Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. ברשותי פוקוס 2003 , 1.6 אוט'. לאחרונה שמתי לב שהאוטו מניע אחרי השהייה ארוכה של כ 10-15 שניות,

והוא מניע ללא קולות של סטרטר. הבעיה התחילה להחמיר והיום ניסיתי להתניע,אחרי כ 20 שניות הוא הניע . ניתקתי .

ניסיתי בשנית להתניע ושום דבר לא קרה- לא מניע ואין קול של סטרטר. אבא שלי בא וניסיניו להניע בעזרת כבלים ללא הצלחה,

לא השתנה כלום. זאת אומרת שהמצבר בסדר גמור. מה זה יכול להיות?

אני מזמין כנראה גרר ורציתי לדעת איפה בפ"ת יש חשמלאי טוב שלא ירמה ?

 

להתייחסות אודה,

ליאור.

פורסם

חשמלאי רכב טוב, אמין והוגן וש"יצא צדיק" בתוכנית הטלביזיה של חיים הכט והוא גם חבר פורום זה:

"יצחק וייס שרותי רכב" שברח' בזל 13 קרית אריה פ"ת (במוסך זוהר), טל' 03-9217528.

בהצלחה ובברכה - רפי לין :-)

פורסם

בלי לראות, לשמוע, למדוד ולאבחן אתה רוצה גם דיאגנוזה וגם הערכת מחיר?.

יתכן והבעיה נובעת ממצבר ו/או אלטרנטור או מתנע (סטרטר) או מתג הצתה או מגע חשמלי לקוי או...

אני חשב שהבנת כעת.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

בסוף נסעתי לאיציק וייס והוא החליף לי את הסטרטר.בגלל שאין לי גישה להמלצות של בעלי מקצוע רציתי להמליץ עליו כאן .

הייתי מאוד מרוצה מהשירות, יחס איכפתי ,מהאמינות ומכל אותם הדברים הקטנים שהוא סידר לי ברכב ללא תשלום.

הבנאדם נראה מאוד מקצועי ואמין והיום הוא רכש לקוח קבוע .

אז אם אתם מאיזור פ"ת וצריכים חשמלאי ברמה אחרת איציק וייס זה המקום

רח' בזל 13 קרית אריה טל' 03-9217528.

×
×
  • תוכן חדש...