Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כשאתה נוסע במזדה 2 ליטר, גומר מנוע 3 פעמים ועדיין מתעקש לא לבדוק שמן..

 

 

זה בעקבות כמה שרשורים הזויים שהיו פה, לא?:-D

 

 

כשאתה צריך להתקשר לעבודה כשאתה יוצא מהקניון כדי שיזכירו לך איזה אוטו יש לך.

פורסם
היי אתם טיפוסים ממש רעים, כאילו שרכב מליסינג זה חינם

 

לי אישית אם היה רכב ליסינג הייתי שומר כאילו שזה שלי מבחינת שמן - מים - חניה אנד שיט, כי אחרי הכל האוטו מוצמד אליכם במשך 36 חודשים או 70 אלף ק"מ לערך, מה שכן אני יכול לאמר שהייתי נוסע לפחות 5000 ק"מ בחודש, אם לא יותר, בקטנוע אני עושה 200 ק"מ כל יום, אז באוטו ? דמיינו.

קודם כל אף אחד כאן לא בנאדם רע ושום דבר לא נעשה מרוע, סתם להצחיק קצת, זה הכל.

חוצמזה, עובדתית, ברגע שאתה מקבל רכב מהעבודה ומפסיק לדאוג לו מבחינה כלכלית, אתה מתייחס אליו קצת אחרת ממה שהתייחסת לרכבך הפרטי- נוסע קצת יותר, לא מתעסק בטיפולים ולא מתבאס יותר מידי על עליית מחירי הדלקים.

ועוד אחד לסיום- 200 ק"מ ביום כפול 22 ימי עבודה זה כבר 4400 ק"מ לחודש, ומה עם סופי שבוע? לא יוצאים מידי פעם?

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כשאין לך יותר מ-2 כריות אוויר.

כשאין לך ABS ובקרת יציבות.

כשאתה משוכנע שלרכב יש יותר אחיזה מפורמולה אחת ויותר יכולות שטח מהאמר.

כשאתה נוסע לתוך שלולית ענק ולא ממצמץ.

כשהמדבקה היחידה שיש לך על האוטו היא של "אם רכב זה עשה עבירה..."

כשאתה מתעצבן עליו אתה בועט לו בפח, שירגיש יותר טוב את המכה...

כשאתה פותר בעיות בקבינה עם פטיש...

כשאתה מפרק משהוא, מחזיר, ונשארים לך 5 ברגים שונים...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

כשאבא שלך וחבריו נוהגים במאזדה טאסות:lol:

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם
* חבר מציע לקפוץ לגלידה.....באילת!

 

פעם עשיתי זאת, כשלקחתי לתקופה מסויימת רכב ליסינג מהעבודה כשהייתי במעבר בין רכבים.

נסענו למסיבה באילת, וחזרנו אחריה.

אני נהגתי גם את ההלוך וגם את החזור (אחרי קצת מנוחה), הנסיעה המעייפת ביותר שעשיתי.

 

 

כשהמד דלק שלך אף פעם לא מגיע לאדום

 

עשיתי פעם את הבלתי יאומן ונתקעתי בלי דלק ברכב ליסינג.

הייתי צריך להוסיף על חשבוני כדי שאוכל להמשיך לנסוע 8)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

-כשהמגבים משאירים טיפה אבל ממש טיפה מים על החלון ואתה בכל זאת דואג שיחליפו לך אותם.

-האוטו מלא אבק, בוץ ואתה עדיין אומר לעצמך (כבר חמישה חודשים)בסוף שבוע אני ישטוף .

פורסם

שאתה מסתכל בתלוש משכורת ואז אומר לעצמך:"כוס אמק... חודש הבא אני מבטל את הליסינג וקונה חיפושית " ולמרות זאת עובר עוד חודש ושוב הסיפור חוזר על עצמו

פורסם

כשאתה נוסע לשתות בירה באילת (בירה אחת כן?) ויום למחרת נוסע לעשן סיגריה בת"א.

*סיפור של חבר* :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

כשאתה נוסע מצומת ראם עד נחשון (10 ק"מ) בשטח כי איזה להקה מופיעה באחד הישובים באיזור והכל פקוק.

כשנהג בויטארה מסמן לך עם הבוהן אחרי שעלית אחריו עליה של 35 מעלות:). (באותו מקרה של קודם).

 

 

-כשהמגבים משאירים טיפה אבל ממש טיפה מים על החלון ואתה בכל זאת דואג שיחליפו לך אותם.

-האוטו מלא אבק, בוץ ואתה עדיין אומר לעצמך (כבר חמישה חודשים)בסוף שבוע אני ישטוף .

 

אצלי זה ככה גם ברכבים הפרטיים.

פורסם

 

עשיתי פעם את הבלתי יאומן ונתקעתי בלי דלק ברכב ליסינג.

הייתי צריך להוסיף על חשבוני כדי שאוכל להמשיך לנסוע 8)

 

זה קורה לרבים וטובים, בעיקר בכביש 6 כשאין פז.

פורסם

עשיתי פעם את הבלתי יאומן ונתקעתי בלי דלק ברכב ליסינג.

הייתי צריך להוסיף על חשבוני כדי שאוכל להמשיך לנסוע 8)

 

כנ"ל, בנס הרים.

 

וכמעט נתקעתי בלי דלק בכלל.

 

איכשהו, אפילו 20 שקל שאתה שם על דלק ברכב ליסינג נראים כמו בזבוז אטומי... :?

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]


×
×
  • תוכן חדש...