Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורם :-D

רציתי לדעת האם המגבר דגם: GTO1004

מבית: JBL עוצמה של המגבר 600 וואט עוצמת גישור 260 RMS

יתאים לקומפוננט הרץ היי אנרג'י ולסאב הרץ ES300

אני יודע שהמגבר לא ינצל את הסאב עד הסוף ולמרות זאת המגבר יתן ביצועים חזקים ואיכותיים לסאב ולקומפוננט?

ושאלה נוספת יש לי רדיו דיסק מסוג Kenwood דגם KDC- 234 המוכר אמר שכנאה אין לו יציאה למגבר

וצריך לשים מנחת האם חשוב להחליף את רדיו דיסק בשביל לא לפגוע באיכות ובעוצמה , חשוב לציין שהתקציב בעיתי

האם דה קריטי

 

תודה מראש :wink:

פורסם

הרמקולים הרץ היי אנרג'י: 125RMS.

4 הואם.

המגבר ייתן לך 100RMS לערוץ, לדעתי זה די מספיק לרמקולים ויפתח אותם.

 

לגבי הסאב, אם תתן מפרט של הסאב זה יעזור לנו.

וגם אני לא מוצא כלום על המגבר (חוץ מהספק לרמקולים וזהו) בגישור אין מידע.

אם תתן גם מפרט על מגבר זה יעזור.

 

לגבי הרדיו דיסק, חיפשתי קצת מידע עליו, לא רשום שיש יציאה למגבר.

תצטרך לקנות מנחת בשבילו, אבל זה לא כזה טוב לאיכות.

עדיף למכור את המכשיר הנ"ל ולקנות מכשיר אחר בעל יציאה אחת/שתיים למגבר.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

הסאב:

ההספקים שלו הם 350 רמס ו700 וואט.

קצת מידע באנגלית על הסאב:

Component: Subwoofer

Size mm 300 (12”)

Power peak 700

Handling continuous program 350

(Watt)



Impedance Ohm 4

Frequency Hz 25 - 250

response



Sensitivity dB/SPL 91,6

Outer mm 312

diameter



Mounting mm 276

hole diameter



Magnet size mm 141

Total depth mm 143

Mounting mm 128

depth



Total driver lit 1,8

displacement



Weight of one Kg 5,600

component



Voice mm 60

coil diameter



Magnet Double magnet,

High density flux ferrite

Cone Water repellent, pressed paper cone

המגבר:

מגבר 4ערוצים בעוצמה כללית של 600 וואט.

- 4 יציאות של 100RMS כל אחת.

- עוצמת גישור 260RMS.

- טווח היענות 10-47,000 Hz.

- CROSSOVERS LP בנוי.

- יחס אות לרעש 85 dB.

- אופציה לגישור להגברה חזקה יותר.

- טרמינלים מוזהבים להגברה מושלמת.

- שליטה על כל ערוץ בנפרד.

- עיצוב דק ביותר .

- איכות וחדות צליל גבוהה ביותר

- מגבר שקוף

- כולל שליטה על הסאבוופר.

- נורת ביקורת למצב PROTECT .

- מערכת הגנות מלאה כנגד עומס יתר, מתח ישר .

פורסם

לדעתי הרמקולים והסאב מתאימים למגבר.

המגבר לא ממש יפתח את הסאב, אבל ייתן 260RMS שלדעתי זה מספיק.

ייתן לרמקולים 100RMS שייפתח אותם, שלדעתי גם מספיק.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

המגברים שלי ושלך נותנים בגישור אותו הספק +-

ובוא נגיד שאני מרגיש שהשיער על הראש שלי זז שהסאב מנגן,אבל הוא לא חזק מידי,הוא סאב מדויק מאוד.(בתיבה אטומה)

לדעתי לא צריך יותר מזה,אולי לך הוא לא יספיק אתה צריך לשמוע אותו לפני על מגבר דומה.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

×
×
  • תוכן חדש...