Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6775 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוולו כרגע במוסך- מפרקים ראש מנוע לצורך שיפוץ ושסתומים....

העלות עוד לא ברורה אבל מעל 4500שח

האם יש לי קייס לתבוע את המוסך....?

השתלשלות העיניינים: הרכב לא נסע כשבועיים ראיתי שלולית שמן תחת הרכב

ונסעתי למוסך (מוסך פרטי בשכנות)

א. המוסך איתר שמשאבת ההגה נוזלת והציע להחליף באחרת (1250 שח)-

הסכמתי .החלפה בוצעה אבל שמתי לב שעשו הרבה השחזות (עם דיסק) להתאמת

התושבת של החגורה (הפולי של משאבת ההגה). ההתקנה הייתה ביום ד לפני שבוע נסעתי הביתה 15 קמ וסוכם שאחזור למוסך

לשלם ולהחליף מצבר ששבק!

ב אתמול חזרתי למוסך שלימתי את חובי ונסענו 250 מטר שם קנינו והרכבנו מצבר.

בעל המוסך שמע איזה רעש ביקש שאפתח מכסה מנוע- פתחתי לא שמע כלום נסעתי

בכוון הבית . אחרי כ6 קמ נדלקו אורות המכוונים וההגה נעשה קשה..חשדתי שנקרעה חגורה

וחזרתי למוסך. אכן חגורה קרועה ומפוררת.... הזמינו חדשה ניקו קצת...ושוב השחיזו

תושבת לפולי...והרכיבו חגורה חדשה! (עד עכשיו נסעתי כ35-40 עם החגורה מאז

שהרכיבו משאבה ועד שנקרעה...נסעתי גם כ6-8קמ ללא רצועה בערב והרכב לא התחמם!)

ג. אחרי שהורכבה הרצועה החדשה (ועוד בטרם דברנו על עלות התיקון ) בקש המוסך

שאעשה נסיעת מבחן בת מספר קמ ! נסעתי וכשהייתי מרוחק כ500 מטר מהמוסך נדלקו אורות הבקרה

החנתי לצד הדרך. כביתי מנוע וצלצלתי למוסך... הבחנה די מיידית הלך ראש מנוע

ד. הובלנו למוסך עם גרר. בשלב זה הסתבר שהרצועה החדשה לא נקרע (אם כי לק ממנה התפורר)

ונמצאו שרידי חגורה בפולים של חגורת התזמון ! להערכת המוסך

שרידי הרצועה הישנה הסתבכו והקפיצו את רצועת התיזמון מה שגרם לנזק !

עד כאן היו רק עובדות!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

יש ארבע נקודות:

א. האם ניתן ליחס למוסך רשלנות בהתקנת משאבת ההגה שגרמה אולי (איך אוכיח?)

לקריעת הרצועה...(היה כנראה רעש 6 קמ פני הקריעה אב המוסכניק לא בדיוק חיפש את הרצועה)

ב. הרצועה החדשה הותקנה בלי שנבדק באופן יסודי שספיחיה לא השתרבבו לרצועת התיזמון-

( אחרי שראיתי ובחכמה שלאחר מעשה לדעתי בדיקה כזו היא הכרחית) למה אני צריך לשאת בנזק?

ג. נסיעת המבחן נעשתה אמנם על ידי אבל הרכב לא שוחרר עדין מן המוסך- יתכן ומשפטית

ראש המנוע הלך כשהרכב היה במוסך!

ד. המוסך הסביר לי את התקלה והעריך עת תיקון. הייתי כעוס ומבולב וגם שעה די מאוחרת-

והעדפתי בשלב זה לא להכנס לוויכוח אחריות נזק לפני שאתייעץ בפורום.....

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

כמה נקודות לדעתי :

 

- על פניו נשמע שיש קייס , המקום לברר זאת זה אצל עו"ד ולא בפורום.

 

 

- אתה חייב לשפר תחביר , פיסוק ויכולת הבעה בכתב - המצב קטסטרופלי.

 

יום טוב.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

לכאורה נראה שיש "קייס" משפטי, אך צריך לקבל פירוט מדויק יותר של השתלשלות האירועים.

כמו כן, לא ברור האם מדובר במוסך מורשה או מוסך מדרכה?

פורסם

המוסך איננו מוסך וולו מורשה

באשר לפרוט אפרט ברצון. למרות שכתבתי באריכות...

מה לא פורט מספיק??

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

שמתי לב שעשו הרבה השחזות (עם דיסק) להתאמת

התושבת של החגורה (הפולי של משאבת ההגה).

 

אני לא מבין את המשפט הזה.

 

בנוסף:

עשו לך איזה אלתור ברכב כי לא היו את החלפים המתאימים?

האלתור הזה היה בהסכמתך?

אם אני מבין נכון השתמשו בחלפים לא מתאימים, ולכן היה להם אופסט כלשהו בחגורה, ובשביל לתקן את האופסט הזה ביצעו אלתור על המנוע? אם אכן היה אופסט כזה, זה בהחלט יכול להסביר קריעה של רצועה ואת המשך הסיפור, השאלה היא אם האלתור הזה נעשה בידיעתך? ובכל מקרה האם המוסך דאג לכך שהחגורה תשב כמו שצריך?

פורסם

לדעתי יש פה קייס רציני לתביעה!

 

התובע השאיר את מכוניתו אצל בעל המקצוע, על מנת שזה יחזיר לו את מכוניתו תקינה.

 

התובע אינו בעל מקצוע ועל כן הכניס את מכוניתו למוסך. (מה שמוכיח את אמונו בבעל המקצוע ,תמימותו ו"חוסר בקיאותו" בתחום)

 

הנתבע היה צריך להזהיר אותך מראש, שהמוצר שהוא שם לך פגום ויכול לגרור אחריו נזק רב.

 

מכאן שהיה מעביר אליך את האחריות במקרה וייתרחש נזק בעתיד.

 

במקרה הנ"ל ,להבנתי, בעל המקצוע לא הזהיר אותך.

 

כל האחריות לנזק שנגרם ,צריכה ליפול על בעל המקוצוע.

 

ועכשיו לתכלס, לא נראה לי שיש לך כוח להתחיל להתעסק בכל הבולשיט הזה( שכנראה לא יגמר בתקופה הקרובה) למרות שיש לך קייס רציני.

 

אם יש לך כוח להתחיל לרוץ אחרי שמאיים והכל ,אז לך על זה.

 

פעם אחת נוכיח ל""מוסכים האלה"" ,חאפרים לשמם, שלא שווה להם לנסות לעשות קומבינות עליינו!!

 

בהצלחה

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

שלום.

לדעתי יש וקים סיכוי סביר לרשלנות מיקצועית.

אם אתה רוצה לטפל נכון בדבר יש הליך מסוים שאתה צריך לעשות אסביר בקצרה.

קודם כול תתן הוראה למוסך לא לפרק ולא לנגוע.

צלם את הרכב במוסך.

שמור את חשבוניות התיקון הקודמות.

גרור את הרכב למוסך מוכר ואמין.

הזמן שמאי רכב המתמחה בתחום הערכות נזק מכניות לרכב [רצוי בעל תואר מהנדס רכב] ויש כאלה אם תרצה עזרה תפנה אלי.

במקביל תודיע למוסך שיש לו מיספר דרכים לפתור את הבעיה בצורה מכובדת.

האחת היא לסכם איתו שהוא משלם את כול התיקון ישירות למוסך או לך.

בנוסף למוסך אם הוא מסודר יש לו ביטוח לדברים מהסוג הזה [רשלנות מיקצועית]

והיה והמוסך מסרב בכול תוקף בקיצור שולח אותך להזדיין אל תפחד.

זמן את השמאי הוא כבר יבוא יצלם לפני הפרוק ותוך כדאי הפרוק וישאיר הנחיות איך לעשות ומה.

אחרי התיקון תאלץ לשלם כמובן למוסך ולשמאי ואז יש לך שתי אפשרויות או לפנות לאיגוד אם כול החומר [והם בדרך כלל הוגנים ובסדר]

או לפתוח בהליך מישפטי ארוך ומיגע [לא מומלץ צריך הרבה סבלנות]

בדרך כלל איגוד המוסכים פותר את הבעיה מהר .

יש אפשרות לפנות למשרד התחבורה ומביחנת המוסך זה הכי גרוע כי לא אוהבים אותם במוסכים.

אבל אם למשרד התחבורה אתה פונה יש להפנות את מיכתב התלונה לשר התחבורה וזה ירעיד עולמות כי הוא מיד דורש הסברים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תודה לעונים- אבל נחדד!

(1) בלי קשר ל"השחזות" גרמו או לא גרמו לקריעת הרצועה ...

עובדתית שרידי רצועה(של רצועת האלטרנטור משאבות וכו..) התלפפו על הציר מהמנוע וגרמו לתעופת רצועת התזמון

והרס ראש המנוע..

א. אם זה מהרצועה המקורית- המוסך אשם לא בדק ולא ניקה לפני שהחליף לרצועה חדשה...

ב. אם זה מהרצועה השנייה- המוסך אשם בהרכבה לא נכונה(רצועה לא צריכה להתפורר אחרי 6 קמ)

(2) המוסך לא "חאפר לשמו"...בסוף יום עבודה המוסכניק טעה...וזה קורה...

הבעיה היא רק למה כל הטעות על חשבוני...למה לא לוקח אחריות??

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
תודה לעונים- אבל נחדד!

(1) בלי קשר ל"השחזות" גרמו או לא גרמו לקריעת הרצועה ...

עובדתית שרידי רצועה(של רצועת האלטרנטור משאבות וכו..) התלפפו על הציר מהמנוע וגרמו לתעופת רצועת התזמון

והרס ראש המנוע..

א. אם זה מהרצועה המקורית- המוסך אשם לא בדק ולא ניקה לפני שהחליף לרצועה חדשה...

ב. אם זה מהרצועה השנייה- המוסך אשם בהרכבה לא נכונה(רצועה לא צריכה להתפורר אחרי 6 קמ)

(2) המוסך לא "חאפר לשמו"...בסוף יום עבודה המוסכניק טעה...וזה קורה...

הבעיה היא רק למה כל הטעות על חשבוני...למה לא לוקח אחריות??

 

 

 

שלום.

אתה רוצה לפתור בעיה או לתקן את העולם.

אם אתה רוצה לפתור את הבעיה קיבלתה הסבר מדויק ומיקצועי.

אם אתה רוצה לתקן את העול אני מאחל לך בהצלחה בכישלון.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אני רק אוסיף,

 

למיטב זכרוני אם זה סכום של עד 20,000 ש"ח אתה יכול ללכת גם ל"תביעות קטנות" מקצר את הזמן משמעותית 3-4 חודשים

ובמידה והתביעה שלך ערוכה היטב אתה יכול לנצח.

מאחר ואין בתביעה כזאת עורכי דין, תוכל להעזר בעורך דין לערוך את כתב התביעה בצורה יעילה ומשכנעת ומכאן אתה מיצג את עצמך

בבית המשפט מול הנתבע (בעל המוסך?).

 

י.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם
אני רק אוסיף,

 

למיטב זכרוני אם זה סכום של עד 20,000 ש"ח אתה יכול ללכת גם ל"תביעות קטנות" מקצר את הזמן משמעותית 3-4 חודשים

ובמידה והתביעה שלך ערוכה היטב אתה יכול לנצח.

מאחר ואין בתביעה כזאת עורכי דין, תוכל להעזר בעורך דין לערוך את כתב התביעה בצורה יעילה ומשכנעת ומכאן אתה מיצג את עצמך

בבית המשפט מול הנתבע (בעל המוסך?).

 

י.

 

בדיוק במשפטים לתביעות קטנות צריך לדעת לדבר הטב ולהיות מספיק ברור ולדעת לענות נגד הנתבע וכך יהיה אפשר "לנצח".

 

צריך לחכות בסביבות ה8 חודשים זה תלויבעומס.

 

 

ולא לוותר למוסע תלך איתו עד הסוף ומקסימום לא תנצח אהל אני מאמין שתנצח אותו במשפט הרי יש פה רשלנות, הם ניסו להתאים חלק שאינו מתאים למנוע וגרמו נזק ובכך כבר מסתיים הסיפור.

 

האם ברגע שניסו להתאים את המשאבה הודיעו לך שעלול להיגרם נזק? אם התשובה שלילית אני כבר אומר לך שניצחת.

 

האם ביקשת תיקון החלפת ראש מנוע מהמוסך על חשבונם מה היית תשובתם?

 

תוכל לפנות לאיגוד המוסכים כמו שאמרו קודמיי פנה לשם לא תפסיד כלום.

 

ואם אתה הולך על משפט ותביעות ברור שתבקש את כל ההוצאות עבור שמאי וכל מה שהוצאת על הרכב כתוצאה מהנזק.

 

בהצלחה ועדכן אותנו.

פורסם

שלום לבני ל

שלחתי לך מסר מחפש את הטלפון שלך...

שנית אני לא "אתה רוצה לפתור בעיה או לתקן את העולם." כלומר אני רוצה רק

לפתור את הבעייה...

שלישית- נוצר בפורום מצב מקרי משונה...

בשעה 21:45 קראתי את ההתיחסויות והקלדתי תשובה די ארוכה...

בנתיים הכניס בני ל ב21:46 את התייחסותו שאותה ראיתי רק היום

ב21:48 נקלטה הןדעתי שבעצם נכתבה לפני פרסום הודעת בני

 

סיכום בני אני צריך עזרה ונתחיל בטלפון

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם

שלשום הוצאתי בערב (חושך)

אחרי מיקוח שילמתי 5000שח (חצי במזומן חצי צק דחוי)

נסעתי כ15 קמ מהמוסך הביתה. החניתי ומאז אני לא נוסע ברכב....

ממש מפחד ששוב יהיה איזה סיפור...

יש מוסך וולו אמין ומורשה בנתניה/כפר סבא???

(אם לא אסע למוסך הבמרכזי ל וולו בפתח תקווה)

מפחד לנסוע ברכב

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
×
×
  • תוכן חדש...