Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתקין מערכת של DLS ו-ALMANY

מגבר-DLS-RA10 מונובלוק

מגבר-ALMANI PA1100-2

קומפוננט- 3WAY- RU36S

סאבים-1800W -S5

קבל-2F -ALMANI

3קיט התקנה 4GAGE ALMANI

התחלתי את ההתקנה לפני שבועיים בערך

DSC01483.jpg

DSC01487.jpg

DSC01505.jpg

פורסם

ההתלכדות של החוטים זה לא מה שיהרוג אותו

אבל למה אתה משתמש ב 7 פיוזים?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

נראת התקנה "יוקרתית" השאלה היא באמת למה הפיוזים בכבלים ופיוז לכל כבל.

והאם זה רכב תצוגה של החברות הנ"ל?

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

אולי זה נראה יוקרתי. אבל זה חרא של התקנה. (סליחה באמת)

פיוזים ובכמויות. וכולל על הכבלים מינוס.

אני רואה את הכבלים מאחורה ללא הגנה (שרשור) והוא נראה ארוך! ( וזה נראה יצא יותר ממטר!! כבל בין המגבר ומצבר/קבל )

2 חיבורים לקבל. של +. הולך לקופסה של 2 פיוזים. ואז הולך לקופסה של 3? (למה לעוד קופסה? למה עוד נפילת מתח בגלל פיוז דק.). ועוד כבל של 4G. לפי מה שזה נראה. (זה 4. עכשיו ראיתי לפי מה שכתוב)

 

בנוסף. מגיע כבל באותו עובי מהקבל / מצבר. במקום להתחבר ישרות לפיצול (שוב מקום לבעיות ונפילות מתח)

וכנל לגבי המינוס. מגיע כבל אחד. לבורג. ומשם כבל כפול למפצל מתח עם פיוזים. (למה פיוזים זה מפצל מינוס). ובנוסף הכבל המוביל הראשון הוא בודד!

 

מקווה לראות תמונות טובות יותר. ומהצד השני.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

חברה שלום לכם

לכל המתלוננים ובצדק כל בתיי הפיוז לא בשימוש הכל לצורך תצוגה ופה זה רק טעם

דבר שני אני לא עושה תצוגה לאף אחת מהחברות האלו אני פשוט מאד אני מאד אוהב את המוצרים של ALMANI ו-DLS

נשמעים טוב נראים טוב וזה מה שעושה לי את זה .

פורסם

אני לא מכיר הרבה לקוחות פרטיים שישלמו לא מעט שקלים בשביל בתי פיוז דמה

 

"דבר שני אני לא עושה תצוגה לאף אחת מהחברות האלו אני פשוט מאד אני מאד אוהב את המוצרים של ALMANI ו-DLS "

 

בוקרף פיל מישמיש

פורסם

ומה אם כל "התצוגה" והפרסום של הלוגו סתם ליופי?

 

לא יודע אם שווה להשקיע על זה כסף שאתה יכול על דברים אחרים או לחסוך את זה ממך!

 

טוב לא יודע נראה לי קצת משונה אבל ... החלטה שלך מעניין לראות תוצאות בסוף ההתקנה ואף גם לשמוע כמה על הסיפור!

:roll:

פורסם

ומה אם כל "התצוגה" והפרסום של הלוגו סתם ליופי?

 

לא יודע אם שווה להשקיע על זה כסף שאתה יכול על דברים אחרים או לחסוך את זה ממך!

 

טוב לא יודע נראה לי קצת משונה אבל ... החלטה שלך מעניין לראות תוצאות בסוף ההתקנה ואף גם לשמוע כמה על הסיפור!

 

תהנה ותצליח!

:roll:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...