Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחרי החלפת רוב מערכת המיזוג ברכב, הגז עדיין בורח


אביתר א.
שימו לב! השרשור הזה בן 5964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צהריים טובים לכל החברים :)

 

גם אני נפלתי קורבן להתעללות המזגן ברכבי, זה סיפור שנימשך כבר שנתיים וחשבתי שסיימתי עם זה אבל אתמול גיליתי שהדרך עוד ארוכה.

 

בהתחלה היה צינור שדלף, והוחלף הצינור, מייבש ושסתום וכמובן וואקום גז.

בפעם השנייה המוסכניק טען שזה המדחס, ומיכוון שטפלתי כל הזמן רק אצלו סמכתי עליו והחלפתי את המדחס בחודשיים הראשונים המזגן קירר כמו חדש ואז התחיל להתדרדר שוב :(

חזרתי אליו כמובן, כניראה שברח קצת גז המוסכניק החליף שוב שסתום ועשה וואקום גז.

אבל המזגן לא קירר משו..

עכשיו עבר בערך 3 חודשים מאז שהחלפתי את המדחס וחודש וחצי מאז שמולא גז מחדש, וכנראה שההחלפה היתה לחינם ושוב כל הגז ברח החוצה לחלל החיצון :(

 

למוסכניק שהייתי אצלו שהחליף את המדחס אני לא חוזר כבר עברנו שיחה לא קלה, ושעם הכסף שהוא עשה עליי שיילך לו לדברים אחרים.

 

הייתי היום אצל מוסך אחר, וכנראה שהבריחה מהמעבה שיושב בדש בורד, בעסה אבל אין ברירה נחכה לפני הקיץ הבא ונסדר שוב.

 

השאלה שלי אליכם כמה אמור לעלות החלפת המעבה, לאיזה סכום להכין את עצמי שוב? כי כבר הוצאתי המון כסף לחינם.

האם יכול להיותשזה לא מעבה וזה ממקום אחר? יש תקווה כזאת?

 

(ועוד משו קטן, אם מישו רוצה להחליף מעבה שיתאים לי לרכב בעד מדחס במצב טוב שהחליפו לי סתם מוזמן לפרטי )

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יכול להיות.

 

בריחת גז היא תקלה חמקמקה מאד שלצערי לרוב נוטים בעלי המקצוע להחליף חלקים כי "נדמה להם" וכי הם "מכירים את הרכב" וכו' וכו'.

 

עד שלא יראו לך דליפה אל תחליף שום חלק.

בריחה מהמאייד (ולא מעבה) היא אחת מהקשות ביותר לאיתור היות ואין גישה אליו. יש דרכים עקיפות לנחש שיש ממנו בריחה, למשל הכנסת שמן זרחני ובדיקת האם לאחר זמן מה יש סימני שמן זרחני בפתח ניקוז המים של המאייד.

בדיקה וודאית היא לנתק את הצינורות בכניסה למאייד, להתחבר אליו, להכניס לחץ, לחכות כמה זמן ולראות אם הוא יורד. להגיד לך שתמצא מישהו שיעשה זאת עבורך, אני בספק.

 

כדאי לבחור בבעל מקצוע מומלץ מאד שיחפש ויחפש בסבלנות עד שישלול את כל שאר החלקים או ימצא את הדליפה. דליפות קטנות כשלך הן בכלל קשות לאיתור.

אם אתה מאיזור המרכז מומלץ לפנות לחשמלאי הרכב יצחק וייס מפ"ת. יצחק הוזכר רבות בעבר בשל מקצועיותו והגינותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבאר שבע

ואחרי חודש וחצי חודשיים שבורח הגז זה נחשב לבריחה חמקמקה?

יש כמה מוסכים שהלכתי אליהם שאחד נראה לי מקצועי והגון אבל את זה רק הזמן יגיד.

 

אגב שאני מדליק מזגן יש רעש כמו בריחת אויר מצד ימין של הדשבורד כניראה מכיוון המאייד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיפור מוכר לי עד כאב.

לפני כשנה מכרתי פולו דיזל שנת 2000 כי לא היה לי כבר כוח לתקן מערכת המיזוג.

אחרי שהחלפתי מדחס(שרוף) הגז המשיך לברוח מרדיאטור של המזגן.

אחרי שהצליחו לתקן את הרדיאטור-נשרף מאוורר של המזגן.

החליפו מאורר-הגז המשיך לברוח.

ההבחנה היתה בריחת גז מהמאייד.

קיבלתי הצעת מחיר של 2500 של כולל עבודה ומע"מ.

הבריחה היתה קטנה כך שמילאתי גז כל חודשיים ולא תיקנתי את המאייד.

אני מאמין בזה שאם מכניסים למערכת ישנה מרכיב חדש זה גורם זעזוע לכל המערכת וכמו בתגובת שרשרת המרכיבים האחרים מתקלקלים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כהראה המזגניסט הזה לא הכי מקצועי

אצלי גילו נזילה ע"י הוספת חומר לגז ומתי שמלאו לי גז אמרו לי להשתמש במדחס שבוע לפחות,

ואז הוא בודק לך את זה עם אור מיוחד ועם משקפיים כאלו,

הוא אמר שברגע שהחומר נחשף לאוויר הוא משנה צבע ואז הוא רואה איפה יש את הסימנים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תן לי לזרוק רעיון קצת שונה :

 

האם מאוורר המנוע תקין ?

מצב בו המאוורר לא תקין יכול לגרום להתחממות , יצירת לחץ במערכת ושחרורו באמצעות פליטת גז המזגן.

במצב זה מערכת המיזוג תקינה לחלוטין , וריקון הגז נוצר בצורה יזומה כאקט של הגנה.

 

כבר יצא לי להתקל במקרה כזה בפולו מסויימת שבה כבר הוחלף הכל (כולל מדחס) והתקלה לא נפתרה עד שנמצאה הבעיה הנ"ל.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם חושב שכאשר מחליפים חלק במערכת מיזוג לחדש אז הישנים נוטים לשבוק חיים וזאת מסיבה פשוטה שהגז מוצא את הנקודה שהכי קל לו לברוח ממנה.

 

אייל המאוורר של המנוע תקין, מאוורר חיצוני לא בדקתי אבל אני מאמין שגם הוא תקין.

אני לא שולל את האופציה הזאת כי הגז לא הראה סימנים שלאט לאט הוא מתרוקן, ההרגשה שלי שהכל יצא במכה.

יש כמו פורק על המדחס אני אבדוק אם ברח משם.

עוד אופציות שעולות לי לראש זה רדיאטור חיצוני של המזגן, או מאייד בדשבורד שכבר אמרתי..

אני מקווה שזה משו יותר פשוט ממאייד כי זה סרט רע :(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5964 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...