Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שרובכם יודעים אני מחזיק טוארג 2007 (לפני מתיחת הפנים).

הציעו לי מהעבודה סיריון או פנדה.

בסך הכול מורידים לי 1000 ש''ח וזה לא מפריע לי כל כך.

אם אשתמש ברכב של העבודה אני לא אשלם על הדלק, לא על תיקונים ולא על טיפולים.

כדאי לי למכור ולעבור לסיריון/ פנדה?

אם כן מה עדיף לי? פנדה או סיריון?

שלומי.

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה בטוח שזה רק 1000?

 

מהנטו או מהברוטו?

 

 

אחרי מיסים והכל אתה תשלם רק 1000?

 

 

נשמע מעט מאוד.

 

כל מקרה,הביטוח של הטוארג עולה כמעט כמו האוטו שלי,אז הייתי ממליץ למכור אותו,לשים את הכסף בבנק,ולנסוע בסיריון.

 

החיסכון פה הוא אדיר,אתה תחסוך יותר ממה שאני ארוויח כל החיים:shock:

 

 

אולי אפשר על הדרך,לעשות את השרשור הזה שרשור של כמה כל אחד משלם על הליסינג שלו?:roll:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

אתה צוחק עלי??

שני דברים לי אלייך:

אם יש לך כסף לקנות טוארג, כנראה ה-1000 לא ממש יעזרו לך. תשתמש ב-1000 ש"ח לדלק וטיפולים ותהנה מרכב איכותי לעומת רכב בררה (ולא במובן של אלפא בררה).

דבר שני,

מה אתה עושה צחוק?! זה כמו להחליף פגאני זונדה (לא ה-F) במאזדה מיאטה ולפחות לא לשלם על הדלק.

 

קיצר,

אל תעשה את זה.

נאור.

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

מקום העבודה שלי עשה עיסקה עם ניו קופל ומכיוון שהם מזמינים כ 150 כלי רכב ומכיוון שהם מזמינים כל כך הרבה אז על כל רכב מקבצוה 2 הם משלמים רק 1500 בחודש על רכב במקום מחיר יותר יקר (שאיני יודע אותו).

ה 1000 האלה לא יעזרו לי אני מרויח משכורת מאוד מכובדת ו1000 ש''ח לא יעשו את המשכורת לפחות מכובדת.

שלומי.

פורסם
אז לפחות תיקח את הרכב ותתן למישהו מהמשפחה אותו,לילד,לנכד,לדוד....

 

:-)

 

 

אין לי למי.

לכולם יש רכב.

 

אני חשבתי שאם אמכור את הרכב שלי ואחזיק סיריון ובעוד כמה שנים בכסף של הטוארג אקנה רכב מתקדם בשנה וברמה של טוארג.

 

FunkyP

אני נוסע בהרבה יותר מ 1000 ש''ח בחודש.

שלומי.

פורסם

אני מהעבודה שלי לא לוקח רכב כי הם רוצים ממני 2500 ש"ח על רכב מקבוצה 2...

 

 

הייתי רוצה להיות קרוב משפחה שלך:-)

 

 

אני אומר שאם אתה יכול להתמודד עם זה שתיסע ברכב רגיל כמו רוב האזרחים במדינת ישראל,ולא משהו יוקרתי...

 

אז לך על זה!

 

תמכור את הרכב,ותחסוך המון כסף.

 

בבוא היום,תרכוש אינפינניטי FX35:wink:

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

ההחלטה שלך לא כלכלית אלא רגשית כי ברור גם לך מה עדיף מבחינה כלכלית.

השאלה היא האם אתה מוכן להפרד מטוארג ולעבור לכופסא קטנה.

שום יעוץ כאן בפורום לא יעזור להחליט.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני גם דיי רגיל לסיריון ואוהב אותו, אני לא מרגיש בירידה ברמה, לחברה שלי יש סיריון אז קל יהיה לי להתרגל גם לשלי.

 

פנדה תהיה בקשה יותר טובה?

שלומי.

פורסם
ההחלטה שלך לא כלכלית אלא רגשית כי ברור גם לך מה עדיף מבחינה כלכלית.

השאלה היא האם אתה מוכן להפרד מטוארג ולעבור לכופסא קטנה.

שום יעוץ כאן בפורום לא יעזור להחליט.

 

 

תראה

אני מודע לזה שלא תהיה לי אפשרות להוציא עוד מספר שנים חצי מליון שוב.

ואני נוהג הרבה בסיריון ואני אוהב אותה מאוד, בגלל זה חשבתי ''להתשדרג'' לסיריון להשאיר את הכסף של הטוארג אצלי ובעוד כמה שנים לקנות לי רכב ברמה של טוארג (אפילו טוארג).

שלומי.

פורסם

תגיד לי, אתה רציני?

יש לך משכורת מאוד מכובדת, 1000 ש"ח לחודש לא משחק אצלך תפקיד ומה שהעבודה מציעה לך זה פנדה?

מנקי מדרגות בקומברס מקבלים מזדה 3 :shock:

 

חוץ מזה, איזה ברנש בר דעת שמתנייד בטוארג היה בכלל שוקל לעבור לסיריון או פנדה?

אם אתה באמת מתלבט בעניין, תקרא את החתימה שלך שוב ואולי תקבל את התשובה:wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אם אתה מרוויח טוב, תוותר על הקופסאות שימורים הקטנות ותמשיך לנסוע כמו מלך בטוארג :)

 

גם אני לא מבין איך בן אדם במעמדך (לפי מה שאתה מספר) מקבל את הרכבים מהתחתית של התחתית של ההיצע.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בעוד כמה שנים לא תהיה לי אפשרות לקנות רכב ברמה כזאת

אז אני מעדיף לחסוך את הכסף, ובעוד 3 שנים בערך לקנות רכב ברמה גבוהה כמו שיש לי כרגע.

לא מפריע לי לנהוג בסיריון, לחברה שלי יש רכב כזה ואני אוהב את האוטו.

בגלל זה אני שוקל את האפשרויות

שלומי.

פורסם

תראה אני לא נכנס לך לכיס אבל אם אפשר אז ברור שלהישאר עם הג'יפ.

פשרה מעניינת נוספת היא למכור את הג'יפ ,לקבל כמעט בחינם רכב מהעבודה להתניידות חסרת ערך מוסף

כגון נסיעה לעבודה בפקקים וכו',ולצרף לו רכב עם ערך מוסף -

אם הקטע שלך הוא ג'יפים לשטח איזה ג'יפ (אמיתי...) בכמה עשרות אלפים לטיולים בסופ''ש וכו',

ככה תחסוך כסף די גדול על אחזקת הג'יפ הלא טריוויאלית (ואם הייתה כזו אז המחשבה כלל לא הייתה חולפת בראשך)

ותהנה "משני העולמות"-רכב "זונה" ליום-יום ורכב נישה שרוצים,ב- 20%-30% מהתחזוקה הנוכחית

porsche 914,2.0,1970

פורסם

תראה.

בסך הכול מטרתי היא לשדרג את הרכב שלי ולא לרדת ברמה.

חשבתי על אופציה למכור כרגע את הרכב, להחזיק סיריון/ פנדה, לחסוך עוד כסף ואז להשתדרג.

אני דיי מחבב את הסיריון ככה שאני בטוח שאני אהנה ממנה, אם הייתי מרגיש ירידה ברמה או שאני לא מתחבר לרכב אז הייתי שוקל זאת שוב.

שלומי.


×
×
  • תוכן חדש...