Jump to content

tg007

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tg007

  1. תודה על העזרה הרבה יתקבלו בשמחה עוד חוות דעת
  2. הסאב: ההספקים שלו הם 350 רמס ו700 וואט. קצת מידע באנגלית על הסאב: Component: Subwoofer Size mm 300 (12”) Power peak 700 Handling continuous program 350 (Watt) Impedance Ohm 4 Frequency Hz 25 - 250 response Sensitivity dB/SPL 91,6 Outer mm 312 diameter Mounting mm 276 hole diameter Magnet size mm 141 Total depth mm 143 Mounting mm 128 depth Total driver lit 1,8 displacement Weight of one Kg 5,600 component Voice mm 60 coil diameter Magnet Double magnet, High density flux ferrite Cone Water repellent, pressed paper cone המגבר: מגבר 4ערוצים בעוצמה כללית של 600 וואט. - 4 יציאות של 100RMS כל אחת. - עוצמת גישור 260RMS. - טווח היענות 10-47,000 Hz. - CROSSOVERS LP בנוי. - יחס אות לרעש 85 dB. - אופציה לגישור להגברה חזקה יותר. - טרמינלים מוזהבים להגברה מושלמת. - שליטה על כל ערוץ בנפרד. - עיצוב דק ביותר . - איכות וחדות צליל גבוהה ביותר - מגבר שקוף - כולל שליטה על הסאבוופר. - נורת ביקורת למצב PROTECT . - מערכת הגנות מלאה כנגד עומס יתר, מתח ישר .
  3. שלום לכל חברי הפורם רציתי לדעת האם המגבר דגם: GTO1004 מבית: JBL עוצמה של המגבר 600 וואט עוצמת גישור 260 RMS יתאים לקומפוננט הרץ היי אנרג'י ולסאב הרץ ES300 אני יודע שהמגבר לא ינצל את הסאב עד הסוף ולמרות זאת המגבר יתן ביצועים חזקים ואיכותיים לסאב ולקומפוננט? ושאלה נוספת יש לי רדיו דיסק מסוג Kenwood דגם KDC- 234 המוכר אמר שכנאה אין לו יציאה למגבר וצריך לשים מנחת האם חשוב להחליף את רדיו דיסק בשביל לא לפגוע באיכות ובעוצמה , חשוב לציין שהתקציב בעיתי האם דה קריטי תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...