Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6758 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשלדלקן שלך יש ערך נפשי יותר גדול מלאוטו עצמו.

כשאתה אומר לעצמך "למה הסיקס הזה יכול לעקוף את הפקק דרך השטח ואני לא? נעקוף אותו!"

GS300.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כשאתה לא שם לב שכבר פתחו שרשור דומה לפני שנה וחצי (ולא חיפשת טוב) :oops:

שביט, ברגע של הלקאה עצמית

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כשת'רד כזה לא באמת מעניין אותך...http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=162217&highlight=%D7%9B%D7%99%D7%91%D7%95%D7%99+%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

*כשאתה חוזר מנסיעה ומספר לאבא שעשית תאונה ודפקת את השאסי, הוא מגיב ב"טוב נו".

*אם כשאין מספיק מכוניות ליציאה לכל החבר'ה אתה עושה נגלות.

*כשלא באמת אכפת לך מאיפה הבחורה שהכרת בפאב ביום שישי.

*כשהאוטו מוציא רעשים מוזרים בערך מכל פינה ואתה אפילו לא טורח לבדוק למה.

*כשכל החברים רוצים שתמיד אתה תנהג כשיוצאים בתירוץ של "מה אכפת לך יש דלקן!"

*כשאתה נתקל בפקק ואתה עוקף אותו דרך שטח שג'יפים טובים ומנוסים כבר נפלו בו (שם דפקתי את השאסי אגב).

*כשאתה יוצא בלילה עם חברים והם שואלים אותך לאן יוצאים אתה אומר "לא יודע נזרום כבר לאנשהו".

*כשבסתר ליבך, למרות שאתה יודע שזה לא בסדר ולא מספר על כך לאיש, אתה מבסוט מעליית מחירי הדלק.

*כשהמערכת סטריאו שלך ברכב היא בעצם הפלאפון שלך.

חזרתי לפורום לאחר 3 שנים מהנות במיוחד בצה"ל. :-D

(שבמהלכן קצת התבגרתי ולכן אני מעוניין מאוד לשנות את שם המשתמש שלי, אם זה אפשרי).

"172..one day you will be mine"

פורסם

כשהקלאץ' כבר לא זוכר למה הוא משמש,

כשאתה כבר לא זוכר מה זה רגש בדוושות.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

-=- כשיורדים לך 3000 שקל מהברוטו ואחרי 10 שנים של הפסדת תנאים סוציאלים אתה מבין שיכולת ליקנות רכב חדש בהפרש.

 

-=- במקום לריב עם הבן שלך שלא יקח את הרכב, אתה מתווכח איתו על למה הוא לא לקח אותו

 

-=- אתה בטוח שכשתילחץ גז עד הסוף זה הרכב הכי מהיר על הכביש.

 

-=- לא מעניין אותך כמה במבה ואפרופו היצטברו מתחת למושב האחורי.

 

-=- כשהילדים יושבים מאחור, אתה מחלק להם טושים.

 

-=- שמתקינים לך דיבורית, אתה מבקש שיתקינו אותה במקום שהחורים בדשבורד יהיו הכי בולטים לעין.

 

-=- אתה בטוח שכל מה שתיזרוק מתחת למושבים יגיע מתישהו למחיזור, גם אם זה פחיות ובקבוקים.

 

-=- אתה מחפש להחנות את הרכב מתחת לעץ מלא יונים, העיקר שכשתחזור אליו הוא יהיה מוצל וקריר.

 

-=- בפיקניקים אתה חונה ליד המנגל אפילו אם זה דורש ניסיעה בעפר וצליחת דיונות.

 

-=- בל'ג בעומר הרכב של הוא מחסן הקרשים, אתה הוא זה שאוסף אותם ומביא אותם למרכז האירוע.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
כשהקלאץ' כבר לא זוכר למה הוא משמש,.

כשאתה מבקש רכב עם קלאצ' (או פוקוס עם 5 דלתות לצורך העניין) קצין הרכב מסתכל עליך במבט של ???? וחברת הליסינג מסתכלת עליו במבט של "נראה לך שיש לנו??"

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

* שבמקום להתקשר בלחץ לחברת הביטוח אתה מתקשר בנוחותה לקצין רכב והשאלה הראשונה שאתה שואל זה "איזה רכב חלופי יש לנו ? "

 

* כשמדרכה נראית לך כמו קטע כביש רגיל לגמריי

* כשפסי האטה הם סוג של הנאה סטייל "רכבת הרים"

* כאתה נוהג ברכב חדש שנת 2008 שעולה מעל ל 100 אלף ש"ח, אבל הכסף שלך בבנק יספיק לך מקסימום לארוחה במקדונלדס

פורסם

  • כשאתה כבר לא זוכר באיזה צבע השמן בכלל אמור להיות, או היכן המדיד, או רחמנא ליצלן, איך בודקים שמן גיר.
  • כשיש לך מנורה אחת שרופה בפנס האחורי, למרות שהרכב הוא מודל 2008, והפתרון הוא החלפת הווישרים.
  • כשאתה בוחן את מגבלות הפיזיקה, ומחנה את הרכב ב"זווית גישה/נטישה" של 50 מעלות ומעלה.
  • כשהרכב מוצע לך בכל הצבעים האפשריים, כלומר לבן וכסף.

פורסם

שנסעת לשטח וחזרת מהחרמון שהרכב נראה כך-צולם אתמול.חדי העין ישימו לב שזה רכב של אלדן.

 

כמה נשמות טובות ציירו לנהג החביב אבר מין גברי על הליכלוך :-)

תמונה045.jpg

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
זה קורה לרבים וטובים, בעיקר בכביש 6 כשאין פז.

 

+1 :mm_blush::|

 

כן... מילאתי באיזה 50 ש"ח... ה50 ש"ח הכי מבוזבזים בחיים שלי. (טוב נו, האמת שהבאתי קבלה וקיבלתי החזר)

 

וכן, זה קרה עקב חוסר בפז...

 

זה לא עקב חוסר בפז אלא בגלל טמטום וחוסר במינימום אחריות עצמית. א... וקמצנות.

Veni Vidi Vici

פורסם
  • כשאתה כבר לא זוכר באיזה צבע השמן בכלל אמור להיות, או היכן המדיד, או רחמנא ליצלן, איך בודקים שמן גיר.
  • כשיש לך מנורה אחת שרופה בפנס האחורי, למרות שהרכב הוא מודל 2008, והפתרון הוא החלפת הווישרים.
  • כשאתה בוחן את מגבלות הפיזיקה, ומחנה את הרכב ב"זווית גישה/נטישה" של 50 מעלות ומעלה.
  • כשהרכב מוצע לך בכל הצבעים האפשריים, כלומר לבן וכסף.

 

אהבתי את החנייה... פעם אחת החניתי שברולט אוואו בעליה שהייתה די רצינית, על איזה תלולית. אני מסתכל ורואה הרכב בהצלבה, גלגל אחד באויר :) לא הייתה לי מצלמה...

פורסם
זה לא עקב חוסר בפז אלא בגלל טמטום וחוסר במינימום אחריות עצמית. א... וקמצנות.

 

לא. זה פשוט בגלל שהשעון האחרון שמסתכלים עליו זה הדלק.


×
×
  • תוכן חדש...