Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהידע שלי יש שני מנועים לפיאט בראבו, 1.4 ו1.6

אני ראיתי ביד2 מודעה של פיאט בראבו ספורט עם מנוע 1.8 שנת 96 ידני

 

יכול להיות שבאמת זה 1.8 או שהבנאדם לא יודע בכלל על מה הוא מדבר?

ג'ימיניב!

פורסם

בהחלט יכול להיות, לידיעתך יש המון דגמים שלא מגיעים לארץ, משיקולי יבואן בלבד. וחבל .

לגבי הבחור, אינני יודע מהיכן הרכב שלו אם הוא מקורי או לא, אבל יש בראבו עם מנוע 1800.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

דגם כזה קיים, נקרה BRAVO GT, מנוע 1.8 113 כ"ס, לא הגיע ביבוא סדיר.

 

מה שכן הגיע, זה מספר יחידות קטן מאוד של בראבו HGT, מנוע 2.0, 5 צילינדר וכ 150 כ"ס.

 

 

פורסם

מה שמוזר זה שהוא לא הזכיר שום דגם GT בנוסף אלא רק פיאט בראבו עם מנוע 1800

בקשר לבראבו שאני מכיר שזה לא HGT או משהו בנוסף אין כזה דבר מנוע 1800

 

בכל מקרה, רק רציתי לברר, תודה על העזרה!

ג'ימיניב!

פורסם
דגם כזה קיים, נקרה BRAVO GT, מנוע 1.8 113 כ"ס, לא הגיע ביבוא סדיר.

 

מה שכן הגיע, זה מספר יחידות קטן מאוד של בראבו HGT, מנוע 2.0, 5 צילינדר וכ 150 כ"ס.

 

זה גם מה שאני יודע. מנוע זהה לזה של הפיאט קופה רק ללא טורבו.

על ה-1.8 לא שמעתי.

×
×
  • תוכן חדש...