Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש לקנות רכב וחשבתי על כמה סוגים כמו פולו שנת 01-02 או אקסנט שאת הרכבים הלה אני מכיר דיי טוב

אבל בחיפוש מצאתי שסקודה פאביה עונה על המחיר שאני מחפש בשנתונים יותר גבוהים וגם רכב לא רע נראה אז רצתיתי לדעת אנשים שיודעים על הרכב הזה אם הוא טוב? שווה את המחיר? איך האיבזור שלו? וכמובן איזה בעיות נפצות אצלו? ומה לבדוק במיוחד כשהולכים לראות רכב כזה?

גם ברמת הטיפולים ואחזקה שלו האם היא יקרה ליפניי כן היה לי פולו ואמרו לי שזה בערך אותה אחזקה

תודה לכל מי שיכול לעזור..

פורסם

כן אני יודע על חיפוש ועשיתי.

אבל במידע שמצאתי הוא יותר על שאלות ספציפיות.

אני רוצה יותר מידע כללי, על אחזקה אם היא יקרה? ,ועל אם האוטו אמין?, והאם הוא שותה דלק?

וכמובן מה לבדוק כשאני אלך לראות רכבים, אם יש דברים שבדר"כ מתקלקלים או שצריך לשים לב אליהם.

ו-RS מהחיפוש שעשיתי רשום שלך יש או היו 2 פביות אז נראה לי שאין איש שידע לענות טוב יותר מימך אם תוכל אז תודה.

מצטער אם זה חפירה פשוט כבר נפלתי פעם אחת עם אוטו ואני לא רוצה ליפול שוב.

פורסם

היו לנו שתי פביות 16 שסת', 101 כ"ס - ידניות.

 

הראשונה הייתה 02, ברמת גימור Comfort. השנייה הייתה 06, ברמת גימור Ambiente Plus.

 

שתיהן שמרו על אמינות מצויינת.

 

צריכת הדלק מעולה - כל עוד רגל ימין לא כבדה יתר על המידה :-)

 

ממליץ בחום - קנייה מצויינת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

היתה לנו אחת 04 נפח 1.4 , רכב אמין ,לא חסכוני למנוע שלו אבל ,

מתנייד על קינג שחור 06 עם צריכה דלק של האמר H2

פורסם

קשה למצוא פביות.

בעיקר מהשנתונים הראשונים.

ובייחוד כאלו שהנתונים שלהן סבירים.

 

פאביה הוא רכב מצויין, ואין לך שום סיבה לא לקנות אותה חוץ מזה שקשה למצוא.

 

אופציות נוספות הן איביזה וקורדובה (שהקורדובה זה איביזה עם בגאז', אבל בגלל שערסים לא אוהבים אותה המחירים שלה נמוכים יותר וקל יותר למצוא אחת במצב סביר).

×
×
  • תוכן חדש...