Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבל על הפיצול... יש לא מעט חברים, שחברים בשני האירגונים, ויותר על כך- יש חברים שלהם בשני האירגונים! עד עכשיו גם אלו, שעזבו את המועדון/לא היו מלכתחילה חברים בו- כולם באו לאותו מקום, וישבו ביחד עם אלה, שחברים במועדון! אני אישית לא רואה כל בעיה/סיבה לפיצול המפגש, ולא מובנת לי הסיבה לכך! יותר על כך: אם יש למי משני "הצדדים" בעיה עם ה"צד" השני- אינני רואה זאת באור יפה, מכיוון, שבעצם, אין ולא אמורים להיות כאן "צדדים", אלא אך ורק אנשים, שמאוחדים בתחביב שלהם המשוטף! אז אנא, אנשים- בבקשה, תהיו קצת יותר בוגרים- לא באנו לכאן בשביל מאבקי כח/צדק- באנו בשביל להנות. זה ייגמר בזה, שלא נהיה חברים באף אירגון! :evil::roll::?

 

למה? לגיטימי שכל אירגון יהיה עם האנשים שנאמנים ומאמינים בו.

לפי מה שהבנתי IVC מתכננים לעשות שם קונספט שונה מאד מהמפגשים שהיו שם עד היום, לרכז כמה מועדנים יחדיו

תחת גג אחד יכול להיות שואו/מפגש מוטורי אדיר כל שבוע.

כמו כן, זה יגרום לזיקה מאד חזקה ולאיחוד ושיתוף בין "הזרמים" שחולשים על התחביב .

 

 

hukan.jpg

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני עוד לא חבר של...

 

 

 

ובקשר לאמרקאיות המועדון שלנו נשאר בפינה שלו :twisted: ככה שבטח יהיו יותר אירופאיות.

 

הנה עוד אירופאיות בשבילך

 

pic1.jpg

 

 

10_img2.JPG

 

toilet-image3.jpg

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

היי

 

לדעתי, ככלל, יש מקום לקיים באזור המרכז כמה מפגשים, ובמקרים מיוחדים לקיים מפגש אחד גדול ומאוחד.

 

יש יתרונות למפגש קטן יותר, והם האינטימיות, החברות, ההרגשה שכל אחד שייך ושווה, ועוד.

מצד שני, יש מקום לקיום מפגש גדול בשעה שרוצים להראות אחדות וגודל בנושא/רעיון מסויים

בכדי להשפיע באמצעות הגודל (שלעיתים כן קובע) על רשויות, דעת קהל וכו'.

או בכדי לקיים אירוע מרגש בסדר גודל ענקי.

 

הרי למרות הבדלים יחסית קטנים, כל השותפים לתחביב מעוניינים בטובת נושא האספנות.

לכן זכותו של כל אדם להתקיים ולהחזיק בדיעותיו, ואם ניתן בשעת הצורך - יש ללכת יחד.

 

בברכה

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם
למה? לגיטימי שכל אירגון יהיה עם האנשים שנאמנים ומאמינים בו.

לפי מה שהבנתי IVC מתכננים לעשות שם קונספט שונה מאד מהמפגשים שהיו שם עד היום, לרכז כמה מועדנים יחדיו

תחת גג אחד יכול להיות שואו/מפגש מוטורי אדיר כל שבוע.

כמו כן, זה יגרום לזיקה מאד חזקה ולאיחוד ושיתוף בין "הזרמים" שחולשים על התחביב .

ואם יש אנשים, שמאמינים (עדיין) בשני האירגונים יחד? ולא רואים סתירה ביניהם? ואני יכול להבטיח לך, שיש לא מעט כאלה! ולמה באמת לא לרכז כמה מועדונים- זו כבר שאלה אחרת, אני אישית תמיד הייתי בעד - כל עוד, עם כל הכבוד, לא מדובר בחבורות המטומטמים, שעומדים באמצע הכביש ומפריעים לכניסה עם האוטו, ולא רוצים לזוז- ולא חשוב, מאיזה מועדון הם באו!:evil:

 

אין לי בעיה עם זה, שיש כמה מקומות מפגש- כל עוד הם מראש תוכננו ואורגנו ע"י אנשים הקבועים, שרגילים לבוא אליהם ורק אליהם בכל מיקרה, ורק מדי פעם באים למפגש אחר. יש לי בעיה, כאשר האנשים, שנהנתי לפגוש אותם ולשבת איתם במפגש ה"רגיל" הקבוע - פתאום נהיים מפוצלים לשני "מחנות" נפרדים, שלא רוצים כל קשר ביניהם! שוב- אני לא נכנס כרגע, מי אשם יותר ולמה- אני מדבר על התוצאה: חלק ניכר מהאנשים יסבול, בגלל שיהיה לו בלגן: לאן ללכת, עם מי, למה, איפה יותר מעניין, וכ"ד!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

קראת את הספר שני ערים?

הוא בסוף מת בשביל החברים הקרובים שלו :-P טוב נו המפגשים לא כאלה רחוקים אתה יכול לצלוח את תל אביב ולהיות בשניהם.

 

אבי נוף?! האם זה נאום בחירות עתידי?

אבי נוף יו"ר מועדון החמש הבא!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אבי נוף?! האם זה נאום בחירות עתידי?

 

היי קובי

 

לא נאום ולא בחירות.

 

דיעה זו שלי אודות המפגשים הובעה אין ספור פעמים בפורומים השונים,

גם רשמיים וגם לא. זו דעתי ואני מאמין בה.

יש החושבים ההיפך ממני, וגם להם זכות להחזיק בדעתם.

 

הדבר החשוב ביותר הוא שלעת צורך, אם יבוא, נתאחד כמה גופים "לצורך העניין המשותף".

אם נחזיק מועדונים/סניפים/מפגשים או כל דבר אחר שהוא רק בגלל אגו ומריבה אישית

ולא נשכיל לחבור יחד למען הנושא עצמו - זו תהיה נפילתנו.

 

גנאדי,

אני מבין אותך, אולם לפעמים אין ברירה, וצריך להחליט לאיזה מפגש או קבוצה להגיע,

וזה ממש לא אומר שאם אתה מגיע למקום מסויים אתה נגד החברים במקום השני.

אתה יכול לבקר במקומות השונים, ללא מחוייבות למקום קבוע, ותראה שזה די נחמד.

אגב, במפגשישישרון כבר היית?... סתאאאאאאם. :roflmao::roflmao::roflmao:

 

ערב טוב

אבי נוף.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

על המדף בסופר יש גם תנובה וגם יוטבתה ועכשיו נכנס שחקן חדש מחלבות דן...ירוויחו הלקחות! מי שיהיה טוב יותר יזכה...ושיקפצו הרגישים לחלב!-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
ושיקפצו הרגישים לחלב!-רן

עשיתי קפיצה + סיבוב 360 מעלות עם הסנואובורד, מספיק בשבילך?

בברכה,

הרגיש לחלב.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

לאור הלחץ האטומי במפגש שישי בתקופות "חמות" יותר, למה לא לנסות מיקומים שונים? לא יודע מה איתכם, אבל אני רואה את זה גם כאחלה תירוץ לכתת את גלגלי, למנה ראשונה מועדון החמש כדי לפתוח התיאבון, ולעיקרית קפיצה לבוטני הIVC. ולקינוח? מנה מומלצת של כירכרות וכיכרות בזיגוג גשם חורפי בניחוח סופרלנד. בתיאבון.

 

 

 

המחיר לא כולל שירות תיקונים

 

אבי .פ.

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם

לך קל להגיד- איך אני אמור "לקפוץ" בין המפגשים עם המשאית?!:shock::evil:

 

אבי, מפגש השרון היה ונשאר עדיין "בתכנון", ולא בהכרח כ"כ רחוק. זה לא איום!:twisted::lol:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

מעדיף לקמארו...:twisted::roll:8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

האם החניה במתחם החניה של ההיכל היא בתשלום?

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.


×
×
  • תוכן חדש...