Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כפי שרובכם יודעים אני מחזיק טוארג 2007 (לפני מתיחת הפנים).

הציעו לי מהעבודה סיריון או פנדה.

 

אני לא מרגיש בירידה ברמה

 

אני לא תוקף אותך, אני פשוט לא מצליח להבין אותך כלל! אתה לא מרגיש בירידה ברמה במעבר מטוארג לסיריון? :shock:

 

בעוד כמה שנים לא תהיה לי אפשרות לקנות רכב ברמה כזאת

אולי כל חוסר ההבנה עומד מאחורי המשפט הזה, מה יקרה בעוד כמה שנים?

 

תראה.

בסך הכול מטרתי היא לשדרג את הרכב שלי ולא לרדת ברמה.

מטרתך היא לשדרג את הרכב ולכן אתה עובר מטוארג לסיריון? כפי שכבר אמרתי, אני אבין את זה רק אחרי שתסביר ותפרט יותר על הרציונל שמאחורי האמירה הזאת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא יודע אם לצחוק או לבכות בשבילך...

 

בכל מקרה אם אתה יורד לסיריון אני קונה לך פאה בלונדינית לכבוד הירידה לזנות :-)

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

שירשור הזוי:

- אם לבעל הטוארג לא מפריע לנסוע על סיריון אז למה מלכתחילה הוא הוציא כ"כ הרבה כסף על רכב שלהגדרתו דומה לסיריון ואין לו שום ערך מוסף בעבורו?

- מצד שני הבחור מצהיר שעוד כמה שנים הוא רוצה לשדרג את הטוארג. אם כך לרכב יש ערך מוסף בעבורו אז איך הוא מוכן לצנוח כל כך ברמה?

- מצד אחד לטענתו הוא מרוויח משכורת יפה אך מצד שני זה מה שהמעסיק מציע לו ככלי תחבורה :shock:.

 

בקיצור - דבר והיפוכו לאורך כל הדרך, כנראה ש"כוננות החופש הגדול" הוסרה בטרם עת...

פורסם

נו שויין , צרות של עשירים ..

לגבי מה שהמעסיק נותן , זה לא תמיד פונקציה של רמת השכר של העובדים שלו , הוא כבר אמר שמדובר בעיסקת חבילה עם אחת מחברות הליסינג , כנראה זה כלכלי להם הרבה יותר (ואני מבין אותם ) איפה כתוב שמי שמרוויח משכורת מסויימת ומעלה צריך להתנייד ברכב קבוצה 4+ .. ? אלא אם כן מדובר באנשים שצריכים להוכיח לעם כמה הם מרוויחים לפי הרכב שהם נוסעים , עצתי להם שיצלמו את תלוש המשכורת לדף A3 וידביקו על אחת משמשות הרכב , זה יהיה יותר יעיל , ברמת הפוזה..

 

בנוגע למעסיק הזה שאפו אחד גדול - דואג שכולם יהיו מרוצים עם מינימום פגיעה בנטו ובהפרשות - תוך כדי שהוא נותן להם פתרון תחבורתי יעיל וחסכוני (לא סתם מכוניות קטנות למעסיק יש גם שיקול של הדלק , )

 

לגבי הבחור - באמת לא יודע מה להגיד לך - באמת דילמה - אבל מובן שאתה הולך לפי השכל הישר , ויש לי הרגשה כי חצי מיליון ש"ח ימצאו את עצמם לדברים יותר חשובים / דגם חדיש יותר בעתיד.

פורסם

לפי דרך המחשבה והשאלות של פותח השרשור קשה לי להבין איך הוא הגיע למצב הזה שהוא יכול לקנות ולהחזיק טוארג.

 

ועכשיו שאני נזכר בשרשורים קודמים שלו - אכן שביתת המורים עושה רע לפורום.

 

יוחזרו המורים לאלתר :viking: למרות שאני תומך בהם.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

זה נכון שסיריון לא ברמה של טוארג, אבל אני מסביר בצורה פשוטה:

אני נוהג על הסיריון של חברתי ככה שאני דיי רגיל לאוטו ובגלל זה אני שוקל ומשתף אתכם,

כי לא תהיה לי אפשרות לקנות עוד כמה שנים רכב ברמה של טוארג אם לא אחסוך.

אז חשבתי שאם אמכור את הטוארג יהיה לי לפחות 380K ואם אחסוך עוד 3 שנים יהיה לי בהרבה יותר מ 380K

ונהיגה בסיריון היא ירידה ברמה אבל אני רגיל לכב ואוהב את הרכב ככה שלא יפריע לי להנוג בו 3 שנים.

אני פשוט חושב על המחר ואני מציאותי ויודע שאם לא אמכור את הטוארג לא תהיה לי אפשרות לקנות רכב ברמה גבוהה כמוהו, בעוד 3 שנים בערך.

 

 

אני אפילו לא מאמין שחלקכם חושבים שאני משקר לכם, בסך הכול אני ביקשתי עיצה, לא הטפת מוסר או תקיפה.

:-(

שלומי.

פורסם
אני בהחלט רואה את השפעת שביתת המורים גם כאן בפורום.

שב בשקט ילד.

 

פותח השרשור תעשה מה שטוב לך! זאת הייתה סתם הלצה אף אחד לא יגיד לך מה לעשות עם הכסף שלך.

 

כלכלית נטו הצעד שלך מאוד חכם.אם אתה חושב שתוכל לקבל על עצמך את מעבר לך על זה.

 

הכל בהנחה שרוב הנסיעות שלך הן קצרות ועירוניות מאחר והמכוניות הקטנות לא הכי בטיחותיות מחוץ לעיר ולא מתאימות לכך מבחינת נפח המנוע-האוטו ייסע אך אתה יכול להתקע בלי כוח לעקיפה נמהרת.

 

בדוק שאתה מקבל רכב עם ABS ומינימום 2 כריות אויר!!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
זה נכון שסיריון לא ברמה של טוארג, אבל אני מסביר בצורה פשוטה:

אני נוהג על הסיריון של חברתי ככה שאני דיי רגיל לאוטו ובגלל זה אני שוקל ומשתף אתכם,

כי לא תהיה לי אפשרות לקנות עוד כמה שנים רכב ברמה של טוארג אם לא אחסוך.

אז חשבתי שאם אמכור את הטוארג יהיה לי לפחות 380K ואם אחסוך עוד 3 שנים יהיה לי בהרבה יותר מ 380K

ונהיגה בסיריון היא ירידה ברמה אבל אני רגיל לכב ואוהב את הרכב ככה שלא יפריע לי להנוג בו 3 שנים.

אני פשוט חושב על המחר ואני מציאותי ויודע שאם לא אמכור את הטוארג לא תהיה לי אפשרות לקנות רכב ברמה גבוהה כמוהו, בעוד 3 שנים בערך.

 

 

אני אפילו לא מאמין שחלקכם חושבים שאני משקר לכם, בסך הכול אני ביקשתי עיצה, לא הטפת מוסר או תקיפה.

:-(

 

אם אתה תעבור לסיריון למשך שלוש שנים אתה לא תחסכוך סכום שיספיק לך בשביל להשתדרג.במקרה הכי טוב אתה תיקנה את אותו הטוארג(רק אחרי מתיחת הפנים).

פורסם

אני חשבתי שאני רשמתי את ההודעה הכי מוזרה פה (עם החיפושית והברקסים)

 

אני חושב שאתה צריך למכור את הטוארג ותתן לכסף לעבוד בבנק ובתי השקעות

בינתים הערך של הג'יפ שלך יורד מהר יחסית וזה חבל

 

אני גם חושב שסיריון זה אוטו יותר טוב מהפנדה אבל זה כבר ענין של טעם אישי

(אם יש לך השקעה טובה אז תשלח לי ה"פ)

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

אני מבין שהשיקולים שלי מוזרים, אבל אני בסך הכול מציאותי מאוד, ויודע שאין לי אפשרות להשתדרג לרכב ברמה כזאת בעוד כמה שנים.

 

אכן המטרה שלי היא לעלות ברמה ולא לרדת, אבל אם אצטרך לעבור דרך דייהטסו סיריון כדי לממש את התכלית שלי אז אעשה זאת.

נכון לעכשיו אני מקבל את האוטו בעוד כמה ימים, ויכול להיות שעד סוף השבוע הטוארג שלי ואני ניפרדים.

שבוע טוב=]

שלומי.


×
×
  • תוכן חדש...