלטרנטור.

פורסם

משאלותייך נראה שאתה לא בקיא במכונאות ולכן המלצתי לגשת למוסך ולראות כיצד מבצעים החלפת שמן מנוע+פילטר שמן לפחות פעם אחת.

איזה כייף לי :)

פורסם

ואם בכל זאת אני מעוניין לבצע את זה לבד.. הסבירו לי איך לבצע וזה לא נשמע מסובך, אבל לא הבנתי איפה הפילטר שמן.

פורסם

שלום לחבר,

 

1. אנא ציין מהו קוד המנוע כפי שרשום ברשיון הרכב

2. בצע חיפוש בפורום כיצד מחליפים שמן מנוע+מסנן וגם בדוק ברשימת הפרוייקטים

3. אני הצרף לך מדריך בשפה האנגלית+תמונות כיצד להחליף שמן+מסנן לרכב שברשותך

איזה כייף לי :)

פורסם

אני דווקא לא הייתי מפרק את הצינור בתקופת החורף.

הצינור מספק אוויר חם מסעפת הפליטה לכיוון פילטר האוויר ובתקופה האחרונה הטמפ' צונחת מתחת +10 מעלות צלזיוס לכן המלצתי לא לפרק את הצינור.

איזה כייף לי :)

פורסם

בפולו שלי אין שסתום ולכן, אם אני משאיר

את הצינור, המנוע כל הזמן יקבל אויר חם,

ולכן ביטלתי אותו.

 

המנוע עובד יותר טוב כאשר הוא שואב אויר בטמפ של הסביבה

 

ועובד פחות טוב, כאשר הוא כל הזמן מקבל אויר חם

×
×
  • תוכן חדש...