Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גיא אתה מדבר על האותיות ? לא נראה לי שהם יהיו כ"כ מסוכנים , יכולים להיות והזיק הרבה ביותר , אבל לא מחייב.

נק' מחשב מעניינת בן .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חברה תודה על ההארות(עם-א)אתם צודקים אוליי לגביי הפיבר אבל עם המיקום של הקרוס והחיויט

זה כבר עניין של טעם פשוט נראה לי יותר להרכיב אותם שם

חוץ מהעניין הזה אני כבר הזכרתי שכל מערכת ה"חשמל" הפיוזים וכל"הבוכתה" שם זה ליופי לא עובר שם שום מתח

פורסם

התקנה מיוחדת. אין ספק.

מקצועית. יש ספק. יש הרבה דברים שלדעתי לא הייתי עושה בהתקנה כזו.

ובמיוחד בבחירת רכיבים. שילוב של רכיבים איכותיים. DLS. ורכיבים בינוניים -- אלמני.

אבל לגבי שזה לא לצורך פירסום. וכו. לדעתי זה לא נכון. וזה בגלל כל ההדגשות של הרכיבים.

הפרסומות המודגשות. המדבקות. בקיצור לדעתי לא מדוייק.

אחרי זה עשית שיפוץ לרכב יחודי זה יפה. אבל תזכור שבגלל זה קל יותר לזהות אותו! בגלל היחודיות. (ביטוח)

 

ולגבי ההתקנה.

הקומפוננט מותקן לדעתי טוב. רכיבים מקובצים. נקודת סאונד אחת. אבל צריך לשמוע כדי להגיב לגבי הכיוונים של האלמנטים.

הקרוסים נראים זרוקים ומחוברים סתם. כבלים מכוערים ונראים מסכנים. ולא מסודרים. היה אפשר להתקין את הקרוסים בעוד לפחות 100 דרכים יפות יותר ומיוחדות. בולטים / מוצנעים.

המגברים נראים זרוקים על החלק העליון. השילוב צבעים יפה. אבל המגברים הורסים את הסדר. בגלל הצבעים.

הסאבים לא זהים. הכיתוב לא זהה בהתקנה.

החוט שלהם נראה דק ומסכן. ונראה סתמי.

יש כיתוב בחלק התחתון (אלמני). לא בולט. לפחות בתמונות.

כל הבלגן של הפיוזים מיותר לגמריי! מכוער. וסתמי. ולמי שטיפה מבין. גורם לזלזול במערכת. היה יותר אפקטיבי להתקין את המגברים בצדדים. ואת הקבל במרכז. ואת החיווט אליו. ולא את המגברים למעלה ואת הבלגן במרכז.

 

ההתקנה חוץ מזה יפה. ומיוחדת.

מעניין לשמוע את הרכב.

 

ויעקב. אתה לא צריך להגן עליו. למה הוא עושה כך וכך. אנשים נתנו דעה. לא לדעתך. סבבה. כאשר אתה תתקין תגן על העבודה. ותסביר למה. כאשר אין לך מושג. למה ואיך, אין צורך בתגובות שלך.

 

לפותח השרשור. בכללי עבודה יפה. ומיוחדת.

יפה לראות השקעה ברכבים לא רגילים. ומערכות שונות. מקווה שהמערכת נשמעת לטעמך. ואתה מבסוט מהתוצאה. זה הכי חשוב! .

 

אלי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תן הסבר למה הקרוסים מסכנים תשכיל אותי הריי אם תכניס אותם לאיזו פינה אחרת יהיו אותם חוטים(2.5)ואותם חיבורים

רק המיקום הוא עיניין של טעםsoundman

 

אני רציני למי שיש תשובה למה חשוב שהקרוסים יהיו ממוקמים במקום מסוים אם יש לזה חשיבות?

תשיבו לי זה חשוב לי לדעת -תודה

פורסם
אני רציני למי שיש תשובה למה חשוב שהקרוסים יהיו ממוקמים במקום מסוים אם יש לזה חשיבות?

תשיבו לי זה חשוב לי לדעת -תודה[/qu

למיקום של הקרוסים אין חשיבות כל כך מילבד יופי,והוא התכוון שהכבלים ניראים מיסכנים ולא הקרוסים.

תיתחדש בנייה יפה מאוד

אתה מגיע בשבת למיפגש:-)

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

למה יש לך פיוז לחוטי מינוס?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מדהים.

עובר חודש וכאילו הפורום מקבל אמניז'יה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=183336&highlight=%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%94+%D7%91%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A7%D7%95

 

התרד' הזה היה פה בדיוק לפני חודש, תחת הכותרת:"התקנת מערכת בשירוקו 82".

מעניין למה התרד' המקורי ננעל:roll:, ועוד יותר מעניין כמה זמן יקח לתרד' הזה להנעל:).

under construction..

פורסם
זה לא פרסום של שום חנות תראה ותהנה אח שלי רק חבל שאתם לא שומעים!

מעניין מאוד! אם לנסוע עד מעלות,להמשיך קצת הלאה עד לצומת חוסן ולפנות ימינה ואז שוב פעם ימינה ולהיכנס לחנות מערכות סטריאו, מעניין מי הבעלים שם ואיך קוראים לו? אההה כן נזכרתי מיקי! :lol::lol::lol:

נ.ב: מיקי תמסור ליורה שיפסיק ללכלך מאחורי הגב!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

שילוב גרוע בין הרכיבים , קומפוננט מצויין , מגבר ברמה מאוד נמוכה , HU כנ"ל ,לדעתי סאונד טוב לא יצא מכל העיניין הזה וחבל , רואים שהשקעת הרבה מחשבה ועבודה , באמת מעניין מי המליץ לך על הסט אפ הזה.

בלי שום קשר ישר כח על העבודה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6769 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...