Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6776 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.

השאלה שלי היא כזאת

בחודש 7 השנה החלפתי רדיאטור מקורי באוטו וקיבלתי אחריות לחצי שנה

חודש הבאה ניגמר לי האחריות החודש התחילו לצוץ בעיות נזילה ברדיאטור היום היתי אצל זה שהרכיב לי א תהרדיאטור והוא ניסה "לסבן אותי" הסברתי לו שהוא לא יצליח ואני אל מוכן לשלם שקל כל עוד יש לי אחריות

מחר אני צריך לקבל רדיאטור חדש ושהם ירכיבו לי אותו

השאלה שלי היא

האם בסיום העבדה אני צריך לבקש שוב אחריות על הרדיאטור החדש? זה מקובל ביכלל

זה אפשרי ? זה הגיוני?

 

והאם הם צריכים/ מחוייבים לשים לי מים ירוקים ברדיאטור החדש על חשבונם כי אני ממלא רק מים ירוקים או שהם יכולים לגבות ממני כסף על התוספת של המים הירוקים

כי פעם שעברה שהחלפתי את הרדיאטור הוא אמר לי לך תביא מים ירוקים

 

 

תודה רבה ויום טוב

פורסם

אתה צריך למצוא פשרה חכמה .

אני הייתי מבקש, אחריות של (3) חודשים, על הרדיאטור החדש.

ועל הנוזל קירור, הייתי אני משלם - ושם את הנוזל, אשר אני רוצה .

בדגש - זו פשרה , מאחר ונשאר לך, רק חודש אחריות .

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

על נוזל קירור אתה זה שצריך לשלם שוב.

בקשר לאחריות, בעקרון זה חצי שנה מיום הרכבת המצנן. אפילו אם תחליף אותו 10 פעמים תוך תקופת האחריות היא תגמר בזמן ידוע מראש.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אם אתה שם מים ירוקים ולא נוזל צינון איכותי אל תופתע אם עוד חצי שנה תתקל שוב במצנן רקוב, או יותר גרוע, מנוע רקוב.

 

מים ירוקים זה כל מיכל שלא רשומה עליו תכולה של אתילן גליקול או שווה ערך אחר, וכן ציון של תאימות לתקן.

פורסם

לפי דעתי הם צריכים לשים לך נוזל קרור על חשבונם ותוודע טוב אם הם שמים נוזל איזה נוזל זה. האחריות היא על כל המערכת ולא חלקית.

פורסם

טוב אז מה שאתם אומרים זה

שאין מצב לבקש שוב אחריות

היה לי אחריות על הישן ניגמר האחריות וגם אם אני ישים חדש לא מגיע לי אחריות חדשה

הבנתי נכון

פורסם

אוקיי אז איזה חומר את ממליצים לי ליקנות לשים ברדיאטור חומר טוב אמרתם שמים ירוקים זה לא ממש טוב

תנו לי שם ומחיר אם אפשר פחות או יותר

ותודה רבה

פורסם

דובר רבות על נוזל של פרסטון , חיפוש בפורום יגלה לך המון.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

אוקיי תיראו

החלפתי רדיאטור לחדש מהאריזה

אבל אני ממשיך לישמוע מים מיתנדנדים

 

כאילו שמתי חצי בובוק ברדיאטור ולמים יש מקום תזוזה שם וזה יוצר רעש

 

ממש מים מיתנדנדים אני שומע

 

וגם המנורה של היוניט דולקת לי ולא חסר מים

היוניט היתה מורכבת ברדיאטור הישן והעברנו אותה לחדש ועכשיו העברנו אותה לחש יותר

אני לא חשוב שהלכה היוניט גובהה מים כי היא מורכבת אולי אולי אולי בלחץ שנה וחצי

 

מה דעתכם

 

תוודה רבה ויום טוב

פורסם

אמרו לי גם שיש רדיאטור פנימי של הרכב קטן יותר ששם צריך לעשות ניקוז

זה אותו הדבר???

 

 

ורציתי להגיד לך שוב תודה רבה מרב לב על אלי ממוסך GM בת"א

אחלה בן אדם ישר ואמין

תודה רבה רבה

×
×
  • תוכן חדש...