Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חוץ מהמערכת יש המון חלקים ברכב ששיפצתי

כמו הדש בורד מילאתי אותו בפוליאסטר ורצועות פיבר וציפיתי אותו בעור

גג חדש הגה חדש מע-חשמלשטיחים שהוצאתי וחידשתי

בקיצור הרבה ניקיון-בכלזאת שנת 82

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מב שבתכל'ס: איך נשמע? מאוזן? במה בגובה נכון? פשוט מוזר לי לראות טוויטרים על הדלתות ולא בקורות A/משולשי מראות.

אבל באמת שנישארתי עם הלשון בחוץ, כזו מערכת על, נו, כזה אוטו :)

מתחדשת*

פורסם

לא ציפיתי לדבר כזה כאן .

נראה בדיוק כמו רכב תצוגה של DLS בניה ברמה מאוד גבוהה .

נקיון נשמר שם , אני מאוד מקווה שנעשה גם איטום .

שאר ההשקעה ברכב הייתה במקום לטעמי .

כדי להשלים את הרכב הייתי מוסיף מגנזיום לגלגלים , אני חייב לציין שזה הרס לי את התענוג :cry:.

חוץ מזה הכל מושלם , רכב אספנות מאוד נחמד .

רק אם אפשר שוב לקבל קצת יותר מידע מה בדיוק מותקן רכיבים, רדיו דיסק ? מגברים עם שמות ? , איטום יש או אין , והבאת את הכל ביבוא אישי ? או קניה בארץ ?

ביטוח !!! מישהו כבר הזכיר את זה ?

בולי ? אני חושב שהטווטרים יושבים ככה זה מוסיף הרגשה קצת יותר מיוחד מאשר תקועים במקום שלא רואים אותם מבין ? לא הכל חייב להיות אותו הדבר . המקום שהם יושבים הוא גם מאין בניה שכזאת , אני בטוח שזה היה מתוכנן ככה

אחלה עבודה , ד"א במה אתה עובד שעשית את כל העסק הזה ? הסירטוט והכל , סמלים וכו'...

תתחדש ותהנה

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

בסה"כ עבודה יפה אבל:

1.אין סדר בכבלים ובית פיוזים, הם מפוזרים ועולים זה על זה.

2.מה זה הכבל הזה בסאבים? הוא מספיק לך?

3.מגברים לא ממוקמים טוב, ואם ברמה זו אז כול הכבלים בחוץ ( של מגברים ), אם כך אז היתה מתקין מגברים ליד קבל, במקום הבית פיוזים, ואת פיוזים היתה מסדר בפינה בעמודה. כך =.

4.קריסים בדלת, לא נראה טוב.

 

טוב זה לפי טעמי :wink:, אבל ממש כל הכבוד על השקעה.

פורסם

אויי שטויות , אני רואה שכולם רגילים שהכל מוחבא בתוך התא כפפות או הדלת .

העניין של הסט בחוץ ורואים אותו לדעתי מושך מאוד , נראה ממש מעוצב וברמה גבוה !

יש פה מעין סחף כזה של הגבות , אחד מגיב לדעתו (אני לא רוצה להגיד איזה אחד) וכל השאר אחריו (בבקשה לא לקחת אישי) רק בגלל מה שהוא אמר .

הלוואי ואני טועה , בכל מקרה אני מצטער אם אני פוגע במישהו !

אלי אני כבר מפחד התגובה שלך אם היא תהיה עלי , בעדינות .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

יעקב, אף אחד לא רגיל לשום דבר, אבל בעבודה מוקפדת ומושקעת שכזו, חבל לא לשים לב לדברים הקטנים.

וכן, עם בניה כזו זה צורם לראות את הקרוסים מודבקים להם שם כשהחוטים גלויים לעיניי כל.

מסכים עם כולם שנכרת כאן עבודה טובה ומושקעת, אבל דווקא בגלל זה הפרטים הקטנים צורמים לעין הלא מזויינת שלי עוד יותר.

 

הבחור הגיע לכאן בשביל ביקורת, בין אם חיובית או שלילית הוא ייקבל אותה.

אני מקווה שכביקורת בונה.

 

 

 

תומר.

פורסם
אויי שטויות , אני רואה שכולם רגילים שהכל מוחבא בתוך התא כפפות או הדלת .

העניין של הסט בחוץ ורואים אותו לדעתי מושך מאוד , נראה ממש מעוצב וברמה גבוה !

יש פה מעין סחף כזה של הגבות , אחד מגיב לדעתו (אני לא רוצה להגיד איזה אחד) וכל השאר אחריו (בבקשה לא לקחת אישי) רק בגלל מה שהוא אמר .

הלוואי ואני טועה , בכל מקרה אני מצטער אם אני פוגע במישהו !

אלי אני כבר מפחד התגובה שלך אם היא תהיה עלי , בעדינות .

 

יעקב

לא אל תחשבו שאני "מלחלך", פשות צריך לתת מותיבציה לאנשים, ואם כך ורכב זה "רכב תצוגה" אז צריך לעמוד ברמה ארופיית.

פורסם

בולי אתה חושב שיש בעיה עם זה שהקרוסים מודבקים בחוץ?

רואים אותם , זה היופי רואים הכל , מרשים ביותר (ביננו תחשוב כמה בחורות זה מביא יותר מאשר סט איכותי שמותקן כמו מערכת מקורית ) .

אני חושב כשאם תבוא עם הרכב למפגש הבאה הוא מאוד מאוד יבלוט , מקווה לסאונד נקי וחלק , יש לי הרבה צפיות מרכיבים כאלה.

יפה שאתה מעביר ביקורת בולי =) מעריך כל הודעה שלך .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אתה מפספס את הנקודה שלי כל הזמן..

אין לי בעיה עם ה"שואו".

כל אחד שיציג את מה שהוא רוצה בדרך שהוא רוצה.

אבל את החוטים אפשר להסתיר, להעביר עם קידוח עדין מתחת לדיפוני הדלת, לבנות להם "תא", בדיוק כמו שבונים רצפה כפולה בתא מטען של רכב על מנת להשקיע את המגבר ולהמנע מהרצות חוטים מיותרות.

 

התצוגה לא מפריעה לי. כבר ייצא לי לבנות מערכות ובגאז'ים לאנשים שחיפשו שואו ומנורות שייקסימו בחורות. אבל דאגתי שמה שאמור להיות מאחורי הקלעים, נשאר מאחורי הקלעים.

 

 

ותאמין לי, סט 3 חלקים שמכוון כמו שצריך, כמעט בלתי אפשרי להמנע מתצוגה מעט מוחצנת שלו.

אני כרגע מנסה 'לעדן' את הסט שלי כך שישתלב טוב יותר בגוון הריפוד הפנימי של האוטו. שפחות ייצרום. אבל זה עדיין רחוק שנות אור מלוק של "מערכת מקורית".

פורסם

כמו הדש בורד מילאתי אותו בפוליאסטר ורצועות פיבר.

 

 

 

עשית טעות רצינית,הדשבורד בנוי כך שכאשר חס וחלילה יש תאונה,במקרה שהוא נשבר הוא לא יגרום לפציעה לנהג וליושבי הרכב.

בכך ששמת פיבר ו"חיזקת" את הדשבורד יצרת סוג של סיכון,הדש יכול להשבר וליצור מעין "סכינים" אשר יכולים לגרום לפגיעה קשה בגוף הנהג או היושב לידו.

 

חוץ מזה,בניה יפה מאוד,מושקעת בטוב לב,מעניין איך הסאונד:)

 

בן.

Got To love It

פורסם

הבנתי את הנק' שלך .

אני חושב שאת זה הוא עשה בכוונה , הרי הוא היה יכול לבנות תא לחוטים אני חושב דיי בקלות עם עבודה כזאת .

זאת הייתה בחירה שלו .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
אתה מפספס את הנקודה שלי כל הזמן..

אין לי בעיה עם ה"שואו".

כל אחד שיציג את מה שהוא רוצה בדרך שהוא רוצה.

אבל את החוטים אפשר להסתיר, להעביר עם קידוח עדין מתחת לדיפוני הדלת, לבנות להם "תא", בדיוק כמו שבונים רצפה כפולה בתא מטען של רכב על מנת להשקיע את המגבר ולהמנע מהרצות חוטים מיותרות.

 

התצוגה לא מפריעה לי. כבר ייצא לי לבנות מערכות ובגאז'ים לאנשים שחיפשו שואו ומנורות שייקסימו בחורות. אבל דאגתי שמה שאמור להיות מאחורי הקלעים, נשאר מאחורי הקלעים.

 

 

ותאמין לי, סט 3 חלקים שמכוון כמו שצריך, כמעט בלתי אפשרי להמנע מתצוגה מעט מוחצנת שלו.

אני כרגע מנסה 'לעדן' את הסט שלי כך שישתלב טוב יותר בגוון הריפוד הפנימי של האוטו. שפחות ייצרום. אבל זה עדיין רחוק שנות אור מלוק של "מערכת מקורית".

בולי אני לא אומר שהכבלים שמחוברים בחוץ זה לא יפה, פשוט אם כך אז צריך מסגרות ליציאה.

כמו בתמונה.

14.jpg

פורסם

שים לב למה שכבר רשמתי:

אבל את החוטים אפשר להסתיר, להעביר עם קידוח עדין מתחת לדיפוני הדלת.

קידוח.

בדיוק מה שעשו בפלטה של המגבר בתמונה הנ"ל.

פורסם
כמו הדש בורד מילאתי אותו בפוליאסטר ורצועות פיבר.

 

 

 

עשית טעות רצינית,הדשבורד בנוי כך שכאשר חס וחלילה יש תאונה,במקרה שהוא נשבר הוא לא יגרום לפציעה לנהג וליושבי הרכב.

בכך ששמת פיבר ו"חיזקת" את הדשבורד יצרת סוג של סיכון,הדש יכול להשבר וליצור מעין "סכינים" אשר יכולים לגרום לפגיעה קשה בגוף הנהג או היושב לידו.

 

 

בן.

 

גם ממני זה ברח

בהחלט ראוי לשים לב לנושא הזה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6768 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...